Електромобили

  • 16 116
  • 51
  •   1
Отговори
  • Мнения: 1 072
Все по-често ги засичам из улиците на София. Спор дали имат бъдеще, според мен, отдавна вече няма.
Интересно ми е какви са настроенията при обичайния потребител. Чувал ли е нещо за тях? Какво? Би ли се доверил на такъв автомобил, като втори, градски автомобил в семейството?
Разбира се, мнения на притежатели на електрически коли, ще ми бъдат много интересни.
Тези с хибридите също могат да споделят опита си.

Последна редакция: пт, 23 фев 2018, 09:50 от Редактор*

# 1
  • Мнения: 2 998
Когато им паднат цените с 30%, сега не виждам смисъл.

# 2
  • Мнения: X
Трябва да се говори конкретно за марка. За момента повечето електромобили са прекалено скъпи и целия довод с икономията на гориво отива по дяволите.

Например Тесла не бих си купил никога. Бързия модел на Type S струва 130хил евро. За тези пари си вземам чисто нов S500 с високо ниво на екстри. Когато даваш 130к евро за кола разхода на гориво не го смяташ. А ес класата е 100 пъти повече кола от всяка тесла - само като погледнеш интериора, изработката на детайлите, усещането и дизайна ти става ясно. Едното е високотехнологична играчка, а другото просто лъха на стил.
Разбирам Тесла да се конкурираше с Дачия, но те искат да се конкурират с марки, които са произвеждали коли, когато дядо му на Елън е ходил прав под масата. Теслите дават страшно много дефекти - дребни, но дразнещи. Дефектирали бутони, дисплеи, проблеми с въздушното окачване на сравнително нови коли, при модел X дори бях изкривили линиите на купето и вратата - скандално недопустими неща за такава цена.

# 3
  • Мнения: 6 992
Бих купила само такъв. Още по-добре ако се зарежда соларно. Само дето пари нямам Grinning Затова не карам кола Simple Smile

# 4
  • Варна
  • Мнения: 36 600
И на мен ми се иска една такава кола, но не са ми по джоба.

# 5
  • Мнения: 3 118
И на мен ми се иска една такава кола, но не са ми по джоба.
И аз така.

# 6
  • София
  • Мнения: 38 476
Доколкото разбрах, Теслата се зарежда 9 часа. Доста неудобно. Въобще как, къде и по колко време се зареждат тези коли?

# 7
  • Мнения: 2 998
В България почти никъде. Преди няколко месеца видях как на една Тесла са и пуснали кабел от магазин за хранителни стоки да се зарежда.

# 8
  • Мнения: X
Електричките са безмислени докато произвеждаме тока за тях от ТЕЦ, АЕЦ и всякакви други енергоемки източници. Отделно производството на батерии не е никак екологично, та в крайна сметка за мен лично е доста спорна ползата от електрическия автомобил поне на този етап от развитието на човечеството. Дори не коментирам факта, че е за задължителен гаража, в който да я зареждаш ежедневно, както и ограничения пробег, което автоматично прави ел. автомобила чисто градски. С хибридите частично се решават проблемите с пробег и зареждане, но там пак си работи ДВГ с вътрешно горене, който за да зарежда батериите харчи допълнително гориво и пак става едно преливане от пусто в празно. Като искаме да сме ЕКО ще ходим пеш, с колело или с градски транспорт, друг по-чист начин за придвижване скоро няма да бъде измислен.

# 9
  • Bristol
  • Мнения: 9 363
Nissan LEAF отнема час напълно да се зареди на специалните колонки. Наш приятел има. Тази зима ходихме заедно на ски. Успя да мине над 1700 километра из Европа и минусовите температури не бяха проблем. Има си апп, с който следи от разстояние колко е заредила колата. Сутрин я палеше дистанционно, да се стопли и размрази преди да излезе и се качи в нея. Не е лоша идея, но още има проблеми. Основният, според мен са станциите за зареждане. Няма достатъчно и трябва много добро планиране за големи преходи. В гаражите на Нисан зареждането е безплатно Simple Smile
Но за втора кола в града е супер решение Simple Smile

# 10
  • Мнения: 1 072
В България почти никъде............

https://vsichkotok.bg/

И това не са всички зарядни станции.
Шел ще сложи станции в своите обекти скоро.

