Дамско градско колело

  • 8 150
  • 65
  •   1
Отговори
  • Мнения: 4
Моля, помогнете да си избера дамско градско колело 300-350лв.Бях се спряла на" Balkan swen 26" , но чета че тази марка велосипеди не са добри, а аз нищо не разбирам от марки,на външен вид е хубаво.Помогнете да избера☺

# 1
  • Мнения: 11 747
Виж Драг. Те имат много модели. Можеш да разчиташ на качеството, няма да попаднеш на някаква трагедия. Ако не ти е спешно, обичайно август правят 20% намление на всички колела. Аз така си купих от 500лв на 400лв. Точно дамско, градско е моето, но е 28 инча. Много е красиво, няма много скорости (само 3, вградени), но ми стигат, ако не е тежък маршрута.

# 2
  • Мнения: 4
Благодаря за съвета😊
От 15 години, не съм карала колело и сега ми се прииска да си купя ,за да карам в парка през уикендите с детето. С детското колело ми бе лесно ,нямаше толкова екстри, като порасне за по-голямо колело,той сам ще си го избере,вече ще знае от приятелите си всичко за тях. Знам че по-скъпите, би трябвало да са по-добри, но аз не го искам за ежедневно ползване, а както писах за каране в парка от време на време.Ще ги погледна тези на Драг ,то и те са много модели...Незнам , объркана съм🤔

# 3
  • Мнения: 11 747
Имат и по- евтини Драг, имат за 280-300лв, до колкото помня.
Аз не бях карала колело от 25 години Smile  не само, че прокарах, ами и детето возя в столче, вече 3-та година. Като го купих и от магазина тръгнах да го бутам, не смеех да се кача, да пробвам, но като се престраших се оказа, че не се забравяло.

# 4
  • Мнения: 4
Утре ще видя по магазините на каква цена ги предлагат Драг дамско колело😊

# 5
  • Мнения: 11 747
В сайта по- спокойно се оглежда. Ето дамско, 26 инча
https://dragzone.bg/velosiped-drag-hacker-lady-26-2017
https://dragzone.bg/velosiped-drag-caprice-26-2017

# 6
  • Мнения: 30 802
Скоро си търсих точно такъв модел. Спрях се на употребявани велосипеди. А причината е следната, за твоя бюджет може да вземеш доста по-качествена марка. Има датски, холандски, германски велосипеди, които са в пъти по-приятни от DRAG.

Ще ти трябват вътрешни скорости - гледай да са Shimano Nexus, не SRAM. Осем скорости са по-добре от три. На DRAG имат едни хипстърски велосипеди, но 990 лева за колело само с 3 скорости е малко прекалено.

По-добре да е с алуминиева марка - няма да има ръжди, а и е по-леко.

Глeдай в OLX. Отиди и до Драг, разгледай моделите, да имаш база за сравнение, и после си избери по-висок клас употребяван велосипед.

Балканчетата са правени в Китай, както и повечето DRAG и Sprint. Някои са в Ловеч.

Но вече зависи дали искаш точно хипстърски градски, или планински унисекс.

# 7
  • Мнения: 5 262
Зависи в кой град ще го караш. В София например не мога да карам нормално @градско@ колело. Гумите са по-тънки от фугите между плочки, павета, при нерваности и бордюри пружините не са толкова добри ... За такъв град взвми нещо с дебели, здрави гуми, добри пружини и здвава рамка.

# 8
  • Мнения: 30 802
Да, помисли дали не ти трябват по-балонни или широки гуми - градското е само за алеи, по тротоара поднася във фугите между плочките. Иначе на градския големия кеф е изправената стойка и да зяпаш наоколо.

Обаче за българските градове си е за планински - за бордюри и дупки:)

В града обаче вътрешните скорости са изключително удобни.

# 9
  • Мнения: 5 262
...
От 15 години, не съм карала колело и сега ми се прииска да си купя ,за да карам в парка през уикендите с детето. ....


прави си сметката, че до парка трябва да стигнеш някак си. Т.е. не минаваш по алеи/

# 10
  • Мнения: 30 802
Всички новички изглеждат добре, ама може после да не стават. Не взимай по визия и боя, добре е магазинът да дава тестване на велосипедите.

