магазини АЙКО - гаврата с клиента няма край, груби и некоректни

  • 13 271
  • 90
  •   1
Отговори
# 75
  • София
  • Мнения: 2 298
Майка ми си беше поръчала диван и отделно фотьойл. Казали й, че фотьойла ще й го изпратят сглобен, така както го вижда. За нея това беше важно, тъй като е сама и не може да сглобява. Фотьойлите пристигнал на на знам колко части. Тя си беше заплатила качване до апартамента и носачите й казали, че може да я запишат и след няколко дни, когато магазинът има свободен човек, да го прати, да й го сглоби срещу съответното заплащане. Ей такива неразбории с Айко.
Не, че защитавам Айко, но при пазаруване от подобни вериги магазини сглобяването е допълнително платена услуга, извършва се от хора, различни от доставчиците и обикновено заради графика им се изчаква до няколко дни след доставката. Майка Ви вероятно не се е разбрала с някой служител, особено ако е бил нов и некомпетентен.

# 76
  • Мнения: 9 849
Освен ако не си е купила мостра?
А диваните и фотьойлите са мн лесни. С един комшия си готов за 4 минути

# 77
  • Мнения: X
Аз знам това, майка ми също. При калкулирането на крайната цена си е платила само превоз и качване, защото неколкократно са й заявили, че фотьойла ще го донесат, така както го вижда.

# 78
  • Мнения: 1 081
Определено жената няма вина в случая. Вярно има разсеяни клиенти, чуват това, което искат, но когато ти казват, че ще го донесат във вида, в който го виждаш, да ти тръснат кашон с н  на брой части... Въпросът е принципен. Не е важно само да направиш продажба и да лъжеш клиента, а да бъдеш коректен!

# 79
  • Мнения: 10 680
Нашият диван (огромен, ъглов) ни го доставиха само с качване до третия етаж , без асансьор сме.
Сглобяването беше лесно, двамата с мъжа ми го направихме. Най-много се озорихме с разопаковането на двете части. За сама жена това би било адски трудно.

# 80
  • Мнения: 1
Никога повече не пазарувам от Айко. Поръчахме секция за хола - немалка поръчка за липсата на адекватно отношение. Звънях няколко пъти за да разбера дали е пристигнала в склада им. На второто обаждане любезно ми се обясни, че дамата е в отпуск и когато се върне може да провери.Как да планирам монтаж с липса на адекватна информация. С молби все пак се активираха и получих нужната информация.Поредната изненада бе при искането ни да си заявим доставка до апартамента - оказа се, че следва да си платя по 39лв на модул / т.е. на пакет / . 13 модула някои твърде малки, но това няма значение за цената. А най-голямата изненада бе разтварянето на кашоните - цвета на единия модул няма нищо общо с желаният от нас . Поглеждаме в договора - изписано наименование на цвета напримен ателие лайт, но по това име не става ясно - бяло, кафяво, сиво и т.н.  Поискахме цветовете точно като мострата в магазина - как се вписа в договора ми съвсем друг невъзможен цвят , нямащ нищо общо с това което гледахме уви не сме видели. Ееее прецакани сме - но за съжаление нищо не можем да кажем в договора пише това което получихме. МНОГО ВНИМАВАЙТЕ КАКВО ВИ ПИШАТ В ДОКУМЕНТИТЕ - ОБРАТЕН ХОД НЯМА.

# 81
  • Мнения: 3 157
Каква е грешката в документите?Аз не разбрах,доколкото разбирам физически стоката е различна с това,което сте поръчали или?Наистина с какво да внимаваме?Не разбрах?

# 82
  • В къщата на здравето, любовта и красотата!
  • Мнения: 307
Искам да споделя некоректното отношение на Айко.
Поръчах ъглов диван. Пропадна след няколко месеца "ползване". Дори не беше и използван толкова. Беше в гаранция. Дойде техен представител. Направи снимки и каза, че практиката е да заменят дивана.
Обаче когато ми се обадиха от офиса, ми казаха, че не признават гаранцията защото не съм ползвала дивана правилно Simple Smile Полудях меко казано. Аз съм 54 кг и бях сядала само на този диван. Функцията сън не беше ползвана нито веднъж. Питах ги какво значи правилно използване-по всичко личеше, че е трябвало само да го гледам дивана, а не да сядам на него! Предишният диван от друга фирма бях ползвала 12 години и му нямаше нищо, но диваните на Айко са друг случай!
И така! В хола огромен нов пропаднал диван. Не можех да го гледам...
1600 лв.на вятъра.

В някакъв момент трябваше да се заема с проблема и потърсих тапицери.
Дадох 200 лв за транспортиране до цеха. Хората бяха изключително мили и любезни. Разбираха си от работата. Когато разглобяват дивана ми изпратиха снимки да ми покажат качеството на Айко-оказва се, че 2 огромни болта, които държат основната седалищна  част просто не са били сложени от самото начало. Някой просто ги е проспал...
Платих 120 лв.за тапицерската услуга. И имах отново диван... хората се посмяха на гърба на Айко....
Нервите, които изхабих с цялата тази разправия не бяха никак малко, но усещането че си излъган и и безсилен е най-ужасно от всичко...както и циничното отношение на човека от рекламацията, който саркастично ми обясняваше, че не съм ползвала правилно дивана и като съм искала да си търся правата...
Реших да напиша отзив за дивана в сайта на Айко за да предпазя поне някой друг от техните боклуци, но поста естествено не го публикуваха.
Моделът на дивана е Поло!