Електричките са безмислени докато произвеждаме тока за тях от ТЕЦ, АЕЦ .........

Едва ли енергийната ни система може да съществува без този тип източници към момента. Те са факт. Освен това произведената от тях енергия нощем е излишък, който не можем да уползотворим. Да си зареждаш автомобила нощем, е доста еко и ико решение.

Доколкото разбрах, Теслата се зарежда 9 часа. Доста неудобно. Въобще как, къде и по колко време се зареждат тези коли?

Зависи от мощността на зарядната станция.
http://www.ecars.bg/blogs/elektromobili-1/1362-vreme-zarezhdane- … el-x-supercharger

# 11
  • Мнения: 2 998
В България почти никъде............
https://vsichkotok.bg/

И това не са всички зарядни станции.
Шел ще сложи станции в своите обекти скоро.
Похвално, ако го направят, но до тогава не е много за показване. Бургас 2 станции, Варна 5 станции. От София до морето трябва да заредиш в Пловдив, защото няма другаде къде по магистралата.

# 12
  • Мнения: 25 597
Това е най-бързият и лесен начин да се прочисти въздухът в големите градове. Не знам защо обаче не се работи в тази насока. Би трябвало електромобилите да се продават на преференциални цени, да се поощряват хората да ги купуват и карат...
Не знам, но за мен има нещо много сбъркано в автомобилостроенето напоследък. Колите стават все повече на брой, но за сметка на това все по-огромни. А улиците – все по-непригодни за увеличаващия се автопоток.
Или да направят така, че колите да се движат на етажи, или да поощрят хората да карат в градовете  малки и екологични коли. Големите и мощните – само за извънградско.

# 13
  • Мнения: 14 488
Това е най-бързият и лесен начин да се прочисти въздухът в големите градове. Не знам защо обаче не се работи в тази насока. Би трябвало електромобилите да се продават на преференциални цени, да се поощряват хората да ги купуват и карат...
Не знам, но за мен има нещо много сбъркано в автомобилостроенето напоследък. Колите стават все повече на брой, но за сметка на това все по-огромни. А улиците – все по-непригодни за увеличаващия се автопоток.
Или да направят така, че колите да се движат на етажи, или да поощрят хората да карат в градовете  малки и екологични коли. Големите и мощните – само за извънградско.

Така изглеждат нещата в България, Сийке. В чужбина в тесните градове не съм видяла да се карат джипове.

# 14
  • Варна
  • Мнения: 36 600
Ако им направят цените малко по-народни, ще бъда от първите, които ще си купят електромобил. И хич няма да ми пука, че бил рационален само за градско. Аз извън града с кола не излизам, трябва ми баш малък градски автомобил, който да не плаща синя зона. Електромобилчето изцяло отговаря на тези условия с изключение на ужасните цени.

# 15
  • Мнения: X
Като искате да сте екологични, карайте на АГУ.

# 16
  • Варна
  • Мнения: 36 600
Аз не държа да съм екологична. Искам да не плащам синя зона, защото работя в бъдещата такава на Варна, без кола не мога, защото товаря непрекъснато кашони, а цените за търговци са ужасяващи. Затова хвърлям едно око на електромобилите, те отговарят на това условие, но цените ме обезкуражиха.

# 17
  • Мнения: X
По-добре си намери инвалиден стикер за синята зона Grinning

# 18
  • Варна
  • Мнения: 36 600
Аз лятото драма нямам, защото съм на две гуми. За мотора няма да ме гонят да плащам. Но през останалото време... Ще търся решение. Инвалидния стикер едва ли е такова. Измами не обичам да правя, а и едва ли само аз ще се сетя за това.

# 19
  • Мнения: X
Нямах идея, че електромобилите не плащат синя зона. Но дори и така сметни първоначалната инвестиция колко години синя зона са... С електромобила не икономисваш абсолютно нищо. Икономисваш с малолитражна кола на газ.