# 11
  • Мнения: 553
Преди месец си взех това:

https://www.praktiker.bg/en/Bikes/%D0%92%D0%95%D0%9B%D0%9E%D0%A1 … %22-CITY/p/475141

Най-непретенциозното! 289 лева с всички екстри - багажник, кошница, калници, фар, стоп, звънец, светлоотразители. За себе си исках да похарча, възможно най - малко пари. Симпатичен дизайн. Вече месец всеки ден караме с двете деца из града. И да - много е тежко като го качвам до втория етаж, но тъкмо ще позаякна. Нося багаж за децата в кошницата, защото с раница на гърба е много горещо. На багажника отзад закрепва бутилка вода 1.5 литра. Върши ми работата, за която го взех Simple Smile

Drag за същите пари ще е без никакви екстри - без калници, без нищо.

Моето е най-непретенциозното! Въпрос на избор!

Иначе на децата са Drag 18" и Sprint 24" с алуминиева рамка! Алуминиевата рамка е за предпочитане независимо от марката! Определено има разлика в теглото спрямо стоманената!

Последна редакция: пн, 02 юли 2018, 12:06 от praschinka

# 12
  • София
  • Мнения: 1 174
Бях пред същата дилема преди месец. Моят избор беше това от Декатлон

https://www.decathlon.bg/p/8487234_gradski-velosiped-elops-100-s … 140-407-edinstven

Цената му беше 310 лв и за 35 лв си взех кошница. Голям кеф е в парка, но вярно е че гумите са тесни и всяка неравност е неудобство. Не мога като детето да скачам от бордюрите. Wink

# 13
  • Мнения: 11 747
То и аз, ако сега си купувам ново колело, мисля, че не бих взела градско, а вероятно хибридно (ли се казва?) между градско и планинско. Макар, че не съм пробвала такова никога и може да не ми се окаже удобно. И макар, че градското си ми върши работа вече две пълни години и подкарвам трета. Нали направиха велоалеи, те са гладък асфалт, по тях карайте?! Laughing Laughing  Аз имам късмета, че живея на 200м от парка, в който карам и до него имам широка, от малкото истински велоалеи, по- точно единствената истинска в града. В парка имам два маршрута, от които да избирам, и двата по 4км на посока - много ми е добре.

Последна редакция: пн, 02 юли 2018, 15:06 от pina

# 14
  • Мнения: X
Ето го и моето от Декатлон - Btwin Elops 300 - 350 лв.



Имам си и кошница отпред и е супер удобно, защото не седиш наведена, а гърбът и кръстът ти са изправени. Което предотвратява болката в тези области ако си предразположена. 

# 15
  • Мнения: 30 802
На велосипеда екстрите не са дребните елементи, а цялостния подбор на материалите. Това отличава високия клас от ниския. А вътрешните скорости са идеални за града, където се спира и тръгва често, защото се сменят дори в статично положение. Тоест ако съм стигнала 8 скорост и спра, въртя до 4-5, за да тръгна по-лесно. С външните скорости не може така, трябва предварително да се намалят. Иначе караш на 1 скорост някъде по средата и износваш само 1 от колелцата.

За около 500 лева може да се намери отлично втора ръка колело с екстри, каквито Драг, Декатлон и другите нямат.

# 16
  • Мнения: 26
Явно ще купувате колело със скорости. Ако може скоростите да се сменят посредством палци , а не както е на бюджетните варианти с въртене. Въртенето е трудно, разконцентрира ви , освен това предният венец трябва да го гледате  точно как е застанала предавката, погледът ви се насочва надълу всеки път когато сменяте, а това не е добре.  Та, няма значение от марката ,скоростите  и т.н. За мене най-важното е да имате палцово сменяне на скоростите. Хубаво е да имате някакви ,каквито и да са амортисьари на предното колело- има смисъл.

# 17
  • В градината...
  • Мнения: 15 930
С мъжа ми си взехме колелета от продавалника, втора ръка. Бяха за по 150лв. някъде /а иначе били доста скъпи като нови, според мъжа ми/. Аз не разбирам. Само веднъж карах и много ме беше страх, втори път не се качвам.
Но, мисълта ми е, по-добре да е някое по-качествено втора употреба за малко пари.

