Booking.com /Тема 2/

  • 55 130
  • 764
  •   1
Отговори
# 315
  • Мнения: 4 321
Отговарят любезно и са много съпричастни, но да свършат работа не очаквайте. Обратна информация също не очаквайте. Още ми стои в акаунта резервация, която е направил напълно непознат за мен човек. След 2 и-мейла и 2 или 3 разговора, обещания за премахване, вече месец-нищо. Остава ми само да се моля хората да не анулират резервацията, защото 50% от сумата ще я дръпнат от моята карта и дори от банката ми отговориха, че не могат да спат транзакцията, при искане за плащане.

Пълен въздух под налягане е съпорт-а на booking!
а как хем от вашата карта, хем непознат? защо не я анулирате?
а банката при кражба ще трябва да реагира, преди да е станала се съмнявам да могат

# 316
  • Мнения: 219
Отговарят любезно и са много съпричастни, но да свършат работа не очаквайте. Обратна информация също не очаквайте. Още ми стои в акаунта резервация, която е направил напълно непознат за мен човек. След 2 и-мейла и 2 или 3 разговора, обещания за премахване, вече месец-нищо. Остава ми само да се моля хората да не анулират резервацията, защото 50% от сумата ще я дръпнат от моята карта и дори от банката ми отговориха, че не могат да спат транзакцията, при искане за плащане.

Пълен въздух под налягане е съпорт-а на booking!
а как хем от вашата карта, хем непознат? защо не я анулирате?
а банката при кражба ще трябва да реагира, преди да е станала се съмнявам да могат
Резервацията се появява на моят акаунт, заради въведен /грешно/ мой и-мейл. Аз имам регистрирана виртуална карта на ДСК в която има пари за моя резервация. Ако не се реализира тази резервация/чуждата/ се плаща 50% от цената и понеже резервацията според тях е направена за мен, ще ги дръпнат от моята регистрирана карта. Аз мога да анулирам резервацията, но не искам, защото пак се дължат 50%. За банката няма да има кражба-букинг изисква плащане от регистрирана при тях карта и банката плаща автоматично, като дори ми казаха, че аз не мога да откажа плащането или да спра транзакцията.
Цялата работа според съпорта идва от това, че жената грешно е въвела моят и-мейл, но не разбирам защо след като и аз и те са разговаряли с нея и са изяснили, че нямам нищо общо, не премахнат резервацията от моя акаунт. Мисля, че там работят олигофрени, които след толкова преписки и разговори, не направиха нищо.

# 317
  • Мнения: 4 321
Уф, първо, никога не регистрирайте карта в профила си, освен ако ще е за получаване на кешбек, защото започвате да зависите от сигурността на сайта. Второ, ако другия човек няма паролата на профила ви, не би трябвало да има достъп до вашата карта, би трябвало да е гарантирал с неговата. Ако не е така, аз бих избягал от този сайт с 200 и никога няма да го ползвам, защото е разграден двор. И трето, може да си изтриеш виртуалната карта и да си направиш нова, с която да гарантираш твоята резервация, поне с виртуална карта е много лесно.

ПП и аз имах една чужда резервация в моя профил, но нито съм се притеснил, нито съм писал на някого, нито са ми взимали пари за нея.

# 318
  • Мнения: 11 068
Второ, ако другия човек няма паролата на профила ви, не би трябвало да има достъп до вашата карта, би трябвало да е гарантирал с неговата.
Това. Няма никакво значение, че е даден Вашият мейл за контакт и че Вашата карта е регистрирана в сайта някъде си другаде (по сходни причини аз никога не си записвам картите, дори и кешбек не ползвам заради това). Резервацията е гарантирана от кредитната карта, която е дадена ПО ВРЕМЕ на резервирането от човека, който е резервирал.
Вие просто по грешка сте получили мейл, който не е предназначен за вас, това е всичко. По-скоро титулярът би трябвало да се притеснява и да търси букинг, защото можете да му отмените резервацията.

Последна редакция: пн, 20 май 2019, 16:10 от Параход

# 319
  • Мнения: 219
Второ, ако другия човек няма паролата на профила ви, не би трябвало да има достъп до вашата карта, би трябвало да е гарантирал с неговата.
Това. Няма никакво значение, че е даден Вашият мейл за контакт, и че Вашата карта е регистрирана в сайта някъде си другаде (по сходни причини аз никога не си записвам картите, дори и кешбек не ползвам заради това). Резервацията е гарантирана от кредитната карта, която е дадена ПО ВРЕМЕ на резервирането от човека, който е резервирал.
Вие просто по грешка сте получили мейл, който не е предназначен за вас, това е всичко.

