Знаете ли как се държат децата ви в училище?

  • 18 079
  • 119
  •   1
Отговори
# 60
  • Мнения: 4 398
За огромно съжаление, говоря за съвсем конкретен личен опит.В съвсем конкретно държавно училище ,със съвсем,съвсем конкретни директор, конкретно  медицинско лице, учители и обслужващ персонал.Също така съвсем конкретно,неанонимно ,писмено и даже лично съм уведомила съвсем конкретни държавни служители и институции спазвайки йерархията и без да съм подминала или пропуснала /до колкото ми е известно/някого.
 Факт е че нито един работещ в сградата възрастен не е бил в неведение за проблема ,който съвсем не е нещо временно или моментно и е факт ,че нито един не си е направил труда да го докладва на по-горна инстанция.
Разбира се това са много лесно доказуеми факти.От тук и увереността,с която си позволявам да говоря.

Не е за мен темата и нека не завива в тази посока.Ние стигнахме до някакво компромисно решение,но принципно не е редно и никак не ми изглежда справедливо, потърпевшите да търсят спасение в индивидуалното обучение ,защото в редовното обучение няма правила и норми.

Последна редакция: вт, 24 апр 2018, 14:57 от mamamari

# 61
  • волно калдъръмче
  • Мнения: 6 320
Факт е, че си предприела нещо. Какво? На кого какво и с какво ще се доказва? Пак общи приказки.

Ти си вън. Твоята оценка е субективна. На тях са им известни подробности по случая, които може да са конфиденциални, но ти държиш да си права и всякакви нюанси, съпътстващи случая, да се броят за незначителни подробности, за да не пречат на твоята преценка.

Скрит текст:
Когато казвам, че си със самочувствие, първо съм го обмислила и после съм го оповестила. Ако имаш с какво да осветлиш случая и да докажеш, че мнението ти е с тежест, давай. И мисли преди да пишеш, ще имам въпроси. Задавам ги с едничката цел - да се говори конкретно, да се видят подробностите и всеки да си прецени.

# 62
  • Мнения: 4 398
Няма място за субективност ,когато даден факт е установен  с измервателен уред. За да бъде елиминирана възможността за евентуална грешка обичайно се правят няколко замервания с няколко уреда на различни фирми и когато всички показват едно и също и то не е оспорено от нито един присъстващ можем да изключим субективността мисля аз. По това въобще не е имало спор .
Що се отнася до конфиденциалността ,за мен тя свършва там където проблема се превръща в реална заплаха за здравето на дори и едно дете ,да не говорим за цяло училище.

Отделих наистина много от личното си време и ресурси в опити да оправя една нередност ,от която потърпевши са голям брой деца ,но не постигнах кой знае какво и това ми тежи.Единствено заради децата.
Поради интереса на потребителката и предложих да и дам възможност да си изгради лични впечатления за това какво е свършено до момента и ако има желанието да и дам реална възможност да направи нещо повече от стореното от мен за тези деца.Всичко друго би било загуба на време и празни приказки.
Темата не е мястото за това.




Последна редакция: ср, 25 апр 2018, 08:10 от mamamari

# 63
  • волно калдъръмче
  • Мнения: 6 320
Какво измервате? Влага, студ, запрашеност, шум?

# 64
  • Голямата Мушмула ¯\_(ツ)_/¯
  • Мнения: 39 043
Какво измервате? Влага, студ, запрашеност, шум?

осветеност може би.
след ремонта на детската градинка осветеността в стаята на децата беше трагична.
температура Wink