# 20
  • Варна
  • Мнения: 36 600
При нас още няма сина зона, предстои да я въведат след няколко месеца, но пишеше из наредбите, че електромобили няма да плащат и ще има монтирани станции за зареждане. Аз затова започнах да оглеждам обяви. Но наредбите винаги са предпоследни, като гледам колко места са планирали, те посмъртно няма да стигнат и ако започне народа да купува електромобили като нищо ще зачеркнат тая точка и ще започнат да плащат и те. Така че само оглеждам засега, времето ще покаже кое как...

Освен това каквато и инвестиция да е, за мен си струва. Офисът ми е точно в бъдещата зона, мой си е, работя си от години и не предвиждам прекратяване Simple Smile

# 21
  • София
  • Мнения: 1 096
На приложената карта,както казвате, не са отбелязани всички зарядни станции. Бързозарядните могат за макс 30мин да заредят колата на 80%. Има вече една на Бензинсотанция ЕКО на М Тракия - 122 км мисля, до село Царацово, а след седмица ще има и една на обекта им в София, бул. България,като ще разширяват на повече обекти.

https://www.linkedin.com/feed/update/urn:li:activity:6362299472059469824/

# 22
  • София
  • Мнения: 5 547
Електромобилите също не плащат и данък или е минимален, като цяло са добро решение , но имат и доста недостатъци. Батерията след 5 години трябва да се сменя ,май толкова живот и дават, освен това се ползва детски труд в третия свят за производство на  тези батерии.

# 23
  • Варна
  • Мнения: 36 600
Това за детския труд не звучи добре, но все пак е работа на въпросните страни да наложат закони в бранша и да ги спазват. Нормално е батерията да има живот и да се сменя, все пак е консуматив. А и цената й няма да е малка. Но ако се пести от данъци, синя зона, а кой знае може и от други неща, не е непосилна смяната като разход.

Има хляб в идеята, но тук сме царе да опорочаваме нещата...

# 24
  • Мнения: 1 072
В Румъния държавата субсидира покупката на електромобил с 10 000 евро. Simple Smile Някой да има братовчеди там?!
За другите държави проверете сами. За това цените са високи.
Тук не плащаш данък, екотакса и зони.

# 25
  • Мнения: X
Това за детския труд не звучи добре, но все пак е работа на въпросните страни да наложат закони в бранша и да ги спазват. Нормално е батерията да има живот и да се сменя, все пак е консуматив. А и цената й няма да е малка. Но ако се пести от данъци, синя зона, а кой знае може и от други неща, не е непосилна смяната като разход.

Има хляб в идеята, но тук сме царе да опорочаваме нещата...

Я виж колко струва една батерия на тесла. Три пъти по-евтино ще ми излезе да направя основен ремонт на 5-литров бензинов/дизелов мотор при моя майстор Simple Smile

# 26
  • Мнения: 648
В България почти никъде. Преди няколко месеца видях как на една Тесла са и пуснали кабел от магазин за хранителни стоки да се зарежда.

Аз съм виждала нанпариинга на Кауфланд по центъра и на доста други места ИЗ града . Има табелки , че рова е място за електромобил ..

# 27
  • Варна
  • Мнения: 36 600
Ех, човече, ти ако имаш мангизи за теслата едва ли ще ти е проблем батерията Simple Smile

# 28
  • Буркина Фасо
  • Мнения: 13 187
Това е най-бързият и лесен начин да се прочисти въздухът в големите градове. Не знам защо обаче не се работи в тази насока. Би трябвало електромобилите да се продават на преференциални цени, да се поощряват хората да ги купуват и карат...
Не знам, но за мен има нещо много сбъркано в автомобилостроенето напоследък. Колите стават все повече на брой, но за сметка на това все по-огромни. А улиците – все по-непригодни за увеличаващия се автопоток.
Или да направят така, че колите да се движат на етажи, или да поощрят хората да карат в градовете  малки и екологични коли. Големите и мощните – само за извънградско.
како , да си каже мнението батето  Laughing
знаеш, че всичко е политика и ПАРИ. на този етап не е приложимо за бедняци и средна класа покупката на ел.автомобил. силните на деня (държави) искат да намалят  силата на петролните държави. те трупат несметни богатства с петрола. за това ще измислят всякакви начини за да ни накарат да купуваме ел.автомобили.
производството на цигари и употребата им , на наркотици  и мн.други  също са вредни за хората и околната среда. но те не са във владение на арабеските. за това за тях не се говори и не се измислят противодействащи решения. всъщност знаят се , но нямат желание да се приложат.
пп. същото е като и при нас - знаят се големите престъпници , но за предпочитане е да се ловят крадците на кокошки.