Виртуалната карта съм регистрирал, защото съм правил резервации, които изискват кредитна/дебитна карта и сума в нея за гарантиране на резервацията. В картата вкарвам само необходимата сума. Второ другият човек няма достъп, но и не му е нужен. Букинг, обаче има и той може да нареди плащане в полза на хотела.
Конкретната резервация не изисква кредитна карта, но има условия за 50% при отменена резервация. В случая аз лично говорих с жената, която каза, че нито има акаунт в Букинг, нито има регистрирана карта. И да, Букинг допуска да се правят резервации без собствен акаунт, а само с регистриран и-мейл, както и резервация в полза на друго лице, което за мен е пълна глупост. И така в моите резервации се появява тази на която пише, че е направена за мен от лице с такова име и такъв телефонен номер.
По-странното е че от съпорта казаха, че са разговаряли с жената и с хотела /което и аз бях направил/, разбрали са, че има грешка, обещаха, че ще премахнат резервацията и нищо не направиха. Не съвсем нищо-посъветваха ме аз да я премахна от листа с резервациите, което е пълна глупост, защото такава възможност няма. От листа могат да се премахват само реализирани резервации, но не и предстоящи такива. После пак разговори и пак нищо.
PS: И едно предупреждение-внимателно четете условията и информацията, въпреки, че и те не винаги са пълни и коректни. При последната ми резервация за Гърция, няколко пъти четох и никъде не пишеше, че хотела иска предплащане. Това условие се появи в самата резервация след като я направих и после трябваше да разменя с хотела 10-на и-мейла, докато се разберем да не им пращам пари, а само да са налични в картата ми.

# 320
  • Мнения: 4 734
Странно, преди не съм имала проблеми с букинг, винаги бързо и точно са отговаряли на запитвания и оплаквания. Но от скоро явно нещата не са вече така, доста хора се оплакват от сайта и ето, че сега не вземат никакво становище вече над месец и по мойто последно оплавкане от един хотел в Германия...

# 321
  • Мнения: 4 321
Второ другият човек няма достъп, но и не му е нужен. Букинг, обаче има и той може да нареди плащане в полза на хотела.

Все едно е. Една сериозна фирма не може да работи по този начин. Ако е така - писал съм да се бяга от тях с 200.

# 322
  • Мнения: 1 216
Второ другият човек няма достъп, но и не му е нужен. Букинг, обаче има и той може да нареди плащане в полза на хотела.

Все едно е. Една сериозна фирма не може да работи по този начин. Ако е така - писал съм да се бяга от тях с 200.
Резервацията би следвало да е гарантирана с картата на този, който я е направил. Така че няма как да теглят пари от друга карта. Изтрийте я от профила си щом се притеснявате. Освен това писахте, че ползвате виртуалната на ДСК- тогава не я захранвайте.Ако я поискат за ваша резрвация, ще я дадете тогава.

# 323
  • Мнения: 219
Второ другият човек няма достъп, но и не му е нужен. Букинг, обаче има и той може да нареди плащане в полза на хотела.

Все едно е. Една сериозна фирма не може да работи по този начин. Ако е така - писал съм да се бяга от тях с 200.
Резервацията би следвало да е гарантирана с картата на този, който я е направил. Така че няма как да теглят пари от друга карта. Изтрийте я от профила си щом се притеснявате. Освен това писахте, че ползвате виртуалната на ДСК- тогава не я захранвайте.Ако я поискат за ваша резрвация, ще я дадете тогава.
Не сте прочели всичко, затова ще повторя:
1. Не всички резервации изискват карта. Дори има филтър да си изберете само обекти неизискващи регистрирана кредитна карта. В случая на тази чужда резервация не се изисква карта, но пък се дължи обезщетение /как става без карта и аз не мога да си обясня/.
2. Виртуалната ми карта е захранена, защото преди това съм направил моя резервация, изискваща да я гарантирам с половината сума на нощувките.

# 324
  • Мнения: 1 216
Всичко прочетох, прочетете и вие:
1.Никак не става да се удържат пари без инфо за карта
2.Слагате пари в картаъа, когато ви ги поискат- т.е. те пробват, не могат, пишат ви ...

# 325
  • Мнения: 561
Има ли опция да следя цената на даден хотел ?

# 326
  • Мнения: 219
Всичко прочетох, прочетете и вие:
1.Никак не става да се удържат пари без инфо за карта
2.Слагате пари в картаъа, когато ви ги поискат- т.е. те пробват, не могат, пишат ви ...

Смятам това да е за последно.
1. Инфо има-за чужда резервация, направена уж за мен, респ. свързана с моят акаунт и моята карта. Точно това ми е и проблема. Пробвах да откажа резервацията и като стигнах до момента в който ми излезе надпис в червено, че дължа 140 лв., се спрях.
2. Това не го знаех, но е идея. Благодаря Ви!

# 327
  • Plovdiv, Bulgaria
  • Мнения: 739
Може ли код с отстъпка? Винаги се сещам като направя вече резервацията? Simple Smile

Ето от мен, ако някой има нужда:

https://www.booking.com/s/11_6/7ffbebeb

Последна редакция: чт, 23 май 2019, 11:01 от шушито

# 328
# 329
  • Plovdiv, Bulgaria
  • Мнения: 739
Благодаря Ви много. Като приключих резервацията никъде не видях отстъпката, а само преди това ме уведомиха , че за да се възползвам, трябва да предоставя данни от кредитната ми карти и така и направих.

Общи условия

Активация на акаунт