Възстановяване на платена чужда сметка към Мтел

  • 3 736
  • 13
  •   1
Отговори
  • Мнения: 6 276
Имам регистрация в Изипей. Няколко пъти плащах през тях на съседка телефона. За по-лесно ми го запаметиха в системата. За съжаление жената почина....
 Днес по невнимание без да се замисли ММ е казал на служителката в Изипей да му каже общата сума за всички сметки регистрирани с моя номер и е платил и някаква последна фактура на починалата жена. Проверих веднага в Изипей и казаха, че за сметките на Мтел не могат да анулират плащания.
Звънях и писах на Мтел. Те с всичката си наглост ми отговориха на писменото запитване, че щом сме платили сметката и познаваме жената не виждат защо да ми връщат парите Sick
Имам разбира се оригиналната разписка за плащането. Моля за някакви насоки какво да предприема от тук нататък. Не мога да повярвам, че съществува подобна наглост.

П.П.
На всичкото отгоре лично аз ходих с дядото да закрие номера на жена си и от офиса на Мтел ни увериха, че няма абсолютно нищо за плащане след като издадоха документ за закриването. Нямало нужда и да ни издават официален документ, че той не дължи нищо като наследник на жена си към Мтел, защото ако имало задължения, те нямало да дадът документа за закриване.

# 1
  • София
  • Мнения: 3 972
Помогнали сте на дядото. Каква е сумата?

# 2
  • Мнения: 6 276
Помогнали сте на дядото. Каква е сумата?
Сумата не е голяма и е без значение, можеше и да е голяма, това нищо не променя или?

 Въпросът е принципен и наглостта на екипа на А1, който ми отговори на мейла, че щом сме познавали жената не виждат защо да ни връщат парите въпреки, че ги информирам, че по погрешка сме платили чужда сметка и че обясних как в техния офис бяха казали на дядото преди 18 дни, че нищо не дължи за онзи абонатен номер, а фактурата е от 2.04?!
Караха го два пъти да ходи до техен офис, защото служителката първия път затрила копието на удостоверението за наследници. Не му звъннаха нито на него, нито на моя телефон, който казах за всеки случай, че имало проблем и документа липсва, били му пратили СМС, а ни казаха, че се обаждат. Не приеха аз да занеса оригинала на документа с личната му карта просто, за да направят копие, а дядото е на 91 г. Грешката си беше тяхна в случая, а закриха абонатния номер на бабата с над 1 месец закъснение. Ами просто съм възмутена колко са нагли! Ако за някого това  е нормално, за мен не е.

Последна редакция: пт, 25 май 2018, 08:28 от drago_2008

# 3
  • Мнения: 46
Трябва да отидете в централен офис на М-тел и да подадете писмена жалба, като опишете всичко (кога е закрит абонатния номер, кога е издадена последната фактура и всичко, което се е случило) и задължително да ви дадат входящ номер на жалбата. Вероятността да направят нещо е 50/50, но ако Ви е толкова важно опитайте.

# 4
  • София
  • Мнения: 3 972
Според мен Мтел нищо няма да направят и ще ви пратят да се оправяте с наследниците. Вината е изцяло ваша.

# 5
  • Мнения: 6 276
Че мъжът ми я е платил по невнимание ясно, но какво значи вината е изцяло Ваша? Някой като им преведе по погрешка пари не е редно и не могат да ги върнат ли? И не могат да си получат парите от наследника ли?
Питането ми беше ако някой има опит и знае какво може да се направи, не у кого е вината. На всичкото отгоре от Мтел/А1 се обосноваха, че няма защо да ми връщат парите, защото сме познавали жената! Егати аргумента!

# 6
  • Мнения: 448
М-тел или А1 (вече),са толкова нагли,абсолютни тъпанари.Наглост до безкрайност...Толкова проблеми съм имала с тях,че не е истина.Опитайте се в някой офис,въпреки,че от там ще Ви препратят в друг и ще Ви размотават само,но все пак опитайте..Докато продължава да им минава номера,те ще продължат да се подиграват с хората.С мен не им минаха номерата...

# 7
  • Мнения: 1 327
В офис нищо не можем да направим .Централният офис е само един и е на ул.Кукуш 1-Централата на Мтел.В офиса са Ви казали ,че няма нищо за плащане ,защото фактурата още не е била излязла.Напишете писмено искане и го входирайте в офис.По принцип това не е причина за отваряне на фактура ,но може да Ви компенсират по друг начин.