# 29
  • Мнения: 25 597
А аз се чудя оправдани ли са тези високи цени на електромобилите, или е умишлена тактика да се забави тяхното разпространение? Нали, ако поевтинеят, всичко живо ще се юрне да ги купува и какво ще правят тогава с бензиновите и дизелите?
Може и да греша, но не ми се струват нормални тези цени.

# 30
  • Буркина Фасо
  • Мнения: 13 187
А аз се чудя оправдани ли са тези високи цени на електромобилите, или е умишлена тактика да се забави тяхното разпространение? Нали, ако поевтинеят, всичко живо ще се юрне да ги купува и какво ще правят тогава с бензиновите и дизелите?
Може и да греша, но не ми се струват нормални тези цени.

и първите компютри са били много скъпи и много големи. и лекарства току-що създадени са скъпи , после струват стотинки.
с времето всичко си идва на мястото. Laughing
като се включат и ония с опънатите очички в играта  и нещата ще си дойдат на мястото.

# 31
  • Мнения: 25 597
А, дано да е по-скоро.  Laughing

# 32
  • София
  • Мнения: 5 547
Ех, човече, ти ако имаш мангизи за теслата едва ли ще ти е проблем батерията Simple Smile
Точно, скъпи са и това е факт, най-купуваните модели батерии са по 15-18000 Долара, излиза че всичко което ще спестиш от бензина ще дадеш за батерия след 5 години. Първоначалната цена е скъпа , а се оказва че и нищо не спестяваш , за да компенсираш и да ти дойде на цената на бензиновата. Един вид си си прецакан изначално.

# 33
  • Варна
  • Мнения: 483
Аз отдавна мечтая за Nissan LEAF, но не мога да си го позволя.

# 34
  • Мнения: X
Ех, човече, ти ако имаш мангизи за теслата едва ли ще ти е проблем батерията Simple Smile

Ако имаш мангизите за Теслата и да не ти пука за батерията, няма да ти пука и за данъчните облекчения и за синята зона. И тук покупката на електромобил за мен става безмислено. Защото има много по-фън автомобили с ДВГ за тази цена, които превъзхождат теслата по почти всички показатели освен ускорение на права.

# 35
  • Мнения: 14 488
Скрит текст:
Това е най-бързият и лесен начин да се прочисти въздухът в големите градове. Не знам защо обаче не се работи в тази насока. Би трябвало електромобилите да се продават на преференциални цени, да се поощряват хората да ги купуват и карат...
Не знам, но за мен има нещо много сбъркано в автомобилостроенето напоследък. Колите стават все повече на брой, но за сметка на това все по-огромни. А улиците – все по-непригодни за увеличаващия се автопоток.
Или да направят така, че колите да се движат на етажи, или да поощрят хората да карат в градовете  малки и екологични коли. Големите и мощните – само за извънградско.
како , да си каже мнението батето  Laughing
знаеш, че всичко е политика и ПАРИ. на този етап не е приложимо за бедняци и средна класа покупката на ел.автомобил. силните на деня (държави) искат да намалят  силата на петролните държави. те трупат несметни богатства с петрола. за това ще измислят всякакви начини за да ни накарат да купуваме ел.автомобили.
производството на цигари и употребата им , на наркотици  и мн.други  също са вредни за хората и околната среда. но те не са във владение на арабеските. за това за тях не се говори и не се измислят противодействащи решения. всъщност знаят се , но нямат желание да се приложат.
пп. същото е като и при нас - знаят се големите престъпници , но за предпочитане е да се ловят крадците на кокошки.