# 65
  • Мнения: 118
Проблемът всъщност са самите "санкции". На децата, от малки им бива внушено, че "лошия трябва да бъде наказан", а "добрия" - "поощрен". Тук идва и една фундаментална грешка, зад тези субективни понятия, се крие смисъл придаван от обществото, което не е в никакъв случай добър пример за обективност. Именно същото то, може спокойно да "залепи етикет" на определени свои членове, още от деца, и да предопредели техните животи, като малко или много тези деца, израствайки като личности и превръщайки се в зрели хора, се се придържат към този си етикет и ще го следват неотлъчно, тъй като е твърде дълбоко вкоренен в съзнанията им. Трудно е на повечето възрастни да си представят свят, в който не изолираме, етикетираме, наказваме или санкционираме проблемните, а разрешаваме проблемите им. Относно коментарите от предишната страница, как имало деца заемащи роля на жертва, и колко необходимо било да се отбягват те, то определено не подкрепям такова мислене, което е плод най-често на това пагубно "етикетиране", за което споменах. Децата са деца и сред тях нямат място предразсъдъците и понякога низките схващания на възрастните. При тях враждите са от различно естество, но пък имат най-ярък отпечатък. Детето, заемащо роля на жертва, очевидно изпитва несъзнателна нужда да бъде жертва. Аналогичното твърдение важи и за хора с определени физически проблеми. И те ли трябва да бъдат изолирани от децата Ви, за да растат те в "стерилна и спокойна" среда?

# 66
  • София
  • Мнения: 7 673
Тази тема ми се стори подходяща, за да задам един въпрос.
Имат ли право учителите да допускат в класната стая родители, които пред класа да се разправят с дете?
Към кого може да се отнесе сериозно оплакване по въпроса? /осве вътрешно в училището, към Директора/

# 67
  • София
  • Мнения: 38 476
Родителите въобще не се допускат в училище по принцип. Даже класната слезе в преддверието един път да говорим.

# 68
  • София
  • Мнения: 7 673
Родителите въобще не се допускат в училище по принцип. Даже класната слезе в преддверието един път да говорим.
Знам, че така трябва да бъде.
А в класната стая е абсолютно недопустимо.
За преки взаимоотношения с деца - съвсем.
Та въпросът ми е към кого да отнеса оплакване?

# 69
  • София
  • Мнения: 62 595
Не, нямат право, да не говорим родител да се разправя с дете. До всички институции, за които се сетиш - директор, РИО, МОН, а ако има и разправа с обиди, дърпане и т.н. и в полицията.
Понякога се практикува родител на дете, което е с поведенчески проблеми да седи  в клас, за да има мир, защото единственият човек, който може да се справи с детето е родителят.

Ако си си чел учебниците, значи знаеш, че т.нар- етикетиране е основен начин за организация на света. Казва се категоризация. И щом категоризираме предмети, действия и т.н., категоризираме и хора, защото те са обекти като всеки друг. Просто в общуването категориите зависят от културните особености. Първото етикетиране е вкъщи - нашето дете е... За разрешаване на проблемите е вярно, трябва да се помогне. Обаче тук се включва и защитата на околните - трудно е да се помогне и да се проявява безкрайно търпение, когато в клас има две-три деца (а те вече стават не едно, а по две-три), които са агресивни, невъздържани и не може да се проведе един нормален учебен час, а междучасието е напрегнато. В един момент търпението се изчерпва, защото всеки започва да мисли за собственото си дете и че иска да го изпрати на училище, за да учи и да е нормална обстановката, а не детето да се прибира вкъщи с поредното "боли ме главата, защото Иван пак цял час викаше" или "нищо не разбрах, защото Иван пречеше на всички да слушат". Или пък фически разправи - кой иска детето му във всеки момент да бъде ударено, спънато или обидено?

# 70
  • Мнения: 4 398
https://btvnovinite.bg/bulgaria/zhiteli-na-slavjanovo-sa-nedovol … sad-v-pleven.html
''...Магистратите осъдиха условно ученика, който преди близо година, по време на час, удари свой съученик, в резултат на което момчето почина.''
Присъдата  е условна с една година изпитателен срок.Толкова за посланието на държавата към агресивните ученици.
Close

# 71
  • Мнения: 9 903
Детето, заемащо роля на жертва, очевидно изпитва несъзнателна нужда да бъде жертва. Аналогичното твърдение важи и за хора с определени физически проблеми. И те ли трябва да бъдат изолирани от децата Ви, за да растат те в "стерилна и спокойна" среда?
Ама правите ли разлика между физически и поведенчески проблеми?