# 8
  • Мнения: 6 276
В офис нищо не можем да направим .Централният офис е само един и е на ул.Кукуш 1-Централата на Мтел.В офиса са Ви казали ,че няма нищо за плащане ,защото фактурата още не е била излязла.Напишете писмено искане и го входирайте в офис.По принцип това не е причина за отваряне на фактура ,но може да Ви компенсират по друг начин.
Фактурата е от 2.04. Ние бяхме в офиса в началото на май с дядото, когато получихме документа, че прекратяват предоставянето на услуги и казаха, че всичко, което е трябвало е било платено. Няма как да не е била налична ми се струва.

# 9
  • София
  • Мнения: 4 237
Как е платена по невнимание, като е регистрирана за плащане към твоя номер с твое разрешение?
Казусът е по-различен от грешно платена сметка.
Не коментирам сървиса на М-тел, но най-разумно е да се разберете с наследниците.

# 10
  • Мнения: 6 276
Как е платена по невнимание, като е регистрирана за плащане към твоя номер с твое разрешение?
Казусът е по-различен от грешно платена сметка.
Не коментирам сървиса на М-тел, но най-разумно е да се разберете с наследниците.
Ами за мен е невнимание. Служителката казала всичко ли плащате и ММ казал всичко. После взел да се чуди какъв е тоя Мтел в разписките. Не е като да е отишъл и да е казал плащам Мтел. Още повече, че не сме абонати на този оператор, правила съм услуга 2-3 пъти да платя сметката, това е.

# 11
  • София
  • Мнения: 409
А когато закривахте сметката с дядото, обясниха ли ви че това се прави с 1 месец предизвестие. Подозирам, че като сте ходили просто сте пуснали предизвестието, докато изтече месеца е излязла новата фактура. И аз имах главоболия с Мтел, но с една жалба и куп разговори по телефона, казуса се реши в моя ползва. Извода ми е ,че трябва да си упорит и да се бориш. Но във вашия случай не виждам дали ще стане нещо, тъй като грешката не е в тях реално. Има сметка, все им е тая кой ще я плати стига да се плати. Проверете си нещата, но договорите се прекратяват с предизвестие а не от днес за днес. Ако се окажа права и сумата не е голяма, по добре я преглътнете или се разберете с дядото.

# 12
  • Мнения: 6 276
А когато закривахте сметката с дядото, обясниха ли ви че това се прави с 1 месец предизвестие. Подозирам, че като сте ходили просто сте пуснали предизвестието, докато изтече месеца е излязла новата фактура. И аз имах главоболия с Мтел, но с една жалба и куп разговори по телефона, казуса се реши в моя ползва. Извода ми е ,че трябва да си упорит и да се бориш. Но във вашия случай не виждам дали ще стане нещо, тъй като грешката не е в тях реално. Има сметка, все им е тая кой ще я плати стига да се плати. Проверете си нещата, но договорите се прекратяват с предизвестие а не от днес за днес. Ако се окажа права и сумата не е голяма, по добре я преглътнете или се разберете с дядото.
Пуснахме искането около 20.03. Обясниха ни, че евентуално би се наложило да платим една такса. Загубиха си копието на единия документ и твърдяха, че не сме го дали. Реално няма как да искаш да закриеш чужд номер, ако не си наследник в случая, а те твърдяха, че именно документа удостоверяващ това го няма при тях и не сме го дали. Пълни глупости! Пуснахме жалба и взехме най-накрая документа за закриване на номера в началото на май. Тогава изрично питах дължи ли дядото нещо. Казаха "Не" и обясниха, че с мартенската сметка е платена таксата за април и съответно нямало какво да се плаща, а и в случая жената е починала... Утре ще ходя в офиса.

Последна редакция: нд, 27 май 2018, 11:56 от drago_2008

# 13
  • София
  • Мнения: 409
Мда, явно поредното "оа.ване" на служители на Мтел, при мен беше същата работа, но не със загубен документ, а с вписване на адрес по договор, който е бил най-удобен на служителя, но не е подаден от мен. След жалбата нещата се оправиха, извиниха ми се и компенсация ми предложиха. Борете се, не им се давайте щом е такъв случая, дори и за 1 лев да става въпрос.

Общи условия

Активация на акаунт