Има ли за какво да се ядосвам

  • 4 955
  • 35
  •   1
Отговори
  • 1
  • 2
  • 3
  • Всички
  • Мнения: 1 153
Днес си купихме хладилник от Техномаркет и при доставката видях че са го транспорирали в легнало положение,а до колкото видях на опаковката имаше знак да се транспортира в изправено положение,сега се притеснявам че може нещо да му стане ConfusedЯдосах се и за това че момчето което беше с буса ми каза че мога да го отпаковам след като го сне от буса за да видя дали има надраскване при транспорта,а аз го помолих да се качи горе за да мога там да го отпаковам,а той ми каза ,че трябвало тук на място,а все пак бяхме пред входа на блока и нямаше как,предположение ,че валеше дъжд #Cussing out,нищо не му казах ooooh!и все пак ми се ще да се оплача някъде.Беше ми обяснено,че трябва да се види тук(пред блока)или по нататък той не отговарял за щетите,е на едно място е леко вдлъбнато,съсем малко,но го има #2gunfireИнтересно ми е да науча при вас доставките на хладилниците така ли стават-в легнало положение и дали все пак не ви изчакват да се качите горе и тогава да разгледате за транспортни щети Thinking

# 1
  • Мнения: 1 866
И аз знам, че хладилникът трябва да се транспортира в изправено положение. Ако е бил в легнало, не го включвай веднага, а изчакай поне 24 часа, мисля че правилото беше даже 48 часа.

# 2
Мисля че има защо да се ядосваш. Когато си купихме фризера момчетата го качиха до 6 етаж и в къщи го разопаковах ме заедно с тях, не беше доставен в легнало положение. Те не си тръгнаха докато не го включихме.
Може би момчето е искало да искара нещо отгоре. newsm78

# 3
  • Мнения: 1 153
Да така ми каза момчето че след 12 часа трябва да се включи,аз като видях как ми го донесе легнал му казах ,че не е правилно ,но той ми обясни,че така ги пренасяли всички и че днешните са защитени и аз си замълчах,защото аз му обяснявам,че на етикета си пише,а той ми обяснява неговата си,не сме си повишавали тон,но после се ядосах #Cussing out #Cussing out #Cussing out

# 4
  • Мнения: 448
По принцип мисля, че нищо не може да му стане на хладилника, ако го транспортират легнал.Единственото, което трябва да направиш е да го оставиш за известно време прав без да го включваш, за да може фреона вътре да се разпредели равномерно в компресора.А относно това, че не са се качили до вас по принцип политиката в тези фирми е такава, че не им разрешават да напускат камионите, за да няма кражби.Все пак шофьорите носят отговорност и за стоката вътре и за самия камион.

# 5
  • Мнения: 4 053
мисля,че няма място за тревоги Thinking
нашия хладилник беше докаран по същия начин и е ОК
а за включването в тока,да,трябва да почакате поне 24 часа

# 6
  • Мнения: 781
Има един едниствен начин за транспортиране в легнало положение и той е описан и показан в книжката или на самата опаковка.Т.е. хладилника е транспортиран правилно.  А за това, че са те накарали да го прегледаш пред входа- такава е практиката им. Няма за какво да се ядосваш. Обикновено, трябва след нивелиране да престои до 6ч. и може да се влкючи. Честито  Peace

# 7
  • Мнения: 2 047
  А на нас ни го докараха в 8 вечерта по тъмно  Mr. Green Мисля, че редно при снемане от буса да се оглежда, защото после при пренасянето какво чудо беше (двуметров хладилник доста щети може да получи до качването си до 5 етаж).

# 8
  • Мнения: 6 911
Не знам как трябва да се носят, но и моят има вдлъбнато от пренасянето. Е той отдавна е носен, не знам дали се е разправяла майка ми тогава Tired

# 9
  • Мнения: 1 153
То беше само едно момче а не 2 за да ми го качат,че се наложи да ми помагат  #Cussing out добре че все пак не разчитах изцяло на тях,ама как в дъжда да го разопаковам пък после до 7 етаж как се носи #Cussing outв смисъл,че като се махне найлона и после по трудно се носи ,че те по този начин всичкия стиропор  няма как да се задържи #Cussing out

Последна редакция: ср, 07 юни 2006, 17:16 от Ифа

# 10
  • Мнения: 1 153
Има един едниствен начин за транспортиране в легнало положение и той е описан и показан в книжката или на самата опаковка.Т.е. хладилника е транспортиран правилно.  А за това, че са те накарали да го прегледаш пред входа- такава е практиката им. Няма за какво да се ядосваш. Обикновено, трябва след нивелиране да престои до 6ч. и може да се влкючи. Честито  Peace
Дано да е така,аз сега разгледах книжките но не видях да има картинка с това как да се транспортира  Thinkingа е написано на неразбираем за мен език

# 11
  • Мнения: 4 546
еее 24 часа да чакаш  newsm78
ами нали ако има до 3 дни дефект ти го сменят, а ако е сле д3 дни - в сервиза?или това не нажи за хладилниците?