Не е така. Алтернативи на бензиновия двигател са измислени още преди 30 години ако не и повече. Силните държави (както ги наричаш) не са искали да заменят бензиновите двигатели заради срива на търговията с петрол, което ще доведе до фалит на държавите нефтопроизводители и съответно на световния пазар.

Освен това се знае, че находищата в Близкия изток ще се изчерпят до максимум 80 -100 години.

А сравнението с престъпниците у нас не е удачно, щото в Италия например си изловиха кажи речи цялата камора, че я и осъдиха.

# 36
  • Мнения: 6 550
Имахме малка електрическа кола и я продадохме. Батерията се дава "под наем", т.е. плаща се месечна вноска и след като се скапе, се заменя с нова. Един вид си разсрочваш покупката на батерията. Пробегът е ограничен и липсата на достатъчно зарядни станции е голям проблем. Трябва все да планираш какво и как, а извънредното зареждане не става за 3 минути, та ако си на зор, трябва да зарежеш колата и да хванеш такси напр. Разходът на батерията при режим "тръгни-спри" в софийските задръствания е завиден, в смисъл, батерията пада по-бързо от очакваното и трябва да се предвиди "резерв". Няколко пъти съм зареждала аварийно, със спуснат разклонител от офиса Blush Иначе да, зона не се плаща, но веднъж ме заскобиха, защото не съм спряла на място, обозначено за ел. коли (рядко има такива), та и електричката не гарантира безпроблемно паркиране.

# 37
  • У дома
  • Мнения: 4 203
Ние сме с хибрид (батерията се самозарежда, докато караш или използваш спирачки). Не живеем в БГ и плануваме купуване на Лийф за втора кола. Електрическите коли при нас(Норвегия) плащат половин данък, не плащат пътна такса/винетки(от тази година ще бъде променено, защото са прекалено много), могат да се движат в автобусната лента, но ест и това ще бъде прекратено тази година. Тук почти всяка втора кола е електрическа, на почти всяка бензионостанция има станции за зареждане(мисля 30-40мин е зареждането), на всеки паркинг поне 3 станции(безплатно се зарежда), на паркинга на работното ти място също има доста станции за зареждане. В домашни условия съм питала съседката-имат две електрически, та каза ми цяла нощ им трябват Crazy Зимата батерията пада доста бързо, защото използваш парно, километрите, които са посочени не са актуални, може би поне 50-70км по-малко се кара от посочените в спецификацията им.
Теслите са безумно скъпи, актуални са, но тук плащат висок "луксозен" данък, водят ги висок клас кола и се предполага, че имаш доходи, щом караш такава кола, да си плащаш и данъка. И все пак, въпреки цените са доста често срещани коли Laughing
Хората купуват коли, не за да се хвалят или изтъкват, че карат Тесла, а за да пазят природата Laughing

# 38
  • София
  • Мнения: 5 547
Странни създания сме хората, всички технологии които са с възобновяеми източници са в пъти по -скъпи от тези които са с невъзобновяеми. Използваш нещо еднократно ,замърсяваш природата и плащаш малко, обратното пазиш и плащаш скъпо.

# 39
  • Мнения: 6 550
Както някой спомена по-горе, щадящият ефект на електрическите автомобили е доста спорен, ако се разглежда целият цикъл, включващ производство и рециклиране. Но това удобно се пропуска от производителите.

# 40
  • Bristol
  • Мнения: 9 363
Замърсяването поне се изнася извън града и по-лесно да се контролира и регулира. Нали сте се разхождали покрай коли в центъра при задръстване, миризмата задушава. Аз и колело карам, ако съм и по баир в този момент, буквално въздухът не ми стига. Здравословния ефект от каране на колело в града става под въпрос,освен ако не си сложиш маска с филтри 😂

# 41
  • Мнения: 6 550
Мери, здравословният ефект в такава среда е нулев, по-добре си вземи маска, защото с тези широко отворени дробове от движението такива гадости поглъщаш...

