Сдружение „Фридрих Шилер“ прием 2018/2019

  • 90 223
  • 767
  •   1
Отговори
# 75
  • София
  • Мнения: 364
Звучи много добре!
Аз обаче нямам надежда вече. Детето ми твърди, че не е имало задача за определяне на последния звук в думата.😢

# 76
  • Мнения: 31
*дива*, не прибързвай. Може просто или да не може да си го спомни или да не свързва задачата с това условие,а всъщност да се е справил. Моята хубавица почти нищо не си спомня, но каза, че не и стигнало времето за задача. Като прибавим сбърканите срички, рисуването и изпуснатия багер и аз я отписвам, но все пак надеждата умира последна Simple Smile)))

# 77
  • София
  • Мнения: 375
Не знаете ли??!?! Нищо чудно, само от Сдружението знаят подробности...

Поправка или поправителен изпит за втори/трети деца, които не са показали ниво на изпита на 18.03 им се дава шанс да се поправят, за да постигнат "ниво". Така или иначе по устава на Сдружението влизат по право, но за да не е огромна пропастта между провалили се на 18.03 братя и сестри спрямо деца, постигнали по-високи резултати от тях, които няма да бъдат приети заради квотата външни/вътрешни, затова се прави поправка за вторите/трети и тн деца, показали слабо ниво на 18.03. Само за тях върху идентични задачи на тези от 18.03, които вече знаят и могат да упражняват до поправката.

hrs мълчи обаче.

Много грубо и непремерено изказване!

Кандидатстваме с второто ми дете, познавам доста от кандидаствали минали години или тази и твърдо мога да кажа, че всичките ви кавички, думи като пропаст, провалили се и др. са меко казано неуместни. Какъв провал за 5-6 годишни (без значение първи, втори и т.н. деца), които даже не познавате лично, излагате се!
Вбесява ме всяко генерализиране и категоризиране на децата!
И моето първо дете някога се е борило с голямата конкуренция, няма нищо страшно, това ги очаква и занапред.

Все пак важно е удобството на родителите, освен на всяка цена да се учи в дадено училище. Давате ли си сметка за логистиката за 2+ деца? Хора сме на първо място, трябва малко доброта и човечност, често го пропускаме това обаче.

И както не веднъж е писано - всеки има свободен избор, като не му харесват на някой приетите правила, да намери по-добър вариант за себе си.

И да споделя за ваша информация - "от Сдружението съм" (звучи като секта Simple Smile), но нямах идея в какво точно се състои предимството на вторите деца, от тук го разбрах. Не съм се интересувала, защото бяхме с нагласата като при кандидатстването с първото дете.

# 78
  • София
  • Мнения: 375
Здравейте и от мен !
Потвърждавам, че тази година децата са около 410-420. Миналата година бяха по-малко с около 10% по спомен. Това означава, че интересът се запазва и дори леко нараства. В края на старата тема СтефанВ бе споменал, че се топим - вярно е. В тази картина "Шилер" е едно приятно изключение, масово семействата са с по две деца, а не са рядкост и по три. Доколкото разбрах, тестът е бил аналогичен на миналогодишния, като са сменениелементите за дорисуване - въпросното кексче, мъфин или на когото каквото му се яде. Пожелавам успех на децата !

Страхотно. Честито на избраните. Те са избрани предварително. С право на поправка уж, но са 100% вътре.

Този път обаче алармата ще запищи още сега към СО.

ARTERY , чета ви коментарите и не разбирам какъв точно ви е проблемът?

Типичен пример за нашата действителност - има някъде успешен, работещ модел и се появявя някой "борец за справедливост", не осъзнавайки, че се прецаква и него в крайна сметка.

Що ли влезнах във форума Angry

# 79
  • Мнения: 13
PaulieM, много благодаря за изчерпателния отговор. Остава да изчакаме да видим дали ще приемат дечицата. На всички кандидатствали дечица им пожелавам успех!

# 80
  • София
  • Мнения: 305
Как е средата в училището? Наистина ли има циганчета? Децата от Шилер в отделна паралелка ли са? Как са преподавателите по другите дисциплини? Въобще има ли подобрение от това, което битува като мнение, че училището е доста западнало? Имат ли допълнителни занимания децата - танци, спорт някакъв.
Благодаря Ви предварително за отговорите Simple Smile
Класовете на Шилер са отделни и са само с приети от Сдружението деца.
Всяка група си има класна стая, която с помощ от родителите, е оправена и обзаведена според нуждите на дечицата- има гардеробчета, шкафчета и т.н
Циганче съм виждала, от по- горните класове, но не са ми правили впечатление. Напълно нормално и изрядно момиче Simple Smile
Допълнителни занимания има- карате, плуване, народни танци, шах и занимателна математика. Преподавателите по всички дисциплини са добри, не сме имали проблеми.

