Когато редите училищата като желания (езиковите имам предвид), кое ви е водещо?
Евентуалният език като средство за бъдеща реализация, средата, популярността на училището?
Разбира се, и желанието на детето, ако е ориентирано, не като моята щерка.
Защо иска да учи този език? Може и да ви прозвучи глупаво, но просто и харесва много. И ние с баща и не смятаме да я спираме. Независимо от това дали ни харесва или не. А истината е, че нямаме нищо против.
Аз обаче много бих желала да пише и другите езикови гимназии- Английска, Френска. Тя не иска. Английски иска да продължи да учи, но не като основен. Френски- харесва и за втори език, не за основен.
Реализация после...не се замислям, което може и да е грешка. Не мога да мисля толкова надалеч. Искам да попадне в училище, в което има деца като нея- желаещи да учат, да има конкуренция, да вижда, че не е аутсайдер само защото и харесва да учи.
Нейната мечта е да стане...учителка. Ако продължава да мечтае за това и го реализира, ще я подкрепим, въпреки някои наши резерви.