# 18
  • Мнения: 30 802
Явно ще купувате колело със скорости. Ако може скоростите да се сменят посредством палци , а не както е на бюджетните варианти с въртене. Въртенето е трудно, разконцентрира ви , освен това предният венец трябва да го гледате  точно как е застанала предавката, погледът ви се насочва надълу всеки път когато сменяте, а това не е добре.  Та, няма значение от марката ,скоростите  и т.н. За мене най-важното е да имате палцово сменяне на скоростите. Хубаво е да имате някакви ,каквито и да са амортисьари на предното колело- има смисъл.

Това е при външните, при вътрешни Shimano си се въртят без проблем, нищо не гледаш, не следиш да не пада веригата.

# 19
  • Мнения: 11 747
Моите са вътрешни, само 3, и карам само на първа, та не сменям по никакъв начин. За парк, нормална велоалея и често спиране е доста удобно. Още ли им падат веригите като се сменят скоростите? Мислех, че това са били само нескопосните осемдесетарки, български колела. Толкова сложно го описвате, че май ще излезе, че съм направила правилния избор.

# 20
  • Мнения: 1 253
Ето моята препоръка - магазина/сервиза на Дженко Тончев в Младост 2,  до 128 у-ще.

На всички колелата ни са от там, има и нови, но най-много ми харесват старите, които той стяга и прави. Моето е точно градско, много ретро, швейцарско, със 7 вътрешни скорости, някакви страшни амортесьори, вози като лимузина! Купих го за 400 лева. Аз не разбирам от колела и марки и си го харесах на външен вид, но са ме спирали хора (по-възрастни) фенове на марката, и са ми казвали, че цената му като ново е няколко хиляди. А хубавите колела са вечни, ако се поддържат добре, изобщо не ме интересува, че е старо.

Плюс това Дженко е страхотен майстор, бивш колоездач. Освен с колела работи и с деца с проблеми и знам, че харчи всеки свободен лев за тях, така че аз винаги си давам парите на него. Мъжът ми си избра шосеен бегач от там, а за детето сме купували няколко, като връщаме малките срещу някаква отстъпка.

Иначе той има и нови, има всякакви неща, виждала съм Драг и други, има и балканчета, които прави. Simple Smile Най-хубавото е, че е много свестен и наистина разбира от колела, така че може да те посъветва и да ти сглоби каквото искаш. В общи линии, можеш да му кажеш какъв ти е бюджета и каква ти е идеята за колело и той ще ти предложи. Колелата на старо са стегнати, имат сменени части и т.н., мисля че и гаранция им дава. Супер зает е напоследък, но синът му помага.

Ето повече за него:
https://m.webcafe.bg/article/1741966010

Последна редакция: пн, 02 юли 2018, 18:55 от Lucy in the Sky with Diamonds

# 21
  • Bristol
  • Мнения: 9 367
Ако скоростите не са настроени добре, дори и най качествените и скъпи да са, е нормално веригата да пада.

Хибрид, алуминиева рамка, около 14-15 кила, гледай да не е с много тънки гуми като за шосейка, защото са по нестабилни и да не е с широки планински гуми, защото е по-тежко за каране. За града нещо по средата върши работа и хибридите са с подходящата широчина гуми 700х32 до 700х40

# 22
  • Мнения: 759
Привет! Прочетох темата и съм точно на тази вълна. Каква е разликата между външни и вътрешни скорости? Освен горе написаното.
Карам до работа и обратно главно. Общо 14-15км. Много кръстовища, на повечето даже си слизам като примерен велосиедист. Иначе 80%  бих казала , че е по алея, но има и участъци, които са си като офф роуд. Главно в квартала, тъй като е ново строителство и няма даже улица. Надолу към работа е почти през цялото време спускане, съответно на връщане си е яко баир. Доста сменям скоростите.
Карам старо десетина годишно колело, мъжко, (Ultra explorer, 26''), купувано от Метро, мега тежко по мое мнение. От дясно имам 8 , от ляво 3 скорости или там както се казват. В ляво на 3 си стои, в дясно сменям между 4 и 7. Засега не му е падала веригата , но да, сменянето става постепенно с превъртане на дръжката. По-скоро изправено положение докато карам.
Адски ме дразни и не ми харесва, но засега нямам алтернатива.
Ще изчакам намаленията през август, като мога да отделя не повече от 700лв мисля... Какво бихте ми препоръчали? Гледам хората мерят рамки, височина,венци,  различни скорости, аз нищо не разбирам от тези неща Sad

# 23
  • Мнения: 2 600
Аз взех две колела втора ръка, едното за 70 лв, другото май беше 75. От ОЛХ. На едното смених чарк за 10 лв с работата, другото не е имало проблеми. Вървят си.