# 12
  • Мнения: 1 153
еее 24 часа да чакаш  newsm78
ами нали ако има до 3 дни дефект ти го сменят, а ако е сле д3 дни - в сервиза?или това не нажи за хладилниците?
Това пък изобщо не са ми го споменавали Confused

# 13
  • София
  • Мнения: 3 421
еее 24 часа да чакаш  newsm78
ами нали ако има до 3 дни дефект ти го сменят, а ако е сле д3 дни - в сервиза?или това не нажи за хладилниците?

Изпревари ме -и аз това исках да кажа - до 72 часа ги сменят, иначе после се започват мъките по сервизи. Аз бих изчакала най-много 12 часа за да има време да се реагира ако нещо не е наред.

# 14
  • Мнения: 46 535
От "Технополис" ни го докараха изправен, но след това се местихме 3 пъти и го слагахме легнал в колата- за сега нищо му няма Grinning

# 15
  • Мнения: 1 153
Ужас сега не мога да спя спокойна ooooh!
За съжаление в Търново нямаме Технополис,а само Техномаркет и Денси(ама те малко ми се струват изостанали или поне с такова впечатление останах)
Писна ми от нямане на магазини и Метро си нямаме и Мосю Бриколаж нямаме  #Cussing out

# 16
  • София
  • Мнения: 3 421
еее 24 часа да чакаш  newsm78
ами нали ако има до 3 дни дефект ти го сменят, а ако е сле д3 дни - в сервиза?или това не нажи за хладилниците?
Това пък изобщо не са ми го споменавали Confused

Съмнявам се, че някой ще го каже. На нас също не ни казаха и разбрахме по-късно от приятели, добре, че поне не сме имали проблеми, но от тогава си имам едно на ум.
Споко по-вероятно е да нямате проблеми.

# 17
  • Мнения: 1 153
Дали да не отида още днес и да питам Rolling Eyes

# 18
  • София
  • Мнения: 2 901
Ако го оставите известно време в изправено положение без да го включвате, няма да имате проблеми - сега 6, 12, 24 или 48 часа - не знам, но не са 48 в никакъв случай!

Практиката на такива доставчици е да ти го стоварят до входа и дим да ги няма и то след като си се подписал надлежно, че си го получил в изправен вид. Не знам, как могат да искат да го преглеждаш долу, при условие че му разваляш транспортната опаковка, а после и още разнасяне му се пише на хладилника... Практики!!!

А вдлъбнатото... сега дори не можеш да докажеш, че те са го направили...

Пише се стиропор, а не студеопор.  Wink

# 19
  • Мнения: 1 153


Пише се стиропор, а не студеопор.  Wink
[/quote]
Леле така ли съм го написала ooooh!
За вдлъбнатото може и да си затворя очите не е толкова голямо и не се вижда,защото не е централно,но ме е страх да не се окаже нещо развален

# 20
  • Мнения: 4 053
ама нали има гаранция newsm78
стига си се шашкала Hug

# 21
  • Мнения: 1 153
ама нали има гаранция newsm78
стига си се шашкала Hug
Ох да ooooh!,вече се паникьосах ooooh! Tiredкротвам Rolling Eyes Grinning

# 22
  • Мнения: 4 053
ама нали има гаранция newsm78
стига си се шашкала Hug
Ох да ooooh!,вече се паникьосах ooooh! Tiredкротвам Rolling Eyes Grinning

айде,да черпиш по една виртуална бира

# 23
  • Мнения: 3 576
Оф, и нашия хладилник го надраскаха хамалите при качването, много ме беше яд, но поне е на долната врата и не си личи много.
Щом не е на централно място да не ти пука, само гледай да проработи Wink

# 24
  • Мнения: 1 153
ама нали има гаранция newsm78
стига си се шашкала Hug
Ох да ooooh!,вече се паникьосах ooooh! Tiredкротвам Rolling Eyes Grinning

айде,да черпиш по една виртуална бира
smile3521 за всички  beer cheers или  Wine Glass newsm24

# 25
  • Мнения: 4 053
хайде, със здраве да го ползвате newsm24

# 26
  • Мнения: 1 172
Изправен го докараха.
 
Конкретно за случая ти - Имаш срок, в който да направиш рекламация - 3 дни и да ти го сменят с друг. А ако си сигурна, че е неправилно транспортиран, просто не трябва да даваш онази част от фактурата, която момчето трябва да получи при доставката и не приемаш стоката. После се оплакваш в магазина, както си му е реда.
Иначе момчето е право - транспортни щети важат само до там, докъдето той ти го транспортира. В противен случай може да го изпуснете по стълбите или да го ожулите докато го вкарвате тук и там - те не могат да носят отговорност и за това, нали?

