на щорите да бъде една цяла и шнура да бъде плосък. Жената в офиса ни увери, че да така ще бъде, както ние желаем. Веднага на деня дойдоха от фирмата, взеха размери. На следващия ден, след като ни казаха крайната сума занесохме
капаро и сключихме договр. След седмица идват да ни слагат щорите и о, чудо, не е с една кутия, а с цели 3. Уговорката беше 3 щори, една кутия. Започват да монтират щорите и по едно време се оказва, че едната е сбъркана вместо лява, са я поръчали дясна. Преправиха я цялата, рязаха от нея. Шнура се оказа от този белия-стандартния.
Тръгват си майсторите и забелязвам, че трите капака на щорите изобщо не са прилепнали един до друг и е ужааасно грозно. Има луфт от около сантиметър. За капак трите кутии на щорите са с различен цвят. Това го забелязахме чак на следващия ден, когато стана по-светло навън. Две от щорите се запъваха някъде и махнаха цели 3 ламела, само и само да върви. В резултат на това едната , вдигайки я догоре, после не иска да тръгне, трябва да я издърпам леко с ръка, а на другата са я изкривили само и само да върви. Това се забелязва отвътре. Веднага се вдигнах и отидох в офиса. Не можело кутията да бъде 1 цяла, само и единствено 3 на брой. Питам аз: А, защо това не се уточни при поръчката.?Само вдига рамене.
Не можело шнура да е различен от бял. Питам аз: Нали даже и в договора го описахте, че даже и ни дадохте право на избор. Стандартен бил-бял.
Сега чакаме" майсторите " на щори да дойдат, ама ги няма никакви от сряда. Иначе за размерите намериха време да дойдат на същия ден.
Кажете ми какви са ми правата? Как да постъпя? Дадохме нескромната сума от почти 600 лв. И не ми се иска ей, така да си затворя очите, защото усещам фирамата как се изнизва.