# 24
  • Bristol
  • Мнения: 9 367
И аз се чудех, какво са вътрешни и външни скорости и съответно намерих в гугъл:
"Всички видове скоростни механизми можем най-общо да разделим на две големи групи. Първата група са най-масово използваните външни скорости, при които имаме 1, 2 или 3 зъбни колела отпред и от  5 до 11 на задната капла. Втората голяма група са така наречените вградени или вътрешни скорости, които имат само по един венец отпред и отзад, но предавателното число се сменя чрез планетен механизъм вътре в самата задна главина."
Моите са външни. Веригата пада, ако отдавна не е сменяне, разбирай години наред и се е разтегнала от карането или ако скоростите не са настроени. Ако няма разлика в цената, вътрешни скорости за придвижване в градски условия може би са по-добрия вариант 🤔

# 25
  • Мнения: 1 253
Моите са вътрешни и никога нищо не пада и не заяжда, а ги ползвам и сменям често (живея на баир, а колелото е тежко Simple Smile)  При градските колела това е проблема - тежки са и са супер за равни пътища, по баири често ми идва да сляза и да го бутам. А и в София теренът не е равен и започвам да се замислям за планинско колело.

За да не се прецакат скоростите важното според Дженко е редовната профилактика, така че всяка пролет преди да го подкарам, той го отваря, разглобява, почиства вътре. Не бивало да се подкарва след зимата без да е минало профилактика, защото може да се повредят някакви чаркове вътре. Аз не разбирам, но го купих през 2011, старо, не знам на колко години е, но си е идеално.

# 26
  • Bristol
  • Мнения: 9 367
За всяко колело поддръжката е важна. Колкото повече го караш, толкова по-често трябва да почистваш и смазваш 😜За вътрешните скорости плюсът пише, че изисквали по-малко поддръжка, но пък не можело да се постигне толкова добър набор от скорости, което за разходка в парка с детето не мисля, че е от голямо значение.
Алуминиевите рамки правят колелата много по-леки, карбоновите са още по-добре, но цената при карбона скача много.
Всеки трябва да си намери оптималния вариант за ширината на гумите, според терена и физически колко иска да се товари. Перфектно колело в това отношение няма. Аз за града, да се придвижвам до работа и като бяха малки децата из квартала и парка, ползвам хибрид с алуминиева рамка и 35мм ширина на гумите. Мъжът ми пък е с планинско колело пак алуминиево с много по-дебели гуми. Супер стабилно се чувствам на него, като танк е, но голям зор е въртенето на педалите. За фитнес е перфектно 😁 Отделно имам шосейка, комбинация от алуминиеви и карбонови частни, гумите са 25мм, много лека. С нея буквално летя и по баирите нагоре, но се чувствам много нестабилна, ако пътят не е хубав.
Затова на авторката препоръчвам хибрид, алуминиева рамка, на всяко колело може да се играе с ширината на гумите от-до, производителят го вписва в характеристиките на колелото, но хибридите обикновено са между 32-40мм. А за типа скорости, това което като цена излиза по-добре, ако е еднаква цената, вътрешните ще са супер за разходка до и из парка с детето, защото не изискват много поддръжка 🚴

# 27
  • Мнения: 4
Много благодаря за съветите, които ми дадохте 😊Взех си този Велосипед Drag Avenue Lady 2016
Много съм доволна от него👍

# 28
  • Мнения: 10 627
Аз имам въпросното Swan 26 цола градско дамско. Обичам си колелото, не съм му намерила кусури. Кошницата е много практична. Фенера е малко слаб, може би, и е малко тежичко, може би... Хубаво колело е. Иначе и това Интербайк сити лейди от Практикер, което посочиха, също много ми хареса. Изглежда по-леко от Сван.

