На море в Гърция 2018 - III

Здравейте на всички! Благодаря за темата и изключително полезната информация. Със сигурност въпросите, които ще задам са задавани милион пъти. Просто съм затрупана с работа и проблеми и се оказа, че от 10 септември ще имам възможност да отида по Гръцко. Ходила съм на Сарти, Амулияни и Тасос. Искам нещо друго, посъветваха ме Парга, Олимпийска ривиера и Пелион. Моля за инфо и съвети. Може би клоня към Пелион, искам градчето, в което ще отседнем да бъде с таверни и магазинчета, приятно да бъде за нощни разходки и находки. С кола ще бъдем така, че ще може да щъкаме по плажовете, но да има и хубав пясъчен плаж в близост. Мястото да бъде и удобно за обикаляне на съседни градчета. Кое е най-подходящото място за двойка като нас? Много благодаря.

Здравейте, искам да попитам някой ходил ли е на Пелион в средата на септември? Чудя се дали е подходящо времето за плажовете в източната част. Предстои ми отново посещение там за 5-7 дни и се чудя по това време дали ще е ок за плаж, юни като ходих беше много топло и хубаво през цялото време, но беше преди големите дъждове и наводнения, в началото на юни.

• София
Моника, Пелион не е мястото, което пасва най-много на очакванията ти.
От посочените три дестинации - може би най-подходяща ще е Парга с околностите.

Благодаря за отговора. Явно не съм се изказала добре, не обичам тълпи от хора и шумотевица. Не търся това, но таверни и магазинчета определено искам да има. Ще помоля отново за съдействие къде да си почина 6 дни. Хубава вечер на всички.

• София
Здравейте, за жалост и нашето гръцко лято приключи, даже преди две седмици. Първо искам да Благодаря на Параход и peterky2002, за помощта при планирането. Йонийските острови са прекрасни. Бяхме със собствен транспорт. На отиване спахме в Мелник и рано сутринта минахме границата през Кулата, с едночасова почивка в Йоанина, на обяд бяхме в Лефкада. Отседнахме в Нидри, тъй като от там трябваше да вземем фери за Кефалония. Основната цел на престоя от две нощувки беше круиз около острова, направихме го с Македония палас. Егремни бийч, страхотен, малко кофти за плажуване предвид камъчетата, на Порто Кацики не успяхме да акостираме, но имаше стоп за плуващите, На Итака много ми хареса, Фискардо е очарователно градче, заслужава си повече престой, успяхме да поплуваме и до Скорпио, който вече е собственост на дъщерята на руски богаташ. Разходихме се и във Василики, вечеряхме там, чудничко местенце. Толкова за Лефкада. На Кефалония имахме повече дни, прекрасен остров, недокоснат още от тълпите туристи, както на съседните два острова. Отседнахме в Ласи/нещо като квартал на столицата Аргостоли. Чудесна централна улица с много китни таверни. Три градски плажа, наподобяващи на нашите, подходящи за семейства с деца. Посетихме Миртос бийч, който също е много красив, но неудобен за плажуване, заради камъчетата. Кси бийч, на мен много ми хареса, различен от другите плажове. В пристанището на Аргостоли видяхме костенурки Карета Карета по препоръка и влизахме с лодка на разходка в Залива. Не остана време за езерото Мелисани, но ще има и друг път. Закинтос......любов от пръв поглед и завинаги. Отседнахме във Василикос, на около 20 минути след Закинтос град, на чудно местенце, сред маслинови горички. Посетихме всички плажове в близост - Порто Рома, Геракас, Банана бийч, Порто Азуро, Дафни. Мога да пиша много..... До Навагио взехме корабче от Порто Вроми, по препоръка, бяхме там по-рано за да успеем да се качим на първите лодки/кораби, за да избегнем лудницата. Качвахме се и на гледката отгоре. Навсякъде хапвахме чудесна храна. Насреща съм за мнения. Бързо се изнизаха и дните на Закинтос. От там с фери до Килини и към Метеора, за последна нощувка в Гърция, но преди това хапнахме във Мецово, в таверна по препоръка на две дами от форума. Спахме в Каламбака. На следващият ден разгледахме манастирите и тръгнахме към Варна......До следващото гръцко лято живот и здраве.

Не можеш да си представиш колко много се радвам на това мнение. И си мечтая да има повече хора, които мислят така.
Аз предпочитам каменисти плажове, особено ако са с дребни и обли камъчета.

• Варна

Аз предпочитам каменисти плажове, особено ако са с дребни и обли камъчета.

Ако трябва да съм откровена, на мен също не ми пречат на плажуването, но дванадесет годишната ми девойка, а и останалите от компанията недоволстваха, така че съм благодарна и на толкова. Надявам се да не съм прозвучала крайно в определенията си за двата плажа. Светът е шарен, природата също, нормално е да имаме различни предпочитания Simple Smile. Прекрасен ден на всички!

Лятото е към своя край, но съвсем не е свършило!
Заповядайте да си продължим приказката в НОВАТА ТЕМА!