# 81
  • София
  • Мнения: 364
Две от циганчетата живеят в нашия вход и учат в 131-во училище. Децата ни често играят заедно. Нямам нищо против интегрираните малцинства. Предполагам и  болшинството тук. Моите деца не знаят кои деца са циганчета. Знаят, че има торбалановци и те са клошари, гладни и лоши хора. Не ги различават по раса.
Моето опасение за 131-во е точно присъствието на "торбалановци", или с други думи- сблъсъка между каймака и утайката при децата, събрани в една сграда.

# 82
  • Мнения: 2 298
Две от циганчетата живеят в нашия вход и учат в 131-во училище. Децата ни често играят заедно. Нямам нищо против интегрираните малцинства. Предполагам и  болшинството тук. Моите деца не знаят кои деца са циганчета. Знаят, че има торбалановци и те са клошари, гладни и лоши хора. Не ги различават по раса.
Моето опасение за 131-во е точно присъствието на "торбалановци", или с други думи- сблъсъка между каймака и утайката при децата, събрани в една сграда.
*дива* кои са "каймака" и кои "утайка", торбалановци, клошари и т.н. и по какви критерии ги определихте?

# 83
  • София
  • Мнения: 364
Като живущ в близост до 131во училище, Ви уверявам, че е пълно с вандали наоколо. Пример - една благородна и безвъзмездна инициатива на магазин  лидл- отиде в историята, само 2-3 години след като беше създадена- градинката с чешмичка и детска площадка в близост до училището. Тя беше буквално унищожена- изкъртена чешмичка, пейки и люлки, изпотрошено улично осветление, изкоренени дръвчета. Тази вандалщина я правят точно възпитаниците на 131во училище- за тази утайка говоря.
Каймакът е ясно- това са децата, преборили конкуренциято и обучаващи се в Шилер.

# 84
  • Мнения: 2 298
Твърде смело и крайно е да категоризирате децата така.!
Само защото едните са се явили на приемен изпит, това не ги прави по-добри. И сред тях ще има всякакви и не толкова "каймачени" колкото ви се иска. 😂

# 85
  • София
  • Мнения: 364
Психоложката в детската градина на голямото ми дете каза следното: " В умственото си развитие всяко едно дете е способно да се научи да чете и смята до 20 още на 5 годишна възраст. Това в никакъв случай не означава, че 5 годишните/респективно шестгодишните са готови да са ученици. На тази възраст децата са пълни с енергия и имат по-голяма необходимост да играят, отколкото да учат".
Това, че има палави шестгодишни шилерчета, в никакъв случай не ги превръща в потенциални престъпници. Най-малкото- зад гърба им стоят отговорни родители, които не биха допуснали възпитаниците им да вандалстват.
Изказването ми не е крайно. Не казвам, че всички деца в 131во са "утайка". Казвам, че хулиганите, които рушат в околността- са именно ученици в 131во училище.

# 86
  • Мнения: 2 298
За "каймака" ставаше дума. 😃

# 87
  • София
  • Мнения: 364
Аз и тях споменах 😉😁.

# 88
  • София
  • Мнения: 98
Звучи много добре!
Аз обаче нямам надежда вече. Детето ми твърди, че не е имало задача за определяне на последния звук в думата.😢


*дива* нали установихме, че е имало различни варианти на теста, вероятно е било в различна група и е определяло предмети с първи звук "Б". Аз също като теб подпитвах няколко дни за последен звук, а накрая детето ми се разсърди и ми каза "Не мислиш ли, че ако е имало последен звук нямаше да ти кажа последните 100 пъти като ме пита. Само първи, последен нямаше, явно ти не разбираш като ти говоря бавно!" ScreamLaughing

Пробвай да подпиташ за първи звук "Б" Laughing , аз спрях да питам вече и ще чакам, защото ще ме обвинят в тормоз над невръстно. Smile

Остават няма и 4 седмици чакане, ще я видим тази работа! Smile

# 89
  • София
  • Мнения: 364
Попитах по друг начин: " Я ми кажи кой е последния звук на заек? А на елха?" След като получих верен отговор от детето, го питах: "А тези думички имаше ли ги на състезанието?". И отговорът: "Ами да!"😁

Общи условия

Активация на акаунт