# 29
  • Мнения: 4 137
да задам въпроса си и в тази тема
ще купуваме ново колело но синът ми 11г
на декатлон казват , че са хубави велосипедите
какво ще кажете за това https://www.decathlon.bg/p/8351519_planinski-velosiped-rockrider … 0-457-s_1m50_1m65
за тези пари е алуминиево, само ме притеснява че е планинско
дали ще е удобно за каране из улиците
също и дали тези тесни седалки са удобни
как ви се стурват скорости и другите неща

Последна редакция: вт, 10 юли 2018, 12:24 от The Invisible

# 30
  • Мнения: 1 253
Според мен това, че е планинско означава най-вече, че не е задължително да го кара само по асфалт, което си е предимство, особено за дете.

Аз не разбирам много, но на мен колелото ми харесва.

# 31
  • Bristol
  • Мнения: 9 367
да задам въпроса си и в тази тема
ще купуваме ново колело но синът ми 11г
на декатлон казват , че са хубави велосипедите
какво ще кажете за това https://www.decathlon.bg/p/8351519_planinski-velosiped-rockrider … 0-457-s_1m50_1m65
за тези пари е алуминиево, само ме притеснява че е планинско
дали ще е удобно за каране из улиците
също и дали тези тесни седалки са удобни
как ви се стурват скорости и другите неща

Както Lucy е написала, планинско може да се кара по всякакви терени, това му е полюса. Но като го караш на хубав път е по-тежко, бавно, изисква повече усилия, но пък е добре за фитнеса Simple Smile Планинско колело може да стане по-леко за каране из града, ако му се сложат малко по-тънки гуми, но трябва да видите какви са препоръките на производителя. По същия начин и шосейка става за малко по-лоши терени, ако се сложат по-широки гуми, но винаги има ограничения от производителя от до.
На децата май това не им прави впечатление и се кефят повече на планинските колела Simple Smile

# 32
  • Bristol
  • Мнения: 9 367
Invisible, забравих да напиша, седалката винаги може да се смени, ако не е удобна, но такива по-тесни са съвременните седалки, трябва малко време, за да ти свикне Д-то 😁 Има и гел покривала за седалки също, аз не ги намирам за много удобни, защото все трябва да ги наместваш, но е удобно в началото, докато свикнеш или ако не караш често.
За по-дълго време на колелото аз съм с клин с вграден гел, а за мъжете има и шорти с гел, но това е за по-сериозно каране.

# 33
  • Мнения: 26
За младеж, скоростите трябва да са с палци , а не да се въртят дръжките. По-бързи са, по-лесни са. Колелото при тях е и фешън. Вземете му ДРАГ С1 ,CROSS или подобно, недейте Декатлон Колелото да е с ниска рамка ,за да може седалката да пада ниско. Планинското е за предпочитане пред останалите " пенсионерски" естествено.

# 34
  • Мнения: 100
Планинското е за предпочитане пред останалите " пенсионерски" естествено.
Развесели ме този израз. Дъщеря ми на 12г. пробва моето дамско колело и ми каза:
Мамо,много е удобно колелото ти, но аз искам по-модерно, не такова пенсионерско.
А аз така се гордеех с "пенсионерското" си колело.Smile

# 35
  • Мнения: 4 137
https://www./velosipedi-koloezdene/velosipedi-planinski-hardtail … edster-boy26.html
Само това ми е по джоба
Струва ли си
По- добро ли е от декатлонското

Последна редакция: сб, 14 юли 2018, 08:01 от The Invisible

# 36
  • Bristol
  • Мнения: 9 367
Не мога да отворя линка. Наистина е по-лесно да се превключват скоростите с палци, но ако няма да го кара много това колело, не си заслужава да се изхвърляш. Ти си знаеш детето, а и можеш да го попиташ какво очаква, какво карат приятелчетата му. Това е моята прагматична гледна точка.

