Некачествени храни в БИЛЛА!

  • 20 356
  • 107
  •   1
Отговори
# 60
  • Мнения: 4 002
От доставчик, който им ги предлага на по-ниска цена точно заради това. Не е като да си скубят кокошките отзад в склада във всяка Била.

# 61
  • Мнения: 9 429
От доставчик, който им ги предлага на по-ниска цена точно заради това. Не е като да си скубят кокошките отзад в склада във всяка Била.

Пълни глупости! Аз лично съм приемала пилетата, крилата и т.н в една от билите в България до преди време. Тук мога да те оборя. Пилешкото идваше с нормална температура и не пред разваляне. Нито веднъж не съм приела месо, което не изглежда добре или идва с висока температура.
Някои неща в темата са пълно безумие и истинска измислица. Имам усещането, че е създадена с цел антиреклама.
И в своя защита ще кажа, че не работя вече там и не пазарувам редовно от тази верига, защото ми едалеч и в близост имам други магазини, а не защото месото им е развалено.Wink

# 62
  • Мнения: 1 444
От доставчик, който им ги предлага на по-ниска цена точно заради това. Не е като да си скубят кокошките отзад в склада във всяка Била.

Пълни глупости! Аз лично съм приемала пилетата, крилата и т.н в една от билите в България до преди време. Тук мога да те оборя. Пилешкото идваше с нормална температура и не пред разваляне. Нито веднъж не съм приела месо, което не изглежда добре или идва с висока температура.
Някои неща в темата са пълно безумие и истинска измислица. Имам усещането, че е създадена с цел антиреклама.
И в своя защита ще кажа, че не работя вече там и не пазарувам редовно от тази верига, защото ми едалеч и в близост имам други магазини, а не защото месото им е развалено.Wink

темата със сигурност е създадена с цел антиреклама - нов потребител, пуснал тази тема и повече не е влизал във форума.. Всеки има право на мнение разбира се, стига да не се пишат пълни измислици без никакво доказателство.

# 63
  • На брега на реката
  • Мнения: 4 361
Останалите коментиращи обаче не сме само в тази тема, а имаме горчив опит с продукти, купени от Била. В моите коментари няма конспирация, както и в съветите от моя близък, който работеше към обработката на трупното месо.

# 64
  • ...живея на последния етаж...
  • Мнения: 706
Аз пък от години купувам прясно месо основно от Била и съм доволна. Винаги има шанс да си купя нещо не до там добро, но това важи за всеки магазин. За това съм свила до максимум продуктите, които си пазарувам, и чета етикетите. На фона на доста вериги Била са цвете. Ама нали трябва да оплюваме, айде всички наред.

# 65
  • Перник
  • Мнения: 4 863
Години наред пазарувах само в Била и не съм имала оплаквания. Постепенно обаче се прехвърлихме в Лидл, защото мъжът ми все искаше нещо от нехранителните предложения - инструменти и т.н. Тъй като нямам време да обикалям всички магазини, започнахме да купуваме и храна от там. Все още ходя в Била за брашно (харесвам тяхната марка в 5 кг. пакет) и маслини. Ами много западнал ми изглежда магазинът напоследък. И както синът ми отбеляза, "има само бабички". Не че ми пречат, де.

# 66
  • Мнения: 5 819
   И аз също споделям мнение от горчив опит за продуктите на Билла, и по-специално за топлата витрина!

   Тези, които си купуват от топлата витрина на Билла, се молете да не попаднете на развалени ястия и дано не се натровите. Въобще никъде вече не купувам от топли витрини, на който и да е супермаркет. Причината е, че вече имам няколко горчива опита, не само в Билла, но и в други супермаркети.  

   Спирам да коментирам по тази тема. Само ще съм наблюдател. Явно аз и семейството ми сме големи каръци, че сме попаднали на ужасни стоки.

  

# 67
  • Мнения: 1 631
Ами веригата има много магазини и май всеки от тях се "стопанисва" по различен начин.
В момента са ми "под ръка" два магазина от веригата. Единият е по-голям и стоките в него /вкл. и на топлата витрина/ са хубави и пресни, магазина е чист, а персонала - любезен и усмихант. Другият е по-малък, със застояла стока, мухлясали ядки в пакетчета, които са в срок на годност, отвратителни на вид храни на топлата витрина, а персонала е под всякаква критика като отношение към клиентите.
Та да се слагат всички магазини под общ знаменател надали е коректно.

# 68
  • Мнения: 1 600
Така е, много зависи и как се стопанисва магазина.
Много харесвам маслините от Билла, особено тези черни без костилка на Делфи, които от днес са намалени в брошурата (често ги намалят). Обаче памучени тампони кръгли на собствена марка на Била все ги няма, от много време насам, само етикет сиди, много се дразня. много ги харесвам, за разлика от тези на собствена марка на Лидъл и Кауфланд.

# 69
  • Мнения: 1 050
Няма общо с храните в Била, но във връзка с регламента за личните данни, искат да се попълни декларация, ако не - картите за отстъпка нямало да важат ... или поне не в пълен обем ...

# 70
  • оттам, откъдето започва България
  • Мнения: 10 788
То това е хубаво, но ММ втора седмица ходи и иска да попълни тези данни, но нямали бланки. Какво правим в този случай, че то 25.05.2018 г. наближава?

# 71
  • Мнения: 1 600
Няма общо с храните в Била, но във връзка с регламента за личните данни, искат да се попълни декларация, ако не - картите за отстъпка нямало да важат ... или поне не в пълен обем ...
Не знаех за това, къде го има написано? Че нещо пропуснах.

didka pitka, мъжът ти в коя Билла проверява и липсвали бланките - на центъра или до пазара? Днес бях до Билла, и щях да питам, ако знаех.

# 72
  • Мнения: 5 207
Напротив. Картите ще останат валидни, ще важат всички отстъпки с Билла карта, а единственото, което няма да може да се ползва, са персонализираните ваучери за процент намаление, които понякога излизат на касовите бележки (примерно, последния път получих ваучер за 15% намаление на масло Президент, като че ли ще дам 7 лева за 250 грама масло).
Нямам намерение да пускам каквато и да е бланка, че после да ме засипват с рекламни есемеси и писма.

Цитат
Картата ще бъде валидна и ще може да използвате Billa Card за промоциите Гранде оферта, Billa Card Акция и др. Не е задължително да попълвате формуляра, но ако искате и занапред да получавате съобразени с вас персонализирани предложения и промоции, ние се нуждаем от вашето съгласие. Персонализирано предложение е например ваучер за отстъпка върху касовата бележка за домати, ако преди това сте пазарували свежи зеленчуци в BILLA. Повече информация за Декларацията за защита на личните данни на BILLA може да намерите на www.billa.bg. Оставаме на разположение при допълнителни въпроси!

# 73
  • Мнения: 1 050
Guess Who, ясно е вече:blush: супер разяснение Blush

# 74
  • Мнения: 1 444
То това е хубаво, но ММ втора седмица ходи и иска да попълни тези данни, но нямали бланки. Какво правим в този случай, че то 25.05.2018 г. наближава?

може да се попълни тази декларация онлайн на техния сайт.

Общи условия

Активация на акаунт