всичко е точно така, както си го описала. Дъщеря ми има същия режим, активна е, но и тя не се справя особено, заради разликата във височината/силата. Това, което исках да кажа по-скоро е, че нормативите не са се променили през годините и, ако на нас навремето ни беше трудно да ги покриваме, то за днешните деца е още по-трудно. Една част- заради факторите, които описах по-горе, а други, като твоето и моето, заради физически данни, независещи от тях и не на последно място - изисквания, без преди това някой да се е занимавал с тях. Защото всички знаем, каква е масовата практика. Отчитане на дейност, а всъщност никой не се занимава да ги научи. Сигурно има изключения от преподавателите, но аз не съм попитала на такива все още. При все, че преподавателя е спортен педагог и трябва да знае как. При нас конкретно нещата намирисват на "вижте колко зле ги заварих и колко добре ги научих" . Защото той им е за първа година и, ако бъдещите оценки са по-високи, това ще потвърди съмненията ми. Само дето децата не бива да са инструмент за изчеткване на нечие его, ама...
Съгласна съм, че не бива да има оценка по тези предмети в начален етап. Би трябвало да се поощрява усилието, защото резулатите са субективни.