# 37
  • Мнения: 4 137
Бяхме днес в магазина на драг-под 500лв нямсше нищо
Изборът се сведе до 2колела
1. От декатлон
https://m.decathlon.bg/p/8351519_planinski-velosiped-rockrider-3 … 0-457-s_1m50_1m65
2. Омега от спорт депо
https://www.sportdepot.bg/bg/product/omega_velosiped_omega_uranu … OVVMyNi1CTEtPUkE=
Декатлонското е доживотна гаранция, но то реално без външна намеса няма какво да му стане на колелото
А тогава гаранцията не важи
И двете са алуминиеви, скоростите на второто да с палци
Инсче изглеждат прилични и двете

# 38
  • Варна
  • Мнения: 25 258
А защо не прегледате ОЛХ? Честно аз пари за ново колело не бих дала, има толкова изгодни и хубави предложения в ОЛХ.

# 39
  • Мнения: 4 137
А защо не прегледате ОЛХ? Честно аз пари за ново колело не бих дала, има толкова изгодни и хубави предложения в ОЛХ.
Подарък е за сина ми
Трябва да е ново-такава е уговорката

# 40
  • Мнения: 2
И аз да попитам за мнение, искам да си взема градско колело, което да бъде с кошница, за да мога да ходя и да си пазарувам с него. Бюджетът ми не е голям, до 400 лв, и ми се иска да бъде ново. Какво мислите за този модел



Марката е Leader, не съм много на ти с велосипедите, но като се разтърсих в нета я водят сравнително добра. Искам колелото да бъде ново, все пак ще ми е първо колело от дете и не искам да е втора ръка. Какво мислите за този модел, и ако някой има предвид нещо подобно в рамките на бюджета ми, ще се радвам да го споделите.

Последна редакция: ср, 05 юни 2019, 16:38 от bubanka

# 41
  • Мнения: 30 802
Аз пак бих посъветвала - висок клас втора ръка е по-добре от ново, ама стоманено и правено в Китай. А кошница се купува отделно, не го избирай по аксесоарите.

# 42
  • Bristol
  • Мнения: 9 367
И аз това щях да напиша, че кошница може да се вземе отделно. Кошницата не събира много покупки и аз лично намирам управлението на колелото по-трудно, когато кошницата е добре напълнена. Такава опция, чанти за багажника отзад, я намирам за по-балансирана, а и повече неща могат да се пренесат

# 43
  • Мнения: 553
Писала съм вече в темата. Може да видите и моето колело. Кошницата  я ползвам и за пазаруване включително зеленчуци и други и не ми е трудно да управлявам. А кошниците не са толкова просто нещо. Купих на майка ми кошница за колелото и се оказа, че на нейното кормило не може да се сложи. В крайна сметка приспособихме джаджите за монтаж, но не е стабилна.

# 44
  • Мнения: 2
Т.е според вас е по-функционално да се сложи допълнително багажник, вместо да се вземе колело с кошница? Ще помисля върху този вариант, въпреки че на мен доста повече ми допада кошницата отпред, на външен вид

# 45
  • Мнения: 553
Ако въпросът Ви е към мен, искам да кажа, че ако искате кошница, си вземете модел с кошница в пакета, а не модел без и след това да търсите кошница, защото може и да срещнете трудност с монтажа. Моето колело се просаваше със собствена кошница. За колелото на майка ми, което беше без кошница, купихме уж универсална и срещнахме трудности с монтажа.

# 46
  • Мнения: 7 006
Пари за ново колело,не давам!
Това лято и аз ще си купувам..

# 47
  • Bristol
  • Мнения: 9 367
Наистина кошниците не стават на всеки модел колело. Както писах по-горе, като напълнех кошницата се нарушаваше баланса на колелото. Затова веднъж, когато и детето беше в столчето на колелото, реших да прехвърля кошницата на колелото на мъжа и той да се помъчи Wink Обаче на неговото не стана Sad
Ако те кефи толкова много моделът, си го вземи 😊 Аз съм малко по-претенциозна към колелата, защото с колелото май навъртам повече километри от колкото с колата 😜

# 48
  • Мнения: 1 870
За мен идеалното градско е това:



Жалко, че не карам в града, иначе щях веднага да си купя едно такова и да му разкажа играта от каране.

Карала съм и с дисаги отзад и с кошница отпред /колело "холански тип"/ и ако сте решили да го товарите повечко, багажника отзад е за предпочитане.

