"Обичам" Топлофикация 3

  • 41 764
  • 752
  •   1
Отговори
# 750
  • София
  • Мнения: 10 579
Обади се на дежурния им номер.
Януари имаха проблем със системата и не минаваха плащания доста време.

# 751
  • Мнения: 2 114
Във фактурата от м.февруари има съобщение за промяна на абонатните номера.
Скрит текст:
Уважаеми клиенти,
Уведомяваме Ви, че клиентският Ви номер и номер на платец са променени!
Може би от тази промяна имат затруднения с плащанията.
Много съм доволна от сметките след преминаване към дистанционен отчет. Смятам, че е добре законово да се задължат всички абонати на такива услуги /топлофикации, ВиК и газови/ да се сменят с уреди за дистанционен отчет, както и подмяна/метрологична проверка на определен период, за да няма съмнение, че работят коректно.

# 752

Общи условия

Активация на акаунт