Забравена парола?
или
Регистрирай се Активация на акаунт


Ел. поща с която се опитвате да се регистрирате не съвпада
с тази използвана в BG-Mammma

Да Попълнете формата за регистрация Не Продължете с Facebook регистрацията

се променя - разгледайте новостите и споделете с нас впечатленията си Включете се
Здравословни проблеми и профилактика
Аблация на сърцето - 9
0 Потребители и 1 Гост преглежда(т) тази тема.
405-419 от 513 отговора

Варна

Мнения: 8
Tania tan - четох, че доста хора се оплакват от Ритмонорм, но аз дума не мога да кажа срещу него, защото
като се сетя от Сотахексал как се чувствах.....полежах си 3 дни в кардиология заради него.А от Ритмонорм
може би си внушавам, но откакто започнах да го пия всяка вечер сънувам или някакъв ужасен кошмар, или супер големи тъпотии Smiley Всяка вечер съм на кино Sunglasses Grinning Иначе не смятам да спирам лекарства на своя глава Hug heart


DeVa® -  ВПВ синдром, единствено това пише като диагноза, моя кардиолог си ме изпрати с тази диагноза и
Трайков я потвърди, на епикризата също това са написали.
Относно д-р Трайков, последно го видях в залата по време на аблацията.Дали той ми е назначил Ритмонорм, трябва ли да ходя на преглед, ако наистина се налага втора аблация и на прегледа ми каже, ти сама си се
отказала и не си ни послушала ....макар, че е много готин.Другото, което си мисля е да направя консултация с д-р Марчов ако изобщо реша да ходя на преглед при тях.Трайков е изключително зает, пътувах от Варна до София за точно5 мин с него, но проявявам разбиране и на него не му е лесно.Също така жената с която бях в стая, нея си я прави само Трайков, не дойде да я види а мен дойде да ме види Марчов и  реално той си ми направи аблацията т.е. аз го приемам, че той ми е лекуващия.Доста объркана работа Smile heart Hug
Цитирай


Мнения: 31 821
Пиши на Трайков и го питай. Ако имаш на Марчов координати, може и него да питаш.
А защо лежа в Кардиологията, толкова ли беше зле?
Те и мен преди аблацията ме водеха с ВПВ, но при самата аблация се оказа друго. Аз съм пила Сотахексал, проблеми нямах, но и полза нямах.
Цитирай

Варна

Мнения: 8
Ако пиша на Марочов, какво точно да му кажа Very Happy Чувствам се прекрасно след аблацията, но вашия колега ми каза, че съм за втора вие какво мислите....Неудобно ми е честно казано.
Иначе лежах в отделението по интервенционална кардиология, защото преди да попадна на моя лекар във Варна,
ходих при една прехвалена кардиоложка, твърдеше, че пулса ми е такъв от анемията и дефицита на б12, който имам ....след холтера и сигурно 5 кардиограми изобщо не споемена ВПВ, пиех 2 х 80 мг дневно Сотахексал,
бях като дрогирана, вече след като попаднах на моя лекар....хвана се за главата как е възможно да ми дава такива дози, но нямаше как да го спра веднага намалихме на 80 мг дневно/пиех  2х40 мг сутрин и вечер/, но кръвното ми все по-ниско ставаше, изобщо не можех да ходя в права линия, всичко ми се въртеше ...само лежах.Един ден в офиса клекнах за едни папки и при опита да стана паднах, ударих се и след това ме приеха, да не говоря, че откакто започнах да го пия спрях да шофирам, не излизах,исках само да си легна, спрях да се храня....просто не бях аз, бяха най-кошмарите ми 2 месеца.
А на теб след аблацията получи ли ти се хематом на мястото, след колко време изчезна и маза ли го с нещо ?
Hug heart Blush
Цитирай


Мнения: 31 821
Аз бях боцкана на двата крака. Имах синини поне 2 седмици след това. Не съм се мазала с нищо, но може да пробваш с Хепароид, той е за такива неща.
Много силна ти е била дозата на Сотахексала, аз пиех само по 40 мг дневно.
Да, пишеш/звъниш на Марчов и казваш, че се чувстваш добре, но на визитацията са ти казали, че си за втора аблация. И питаш дали няма грешка. Защото може и да има. Ти така или иначе не знаеш имената на лекарите, няма да ги злепоставиш.
Всичко става.
Мен ме пратиха на скенер и бяха ми дали чужда папка, на мъж. Laughing Не в Токуда, но няма гаранция и при тях.
Цитирай

