Забравена парола?
или
Регистрирай се Активация на акаунт


Ел. поща с която се опитвате да се регистрирате не съвпада
с тази използвана в BG-Mammma

Да Попълнете формата за регистрация Не Продължете с Facebook регистрацията

се променя - разгледайте новостите и споделете с нас впечатленията си Включете се
Деца с увреждания и хронични заболявания
Епилепсия - ТЕМА 25
0 Потребители и 2 Гости преглежда(т) тази тема.
720-731 от 731 отговора


Мнения: 684
Ами тя искаше да види колко има натрупване преди да започне спирането на Депакина , но явно двете лекарства като дози са доста и определено не се чувстваше много добре. И затова започнахме спирането му без да сме направили изследванията.
Цитирай

Пловдив

Мнения: 64
Ами тя искаше да види колко има натрупване преди да започне спирането на Депакина , но явно двете лекарства като дози са доста и определено не се чувстваше много добре. И затова започнахме спирането му без да сме направили изследванията.
Депакина подислва действието на Ламиктала и попринцип избягват да ги дават заедно до колкото разбрах. Моя син също взима Депакин и Ламиктал (заедно с още други) в много бавно нарастваща схема от февруари. Едва от вторник, след преглед при проф.Иванов започнахме намаляване на Депакин и увеличаване на Ламиктал. След 45 дни нов преглед и ще се прецени според състоянието как да се подхожда. Така че не се безпокойте, че го намаляват - ако не се намали се увеличава и риска от едно много гадно кожно заболяване, така че дори по-добре изцяло без Валпроат.
Цитирай


Мнения: 684
По принцип и при нас бавно започна включването на Ламиктал  и все още дозата не сме я достигнали. Но започна да се чувства доста отпуснат , да му се вие свят , стана доста сънлив и получи тремор на ръцете. И след консултация с лекуващата му започна бавно спиране на Депакина. Сега се чувства малко по-добре . Дано постепенно след спиране на Депакина тези нежелателни реакции отшумят.
Цитирай

Пловдив

Мнения: 64
По принцип и при нас бавно започна включването на Ламиктал  и все още дозата не сме я достигнали. Но започна да се чувства доста отпуснат , да му се вие свят , стана доста сънлив и получи тремор на ръцете. И след консултация с лекуващата му започна бавно спиране на Депакина. Сега се чувства малко по-добре . Дано постепенно след спиране на Депакина тези нежелателни реакции отшумят.
От изброеното при сина ми има само лек тремор на ръцете, но не е постоянен.
Цитирай

София, Люлин-8

Мнения: 1 732
Нива на Ламотрижин не се изследват, само на Волпроата. Вики е на Ламиктал и Конвулекс от януари и нивата на волпроата се покачиха, има лека алергия с обрив от Ламиктала, но продължаваме да си го пием, защото казаха че не е опасна и от 3 седмици е с лек инерционен тремор на ръцете но не е постоянен. Лошото е че от седмица някъде освен малките пристъпи пак започна да прави и по-силни от тези с падането, но поне този път си остава в съзнание за разлико от преди.
Освен това искам да питам другите майчета дали им се е случвало такова нещо, защото вече започвам да се притеснявам. Вече 4-5 пъти ми се оплакват от градината, че Вики изведнъж изпада в истеричен непровокиран смях който продължава около 10-15 минути, те й правят забележка но без никакъв резултат и тя после не може да обясни за какво се е смяла. Притеснява ме да не са някакви нови пристъпи. Disappointed Relieved
Цитирай


Мнения: 684
romanoI , не те разбрах на нас ни казаха  , че валпроат се изследва при конвулекса и при депакина .При ламиктал се изследва серумно ниво. За това и изследванията които сме направили са за депакин вместо за ламиктал защото са правили изследване за валпроева киселина. Иначе синът ми е пил и той конвулекс но не е имал такива моменти да изпада в неконтролируем смях. Специално на него той му действаше много добре но той пиеше сироп.
Цитирай

Пловдив

Мнения: 64
Аз малко да отклоня темата - някой пробвал ли е тези масла от канабис/коноп, които се твърди, че помагат при епилепсия?
« Последна редакция: чт, 25 апр 2019, 10:51 от lbpd »
Цитирай


Мнения: 97
Нива на Ламотрижин не се изследват, само на Волпроата. Вики е на Ламиктал и Конвулекс от януари и нивата на волпроата се покачиха, има лека алергия с обрив от Ламиктала, но продължаваме да си го пием, защото казаха че не е опасна и от 3 седмици е с лек инерционен тремор на ръцете но не е постоянен. Лошото е че от седмица някъде освен малките пристъпи пак започна да прави и по-силни от тези с падането, но поне този път си остава в съзнание за разлико от преди.
Освен това искам да питам другите майчета дали им се е случвало такова нещо, защото вече започвам да се притеснявам. Вече 4-5 пъти ми се оплакват от градината, че Вики изведнъж изпада в истеричен непровокиран смях който продължава около 10-15 минути, те й правят забележка но без никакъв резултат и тя после не може да обясни за какво се е смяла. Притеснява ме да не са някакви нови пристъпи. Disappointed Relieved
Роси ,Рая също изпада в подобни състояния.Смее се с глас,чак до истерия и аз все още се чудя дали е пристъп или странични ефекти от лекарствата.Лошото е че и моята девойка няма ,как да ми каже какво чувства
Цитирай