# 72
  • волно калдъръмче
  • Мнения: 6 320
Тази тема ми се стори подходяща, за да задам един въпрос.
Имат ли право учителите да допускат в класната стая родители, които пред класа да се разправят с дете?
Към кого може да се отнесе сериозно оплакване по въпроса? /осве вътрешно в училището, към Директора/
Разгледай само връзката "учители" - "родители" и "допускат". Учителите са задължени да допускат родители. Но родителите нямат право да се саморазправят с деца. Чия е грешката? Пак на учителите ли?

Иначе много ни дразни надписа "Родители дотук!"

# 73
  • Мнения: 118
Ако си си чел учебниците, значи знаеш, че т.нар- етикетиране е основен начин за организация на света. Казва се категоризация. И щом категоризираме предмети, действия и т.н., категоризираме и хора, защото те са обекти като всеки друг. Просто в общуването категориите зависят от културните особености. Първото етикетиране е вкъщи - нашето дете е... За разрешаване на проблемите е вярно, трябва да се помогне. Обаче тук се включва и защитата на околните - трудно е да се помогне и да се проявява безкрайно търпение, когато в клас има две-три деца (а те вече стават не едно, а по две-три), които са агресивни, невъздържани и не може да се проведе един нормален учебен час, а междучасието е напрегнато. В един момент търпението се изчерпва, защото всеки започва да мисли за собственото си дете и че иска да го изпрати на училище, за да учи и да е нормална обстановката, а не детето да се прибира вкъщи с поредното "боли ме главата, защото Иван пак цял час викаше" или "нищо не разбрах, защото Иван пречеше на всички да слушат". Или пък фически разправи - кой иска детето му във всеки момент да бъде ударено, спънато или обидено?



Изобщо не мога да се съглася с това мнение. Най-съществената разлика, е че хората не са предмети и би било прекалено патетично да се отнасяме с тях, като с предмети. Вие Вашите деца ги етикетирате, както назовавате пералнята си ли? В последно време, родителите се намесват твърде много в живота на децата си, дори понякога несъзнателно създават разни вражди между техните деца и приятелите им, съучениците и връстниците им. Освен това зад поведението на тези "невъздържани" деца стоят най-различни проблеми или затруднения, за които е редно да се работи, а не да бъдат поставяни в изолация, което ще навреди допълнително не само на тях, но и на всички останали. Същото важи и за децата със СОП и агресивните деца. Дълги години в нашата образователна система те бяха категоризирани като опасни, но това само е показателно на колко ниско ниво е изградена същата тази система, най-често училището става опасна среда за тях.

# 74
  • Мнения: 4 398
Много се надявах  Immature да коментира
https://btvnovinite.bg/bulgaria/zhiteli-na-slavjanovo-sa-nedovol … sad-v-pleven.html
''...Магистратите осъдиха условно ученика, който преди близо година, по време на час, удари свой съученик, в резултат на което момчето почина.''
Присъдата  е условна с една година изпитателен срок.Толкова за посланието на държавата към агресивните ученици.
Close

от гледна точка на своите убеждения, но ако е възможно този път като се постави на мястото на родителите на починалото дете. Или на тези ,които са изпратили на училище здрави и прави децата си ,но там някое агресивно ги е увредило непоправимо и е белязало целия им живот.
Интересно ми е дали тази ви теория се простира и върху възрастни убийци и изнасилвачи социопати , които много е вероятно на свой ред също да са били тормозени като малки, но обществото им е лепнало етикет че са опасни и ги е изолирало? Не говоря за тук разбира се ,а за страни с нормална съдебна система.

Общи условия

Активация на акаунт