Варна

Мнения: 8
Аз съм бодена през десния крак, но вече цял месец съм си синя, мазах се с хепароид и още някакви неща...ефект нямаше, но вече е значително по-добре.
Името на лекаря го знам, но не бих го злепоставила Smile
Мислиш ли, че е възможно Ритмонорм просто ми подтиска сърцебиенето и като го спра да се окаже прав младия лекар?
Цитирай


Мнения: 31 821
Не мисля.
Но все пак звънни и попитай наистина ли ти е нужна втора аблация.
Цитирай

Варна

Мнения: 8
heart Много ти благодаря Hug
Цитирай


Мнения: 415
Междуребренна невралгия причинена от вирус .Това заключиха при мен. Толкова е неприятно обаче,като си поемам въздух ме прерязва.Казаха ми нищо да не пия,но как ще мине това чудо.
Цитирай


Мнения: 31 821
Минава бавно, с витамини от група В, В комплекс, или Невробекс.
Ако са силни болките, нещо обезболяващо, например Темпалгин.
Цитирай


Мнения: 415
Благодаря! Ще опитам.
Цитирай


Мнения: 8
Д-р Марочов или д- р Трайков телефони или поща на лично ако може някой да ми прати моля .
Цитирай


Мнения: 3
Здравейте! Аз съм диагностицирана с надкамерна тахикардия, и се чудя дали да предприема аблация за премахването на проблема. Какви са страничните ефекти след процедурата и има трябва ли да се взимат някакви лекарства? Също какво е положението с натоварването и тренировките? Моля, ако някой има опит да сподели 😊
Цитирай


Мнения: 11
Здравейте, миналата година лятото (горе долу по това време), се събуждам през нощта от усещане за пърхане в гърдите и затруднено  дишане, изправям се и всичко отминава, лягам и пак започва същото усещане и така няколко пъти, докато премина от само себе си. На сутринта отидох на кардиолог, направи ми ЕКГ и ехокардиография и всичко беше наред. След което ми се случи в рамките на няколко месеца още 3-4 пъти същото, отидох отново на кардиолог, сложихме холтер,  но по време на холтера това усещане го нямаше, а на холтера бяха регистрирани единични екстрасистоли, за които доктора ми каза, че няма проблем и за които аз знам, че си имам, понякога ги усещам, когато са по силни, но не им обръщам внимание. След холтера, който беше месец октомври 2018 до сега не съм имала това усещане през нощта, до онзи ден, когато пак се случи - и отново събуждам се от усещане за пърхане, след което ми се затруднява дишането, но в момента, в който си сменя позата (по гръб и повече на лявата страна) всичко отминава, пак се завъртам на дясната ми страна и отново започва... меря пулса, не е ускорен, но усетих няколко по бързи удара, след това малка пауза и няколко по-бавни удара, после пак по-бързи, пауза и пак по-бавни. За да го спра, тъй като както казах ми затруднява дишането се обърнах на лявата ми страна и пак всичко си отмина. Сега отново ще слагам холтер, тъй като според мен това е симптом на предсърдно мъждене или някакъв друг вид аритмия, която незнам как ще успеем да хванем, за да ми предприемат лечение.
Просто реших да споделя, в случай, че някой е имал подобни преживявания. На 30 год съм
Цитирай

София

Мнения: 11 336
До 600 есктрасистоли на ден имат всички здрави хора, просто не ги усещат. Както си ги описала, не е задължително да са пресърдни, моите си бяха камерни екстрасистоли и усещането е същото, замо че при мен се появавяха при лягане на лявата страна.

Не знам дали има каузална връзка, но откак свалих 5-7 кг и коригирах храненето (намерихме начална инсулинова резистентност), вече почти нямам екстрасистоли и спрях бетаблокера и се чувствам много добре. Имам още 10на кг за сваляне.
Цитирай


Мнения: 41
Здравейте! Аз съм диагностицирана с надкамерна тахикардия, и се чудя дали да предприема аблация за премахването на проблема. Какви са страничните ефекти след процедурата и има трябва ли да се взимат някакви лекарства? Също какво е положението с натоварването и тренировките? Моля, ако някой има опит да сподели 😊
Със сигурност е много по-добър вариант от лекарства цял живот. Странични ефекти може да има, макар и рядко. Най-добре лекарите могат да ти обяснят.

За първи път, вечерта след аблацията, получих едно секундтно схващане в сърдечната област, като удар от ток. Тогава вечерта ми се случи 2 пъти, някой друг да е получавал подобно усещане?
« Последна редакция: вт, 06 авг 2019, 09:17 от AnMary »
Цитирай
0 Потребители и 1 Гост преглежда(т) тази тема.
405-419 от 513 отговора