България моята родина

Мнения: 161
Здравейте на всички.
Влизам в групата ви с молба за съвет или дори само за подкрепа.
Преди няколко месеца синът ни,който е на 8 при заспиване започна да трепери с очи.тей като не бях наясно помислихме,че е натоварване от техники.Намалихме ги.След няколко месеца се случи отново.Като пояснявам,че в момента сме в Англия и личния беше казал да запиша видео и да водя дневник ако има още случай.Ноември записах трепренето на очите.Показах ги на личния и нищо.От тогава малкия започна да спи при нас и преустановихме всякакъв вид техники,но започна всяка вечер при унасянето в сън да поттеперва с краче или ръчичка.От ноември до март нищо друго.На 27.03 легна следобед след училищна екскурзия.Започна треперене на очите този път започна издаване на звуци и като задавяне.Като се събуди не можеше да говори и беше неадекватен 5 мин.Отидохме отново при личен той назначи час за педиатър в детско отделение,но каза ако има нов пристъп да идем в спешното.След 2 седмици имаше нов пристъп вечерта.Отидохме говорихме с педиатър невролог,който  видя видеото което имах и помоли за последващи и назначи ЕЕГ И ЯМР,но тук нещата стават много бавно и аз съм в някакъв ужас. След този ден имаше 2 нови пристъпа,ходих пак до отделението,но според тях не е спешен случай и отказват да направят ямр и еег вендага и седим и чакаме.Проблемът е,че след 30 дена ни предстои заминаване за Бг за постоянно и не знам да чакам ли тукашните изследвания,да отида ли тук на частно ямр или да тръгна бързо за Бг.Просто съм в изходна позиция и не знам какво да мисля.
Забравих да поясня че припадъците се случват винаги първите 10 мин от заспиването му.През деня му няма нищо.Няма промени в развитието или нещо друго.Единствено забелязвам от време на време че го е боляла глава,но пък е било покрай настинка и не вярвам да е свързано с това и изтръпване на крачето сутрин,но и това може да не е свързано със случая,а с растежа.
Ако някой може да даде съвет ще съм благодарна.Забавянето на изследванията фатално ли е в рамките на месец и трябва ли веднага да тръгна за Бг за изследвания?
« Последна редакция: пт, 26 апр 2019, 21:43 от Gapamilo9292 »
Цитирай


Мнения: 73
Здравей, Гапамило,
Това, което описваш, много ми прилича на фокални пристъпи. Трябва да направите ЕЕГ, но всъщност мисля, че и без него могат да ви изпишат антиконвулсанти, даже са длъжни. И медикамент за спешни случаи, ако пристъпът е продължителен. Настоявайте за рецепта, ако не за изследвания.
Цитирай

София, Люлин-8

Мнения: 1 732
Здравей, Гапамило,
От това което описваш ми прилича на Роландова епилепсия, бас държа че ще имате центро-темпорални спайкове в еег.
Дано съм права, защото тази епилепсия е доброкачествена и се израства след пубертета, а освен това се повлиява много добре от медикаменти. Но това разбира се трябва да се потвърди от детски невролог след проведено еег.
Принципно 1 месец не е фатален, но и такова безхаберие от страна на лекарите е недопустимо, при положение че сте били при детски невролог то можеше поне да назначи един диазепам ако се получи по-продължителен пристъп. Тука в България за едни фибрилни гърчове изписват диазепам, а какво остава за дете което е вече с 4-5 пристъпа да го оставиш без никакви медикаменти.
За плащане на изследванията предполагам, че там са скъпи,  за това ще те посъветвам ако ке правите платено изследване то да е еег, то е по-спешно.  ЯМР може да изчака, но ако имате възможност да го направите там по каса преди да се приберете го направете, защото предполагам, че качеството ще е по-добро отколкото на нашите.
Затова, ако си много притеснена направете едно еег и консултация за да ви назначат лечение и да се успокоиш, а ЯМР когато му дойде времето.
Тук също имаме много добри детски невролози така, че не се притеснявай ще има как да следиш детето.
Само да ти кажа, че и тук нещата не стават бързо, за час при кадърен детски невролог се чака поне месец.  За планов прием в болница освен ако не сте спешни също горе долу толкова. Но тук новооткритата епилепсия се води спешно състояние та става по-бързо.
Иначе за пример, ние бяхме на преглед за малката на 18.03 и ни записаха за прием в болница за продъително еег чак за 10.06, а  детето е  с ежедневни малки пристъпи и 1 път месечно средно по един по-силен, а е на 3 медикамента.
Успех желая и ни дръж в течение. Hug
Цитирай

София, Люлин-8

Мнения: 1 732
Цитирай
0 Потребители и 2 Гости преглежда(т) тази тема.
720-731 от 731 отговора