# 27
  • Мнения: 1 153
Изправен го докараха.
 
Конкретно за случая ти - Имаш срок, в който да направиш рекламация - 3 дни и да ти го сменят с друг. А ако си сигурна, че е неправилно транспортиран, просто не трябва да даваш онази част от фактурата, която момчето трябва да получи при доставката и не приемаш стоката. После се оплакваш в магазина, както си му е реда.
Иначе момчето е право - транспортни щети важат само до там, докъдето той ти го транспортира. В противен случай може да го изпуснете по стълбите или да го ожулите докато го вкарвате тук и там - те не могат да носят отговорност и за това, нали?
Да права си ,че ако го изтърват нямам право да изисквам да ме обезщитят,а аз го помолих да се качи с нас ,за да присъства и на по-нататъшното транспортирване и ако го бяха ударили някъде,докато го качват нямаше да го обвинявам за евентуални щети,но кактто и да е,а това което подписах ми се стори,че е за това ,че е доставен,не се зачетох много,пак моя грешка ooooh! и не ми хрумна да не му го подписвам и да се оплача после ooooh!

# 28
  • Мнения: 1 172
Малко off:
Когато избирахме нашия хладилник (не помня вече от тохнополис или от техномаркет беше) накарах продавачите там да го разопаковат тотално преди да го заделят за доставка. Опаковаха и разопаковаха 2 броя, на които намирах кусури (вярно дребни, но съществуващи!) и чак третия одобрих и него ми опаковаха за доставка. Хич не съм се вълнувала от това какво ще си помислят те за мен (макар че то си личеше - сумтяха и мъкнаха навън-навътре из склада и явно за тях бях поредната претенциозна пикла, дето им губи времето). Според мен пък, на тях това им е работата, и не аз съм виновна, че хладилниците им имат транспортни дефекти

Ифа, той просто няма право да подпише горе - това е проблема, а не че не иска. Имало е случаи, в които плащам на същия такъв човек допълнително ("на ръка", не по процедура установена от магазина), за да ми качи уред до горе и пак за щети подписваме долу - до там законно носят отговорност (щетите се поемат от магазина). Оттам нататък са лични уговорки.
Дано нямате проблеми и си го ползвате със здраве Simple Smile

# 29
  • Мнения: 1 153
И на мен ми го разпечатаха в магазина,за да си го огледам и аз му дръпнах обстоен преглед,е аз не се сърдя на момчето ,нито пък се карах с него ,но ми се струва непрактично да го отварям преди да съм го качила горе в апартамента Rolling Eyesа вън валеше,но както и да е,а и в хода е толкова мръсно  Naughty,че предпочетох да не се отваря,а и после ще е неудобно да се качи без стиропорите да са закрепени с нещо ,за да не се хлъзгат Rolling Eyesно вече се успокоих и сега чакам да мине момента с включването Praynig

# 30
  • Мнения: 6 167
e ся както си го написала това го правиш в по-официална форма и го изпращаш на техномаркет ( като преди това проучваш отделите им, за да видиш до кой да го адресираш).
да ти отговорят как се транспортира хладилник и защо карат клиентите си да разопаковат стоката пред блока.

да си разппаковам хладилника насред улицата ми се струва Ултра малоумно.
а да го транспортират легнал , при положение, че пише да се транспортира изправен е направо нарушение.
явно тариката шофьор като те е видял млада и хубавка е решил, че си и глупава, та затова покажи , че не си.
стискам палци всичко да му е наред на хладилника.
 Peace

# 31
  • Мнения: 1 153
e ся както си го написала това го правиш в по-официална форма и го изпращаш на техномаркет ( като преди това проучваш отделите им, за да видиш до кой да го адресираш).
да ти отговорят как се транспортира хладилник и защо карат клиентите си да разопаковат стоката пред блока.

да си разппаковам хладилника насред улицата ми се струва Ултра малоумно.
а да го транспортират легнал , при положение, че пише да се транспортира изправен е направо нарушение.
явно тариката шофьор като те е видял млада и хубавка е решил, че си и глупава, та затова покажи , че не си.
стискам палци всичко да му е наред на хладилника.
 Peace
Добра идея,само дето си мисля,че няма да има ефект,но може и да се пробвам

# 32
  • Мнения: 1 153
А някоой да знае дали имат телефон на потребителя

# 33
  • соросоиден либераст и умнокрасива евроатлантическа подлога
  • Мнения: 13 650
.Единственото, което трябва да направиш е да го оставиш за известно време прав без да го включваш, за да може фреона вътре да се разпредели равномерно в компресора.

Аз знам, че фреон вече не се използва......

# 34
  • Мнения: 1 462
От "Техномаркет Европа" доставят до входа на блока.  От "Технополис" доставят до входната врата на апартамента.  Освен ако не кажеш, че ще си го вземеш от магазина със собствен транспорт.

# 35
  • Мнения: 1 153
Нямаме Технополис,само Техномаркет ,а и не ме предопредиха ,че ще е до входа,аз не съм пазарувала друг път нещо голямо и не знам правилата,а и те не изпаднаха в подробности Crossing Arms

Общи условия

Активация на акаунт