Третокласници 2018/2019

  • 70 973
  • 773
  •   1
Отговори
# 495
  • Мнения: 8 225
grazia82 за мен е абсолютно безумие!
Не мисля, че има родител които да е съгласен с това безумие.

# 496
  • Мнения: 518
Ами честно казано повечето родители нямат против, щом трябвало да се наваксва с материала. Имаме родителска среща другата седмица и ще повдигна въпроса🤔

# 497
  • Мнения: 911
Какво значи изостанали са от другите 3ти класове? Че те по колко урока взимат на час, че чак да изостанат?
При нас си се кара физическото и в двете му форми, като даже в стандартното физическо уж се учат да бягат на 50 м и да скачат от място. За сега все още е навън, като влязат в салона миналата година играеха само народна топка, предполагам и сега ще е така.
При нас  са стигнали грубо: ЧП - 5ти урок (правили експерименти), ЧО-7ми урок (нещо за карти май беше), МАТ - Километър, метър, сантиметър, милиметър (май е 19-20), БЕЛ - корен на думата, Четене - не съм сигурна, ФКРК - пишат някакви текстове. Всеки ден се взима урок ама не се пропускат и рисуване, музика, физическо, технологии, че и там си имат някакви неща, които трябва да минават, че даже и по тях имаше входни писмени работи. Аз бих повдигнала въпроса какво толкова се изостава.

# 498
  • Кърджали
  • Мнения: 10 249
Голяма глупост е това да не карат физическо. Едно че за децата това е начин да се разведрят, да изхабят малко енергия, второ че щом в програмата е заложено да има физическо, значи има за какво да е заложено.
За инцидентно пропускане бих си затворила очите. Да кажем - наложило се. Но за такова редовно - абсурд.

Да изостават, да изостават, колко ще изостават ... То е минало един месец от началото на учебната година, какво трябва да приключват вече с учебниците ли...

# 499
  • София
  • Мнения: 5 283
Аз съм против заместването на физическо с каквото и да е друго. Горките деца по цял ден трябва "да слушат", забранено е тичането и в стаята, и в коридора, имат ограничен достъп до излизане навън. И без това часовете не са безкрайно много, не намирам за редно да им се отнемат.

# 500
  • Мнения: 518
Абсолютно съм съгласна с мненията на всички. Под изостават имах впредвид, че са по-слаби по успех от другите паралелки, не се изразих правилно. С най-слаб успех били от другите класове и на мястото на физическо винаги карат или математика или БЕЛ, ЧО или ЧП.

# 501
  • Мнения: 8 225
grazia82... незнам колко учителки водят тези 4 предмета. Но бих казала, че проблема е в тях. Най-вероятно има изоставащи деца с които би трябвало да се работи индивидуално. Или да работят с родител у дома. Но да държиш цял клас...нещо не е наред.
Аз бих казала, че учителите са загрижени за тяхната характеристика в края на 4 клас а не за децата.

Последна редакция: чт, 18 окт 2018, 10:52 от Hope for Two

# 502
  • София
  • Мнения: 85
На учителите дето практикуват заместване на физическото с разните други уж по-важни предмети им викам пишман педагози. Те децата в тази възраст, за да се научат на фините движения им е нужна добра моторика - тичане, катерене, висене... В момента, в който усвоят това в пъти им се подобряват всякаквите писания, смятания и т.н.

А иначе по-добре народна топка, отколкото нещо от сорта на 15 мин строяване в две редици, 10 мин обяснение какво ще правят и връщане на деца в строя и след това цели 2 мин игра и стопиране на играта, понеже някои деца не спазвали правилата. Това го наблюдавах в местното училище на двора. Децата откачиха просто, а лично аз имах желание да ходя да обясня на учителката туй-онуй...

# 503
  • Мнения: 3 453
Как без физическо?! Разтоварването и двигателната активност е важна част от ежедневието на децата, още повече в училище, където прекарват значително време на закрито, в статично положение. Нищо не оправдава такова решение, независимо колко са "изостанали", това не е решение!
Заради такива безумия смених първото училище на детето. Вместо музика, рисуване и физическо, караха математика, математика и пак математика. Някаква болна амбиция на педагога. 😑

И пак по повод физическото. Голям купон е при нас. Масово четворки, има и тройки. Петицата на девойката си е постижение направо. 😁 Средният успех на класа /според ел. дневник/ е добър. Много под средните показатели на самото училище. Един беловлас господин им преподава, година пред пенсия. Хич не се впечатлявам, щом детето няма драма с това, но снощи се вбесих на разказана от нея история.
Господина извикал едно момче - не много активно и малко пълничко.  Казал му - " нула, ти си нула, пълна нула" .  Ако беше мое дете, този щях да го отвея. Такива неща ме изкарват от кожа.