Последна редакция: нд, 23 юли 2023, 10:49 от BlueSky7

# 83
  • Мнения: 19 460
Малко не е по темата, но ако сте от София може ли координатите на тапицерите да споделите?

# 84
  • Мнения: 9 849
Съжалявам, че сте имали гадни моменти с Аико. Аз от старозагорското Айко съм супер доволна. Носят навреме, отговарят на въпроси. Даже помогнаха на ММ да натовари кашоните в колата, защото мен ме боли кръстът. Диванът ни е също от там, голям ъглов. Ползваме го 8 години. Посмачка се дунапренът, но то няма как да е след 8 години ежедневно ползване.

# 85
  • В къщата на здравето, любовта и красотата!
  • Мнения: 307
Малко не е по темата, но ако сте от София може ли координатите на тапицерите да споделите?
С удоволствие давам координатите, да за София става въпрос-Иван Попецов 0898206833/0888961942

Rumka833 не беше приятно изживяване. Сама жена съм и всичко това ми костваше нерви и излишни средства. А не беше нещо, което просто да изхвърля, защото е счупено. На Айко също бях платила транспорт, качване и сглобяване...
Изобщо златен ми излезе.

Последна редакция: пн, 24 юли 2023, 22:16 от BlueSky7

# 86
  • Мнения: 10 680
Нашият диван (огромен, ъглов) ни го доставиха само с качване до третия етаж , без асансьор сме.
Сглобяването беше лесно, двамата с мъжа ми го направихме. Най-много се озорихме с разопаковането на двете части. За сама жена това би било адски трудно.



BlueSky7, абсолютно същото , което описвате се случи и с нашия диван от самоцитирания ми пост два-три месеца след закупуването му!
Лежанката му се продъни и не става за нищо. Така си го ползвахме близо 5 години, не съм търсила гаранция. То е видно от поста Ви, че и да бях търсила, нямаше да получа нищо освен съвети как "правилно" да експлоатирам диван...
След този случай "Айко" ги заобикалям отдалече. Дори и чаша няма да купя от тях.
Сега обзаведохме нов апартамент. Заложих на модела Vimle на Икеа, а Айко-то ще остане за наематели (дано не пропищят като седнат на дивана Sad ). Беше 1200 лв. през 2018г.

# 87
  • В къщата на здравето, любовта и красотата!
  • Мнения: 307
Нашият диван (огромен, ъглов) ни го доставиха само с качване до третия етаж , без асансьор сме.
Сглобяването беше лесно, двамата с мъжа ми го направихме. Най-много се озорихме с разопаковането на двете части. За сама жена това би било адски трудно.



BlueSky7, абсолютно същото , което описвате се случи и с нашия диван от самоцитирания ми пост два-три месеца след закупуването му!
Лежанката му се продъни и не става за нищо. Така си го ползвахме близо 5 години, не съм търсила гаранция. То е видно от поста Ви, че и да бях търсила, нямаше да получа нищо освен съвети как "правилно" да експлоатирам диван...
След този случай "Айко" ги заобикалям отдалече. Дори и чаша няма да купя от тях.
Сега обзаведохме нов апартамент. Заложих на модела Vimle на Икеа, а Айко-то ще остане за наематели (дано не пропищят като седнат на дивана Sad ). Беше 1200 лв. през 2018г.
Радвам се, че има алтернатива на пазара.
Шест стола също купих от тях тогава...кошмар докато се намерят седалка и облегалка беше чудо на проба, смяна...дупките не пасваха изобщо, едната част бяла другата жълтеникава...но тях поне ги смениха...единият стол за 140 лв.... но китайски боклуци.
Питам ги нямате ли контрол какво продавате-ами нямали. Ако мине номерът.
Но трябваше да ходя няколко пъти с колата до там....
Та да! Никога повече АЙКО!

# 88
  • Мнения: 4 808
    Аз съм много доволна от бургаския Айко, оттам съм обзавела две спални с матраци, нощни шкафчета, скринове и гардероби. Първата спалня с нощни шкафчета и гардероб беше оттам, вече са на десет години, няма никакъв проблем, още се ползват, но се оказаха руски и ММ се ядосва при сглобяването, че нищо не пасвало, но в крайна сметка се справи. Следващите две спални, за които писах в началото, бяха немски, просто няма такова качество, от тях сме много доволни, но в интерес на истината, не се ползват много. Оттогава търсим немски мебели или евентуално полски. Оттам сме купували също масичката за хола, гардероб за обувки и още един шкаф, тип скрин, всичко дотук няма грешка.

    # 89
    • Мнения: 252
    Купихме от Айко бюро "Романс" за сина ми за 450 лева. Шест месеца по- късно фурнирът на плота беше протъркан, обелен и разкъсан. Фурнир- малко трудно е да се каже- някаква тъничка хартийка, с която е облепен плотът. Отказаха рекламация, защото увреждането било механично- от търкането на ръката Интересно как си представят да се ползва бюрото, без да се допират ръцете до плота. КЗП нищо не направиха по въпроса. .

    Общи условия

    Активация на акаунт