# 49
  • Варна
  • Мнения: 25 258
Това пък защо? Най-малкото рамката му е неудобна, аз предпочитам дамска, тва трябва да премятам крак назад и ми е ужасно неудобно. Като се качвам на колелото на ММ всеки път имам чувството, че ще си изкълча крака. И багажник определено си трябва, кошница и аз не бих взела, да ми се мандахерца отпред, но отзад задължително. Калници също, иначе в дъжд краката ще стават леле-мале.

# 50
  • Мнения: 1 870
Ами, тя си е дамска рамка. Stuck Out Tongue

Честно казано, тези, които споменавате съм виждала само на холандския тип колела напоследък.

Вярно, че дамските модели са съобразени с женската геометрия, но много от тях в момента, да не кажа повечето, са с хоризонталната тръба на рамката.

# 51
  • Варна
  • Мнения: 25 258
За мен дамска рамка е поне ето това:
https://dragzone.bg/media/catalog/product/cache/1/small_image/28 … e95/1/1/11001.jpg
Не държа да е чак като на показаното от jaklinn, но и това твоето категорично не смятам, че е дамска рамка, все едно какво пише в спецификацията му. Няма начин да си сгъна крака така, че да го прекрача отпред, трябва да го премятам отзад.

# 52
  • Мнения: 30 802
Кефът на градското колело е да го караш с изправена стойка и да зяпаш наоколо.

# 53
  • Мнения: 559
Жаклин, ако не се лъжа колелото е на Лидер. Аз лично не ги харесвам. На Макском също. Ниските класове са просто загуба на пари - тежки, груби, дървени, механизмите се развалят бързо.
От новите български колела, определено съм фен на Драг. В момента съм с макскомско и нямам търпение да се отърва от него /още през първата година го водих на ремонт 2 пъти/ - крада на детето Драг-а, когато мога Grinning

# 54
  • Мнения: 553
https://www.praktiker.bg/en/Bikes/%D0%92%D0%95%D0%9B%D0%9E%D0%A1 … RISMA-26/p/494455

Моето е същата марка. Нищо не съм ремонтирала. Цяло лято ежедневно го карах. И сега пак започнахме да караме. Кара се много приятно. Единствено ми тежи, докато го качвам по стълбите до втория етаж.

# 55
  • Мнения: X
Кефът на градското колело е да го караш с изправена стойка и да зяпаш наоколо.

Точно! Ние с детето си взехме и по едно градско колело, голям кеф е да караш с изправена стойка и да си запяш наляво-надясно.



# 56
  • Мнения: 772
Момичета,купих си колело Драг.Няма обаче степенка,без степенки ли вървят?

# 57
  • Мнения: 559
Нашите модели винаги са били със - ZX1

# 58
  • Мнения: 772
Нищо не ми говори това.

# 59
  • Варна
  • Мнения: 25 258
Купете си стъпенка отделно. Някои модели нямат.

# 60
  • Мнения: 772
Да,това ми е странното.Не предполахах,че някои модели нямат.

# 61
  • Мнения: 1 870
Да, масово се продават без степенки, педали...дори с педали съм виждала много рядко.

Честита придобивка - да се кара с много здаве и кеф!

# 62
  • Варна
  • Мнения: 25 258
Чак пък без педали не съм виждала. Но без стъпенка да, тя все пак не е нещо, без което не може.

# 63
  • Bristol
  • Мнения: 9 367
И двете ми колелета нямат, а едното дори без педали беше, но предполагам, че защото не е градско колело и дават избор какъв педал да си вземеш, без или със заключва механизъм и какъв модел заключване 🤪

# 64
  • Мнения: 772
Да, масово се продават без степенки, педали...дори с педали съм виждала много рядко.

Честита придобивка - да се кара с много здаве и кеф!
Благодаря Ви!

# 65
  • Мнения: 215
Здравейте,
И аз си търся колело , искам да е с алуминиева рамка 26 и със система за бързо освобождаване на предна гума, за да мога да го побера в колата. Като цяло ще го карам на алея, но планинския вариант за колело май е най- добре. 🤔
Търся нещо до 450-500 лв.

Общи условия

Активация на акаунт