# 504
  • Мнения: X
Боже, как ще смачква самочувствието на детето по този начин? Идиот!

# 505
  • Мнения: 518
grazia82... незнам колко учителки водят тези 4 предмета. Но бих казала, че проблема е в тях. Най-вероятно има изоставащи деца с които би трябвало да се работи индивидуално. Или да работят с родител у дома. Но да държиш цял клас...нещо не е наред.
Аз бих казала, че учителите са загрижени за тяхната характеристика в края на 4 клас а ме за децата.
Учителката е една по всички предмети, по физическо също е тя. Само по модул физическо е господин.

# 506
  • София
  • Мнения: 4 022
Hope, защо има оценки при вас? При нас няма по нищо за момента.
Иначе децата са пълна трагедия по физическо, някои са вече леко пълнички, други макар и слаби, си личи как седят по цял ден. Това да се покрият нормативи някакви е абсурд, a и нормативите вероятно са тези от наше време, когато дори и ние не ги покривахме лесно. А нашата двигателната активност няма абсолютно нищо общо с на днешните деца. Разбира се изключвам от картинката активно спортуващите, но те са някакъв малък процент, уви.
При нас не са пропускали никога, имат си друг учител, играят, тичат, скачат, но картинката като цяло е горната. Така че пропускането на физическо си е направо престъпно спрямо здравето на децата.

Джил, честито, чудесна новина!!!

# 507
  • Мнения: 3 453
EliG,
не зная. Тестваха ги на 50м и 200м бягане, скок дължина и хвърляне на медицинска топка. Също и играха народна топка. Оценката е комплексна. Предполагам това се явява входно ниво.
И, да, съгласна съм с теб. Изключая активно спортуващите, децата хич не са добре по физическо. Телефоните и таблетите, наред с храненето и двигателните навици в семейството си дават отражение. Затова физическото е важно и трябва да не се пропускат часовете, но и да ги направят по-ползотворни, обхващайки всички деца, не само активните.

# 508
  • Мнения: 8 225
grazia82... незнам колко учителки водят тези 4 предмета. Но бих казала, че проблема е в тях. Най-вероятно има изоставащи деца с които би трябвало да се работи индивидуално. Или да работят с родител у дома. Но да държиш цял клас...нещо не е наред.
Аз бих казала, че учителите са загрижени за тяхната характеристика в края на 4 клас а ме за децата.
Учителката е една по всички предмети, по физическо също е тя. Само по модул физическо е господин.

Ми то е ясно...характеристиката на госпожата ще се определя от резултатите по математика, БЕЛ, ЧИО и ЧИП. Физическото не влиза в нея....и тя жената се застрахова.

# 509
  • Мнения: 911
EliG,
Изключая активно спортуващите, децата хич не са добре по физическо. Телефоните и таблетите, наред с храненето и двигателните навици в семейството си дават отражение.
Аз пък съм на мнение, че нормативите не са съобразени нито с възрастта, нито с физиологията на децата. Моето дете е активно спортуващо (няма да става състезател, но има достатъчно движение) от детската градина, ако броим и танците - 5 дена в седмицата /2 пъти по 1 час плуване, 3 пъти по 1,5 часа танци/. Храни се добре, не прекалява с вредни храни, но и не ги избягваме съвсем т.е. може когато реши да си вземе и шоколад, и Барни, и пастичка, и пр., но го прави рядко.  Слаба е, 20 кг на 131 см височина. Ами нито може да хвърля медицинска топка, нито да скочи на дължина толкова, колкото им искат, изключение май е бягането, но там от детската градина още надбягваше даже и момчетата. Е, активно спортуваща е и не покрива нормативите. Добре, че не им ги гледат. Така са и останалите активно спортуващи деца в класа, а те не са малко.
Мъчат се уж да ги учат как правилно да скачат на дължина, но не съм го видяла, за да кажа дали начален учител го е обяснил правилно. За модул Спорт имат някакви спортни игри, така че там няма как физкултурникът да ги научи да скачат. Не мисля, че и правилно бяга, никога не е обяснявано как правилно да се тръгне, за да не се губи време. И преди бях писала, оценки по физическо, музика, рисуване НЕ трябва да има, достатъчно е едно зачита се и да се гледа дали децата полагат усилия, а не да ги отвратим съвсем и от спорта, и от музиката и пр, както се случва с останалите предмети.

Общи условия

Активация на акаунт