# 42
  • Под сянката на разлистените кактуси
  • Мнения: 1 413
В неделя купихме Nissan Leaf, още е рано да кажа каквото и да било, освен че е много сладък Heart Eyes Аз съм направила едно кръгче с него, мъжа ми вчера ходи на работа с него и сега-засега е много възхитен. Имаме 2-ма приятели, които имат такива и горещо ги препоръчват. Батерията има гаранция 8 години или 100 000 мили, като ако падне до 70 % ще я сменят. Мъжът ми кара по 40 км за работа (в едната посока), така че от бензин определено ще спестим, както и от данъци. Малко е странно като влезеш и запалиш колата и не се чува нищо, аз все си мисля, че е изгаснала Grinning

# 43
  • София
  • Мнения: 5 547
http://auto.dir.bg/news.php?id=27040536 статия за електромобилите

Мисля си , преди да пуснеш нещо(автомобил) на пазара, би трябвало да е минало през хиляди проверки , да се знаят рисковете, чета тая статия и изпадам в недоуемение, сега започват да разработват схема за реакции по време на пожар- ужас.
Печалбата явно е добра, щом се произвеждат автомобили, без да е проверен този аспект от експлоатацията им.

# 44
  • Bristol
  • Мнения: 9 363
Винаги има рискове с новите технологии. Проблемът с батериите се знае, ако не се лъжа от 2013, когато и акциите на Тесла се сриват поради точно тази причина и от тогава много се работи за подобряването им и от гледна точка на безопасност.

The first challenge involved a risk of fires and explosions caused by microscopic structural changes to the lithium metal during repeated charge-discharge cycles.
The second involved a reaction that creates corrosion and limits both how well the electrodes work and how long they last.

Researchers solved both problems by adding a chemical compound made of phosphorus and sulphur elements to the electrolyte liquid that carries electrical charge within batteries

https://eandt.theiet.org/content/articles/2017/12/electric-vehic … th-new-batteries/

# 45
  • софия
  • Мнения: 284
Сега смятам да  пробвам електрически автомобил под наемпод наем.

# 46
  • Мнения: 233
Трябва да се говори конкретно за марка. За момента повечето електромобили са прекалено скъпи и целия довод с икономията на гориво отива по дяволите.

Например Тесла не бих си купил никога. Бързия модел на Type S струва 130хил евро. За тези пари си вземам чисто нов S500 с високо ниво на екстри. Когато даваш 130к евро за кола разхода на гориво не го смяташ. А ес класата е 100 пъти повече кола от всяка тесла - само като погледнеш интериора, изработката на детайлите, усещането и дизайна ти става ясно. Едното е високотехнологична играчка, а другото просто лъха на стил.
Разбирам Тесла да се конкурираше с Дачия, но те искат да се конкурират с марки, които са произвеждали коли, когато дядо му на Елън е ходил прав под масата. Теслите дават страшно много дефекти - дребни, но дразнещи. Дефектирали бутони, дисплеи, проблеми с въздушното окачване на сравнително нови коли, при модел X дори бях изкривили линиите на купето и вратата - скандално недопустими неща за такава цена.
А с-класите не дават дефекти и всичко им е евтино,имат много компютърни модули и дефектират яко и са ужасно скъпи да не говориме за облусжване двигателите се вадят от мотора и някои обслужвания вървят и по 4000 паунда  на двигателя,
част от дефектите на най -новата s-classa ,
Unexplained engine fire in Mercedes Benz S350 Blue Tec in Germany.
Mercedes Benz W222 S350 Bluetech needed new steering rack to correct a squelching sound from the front wheels while turning. New steering rack fitted under warranty.
Report of accelerator pedal potentipometer of December 2018 Mercedes-Benz S350D at 1,800 miles accelerating the car violently from traffic lights. Mercedes diagnostics did not find the fault, but would not unless it occurred during the diagnostics. Suggested a new accelerator pedal potentiometer switch. Another possibility is the car's emissions equipment needing to rev the engine more in order to induce either passive or active regeneration of the DPFs that it may have deemed necessary if driver had been driving at low revs or stuck in traffic.
и други.


Теслите нямат фатални и фрапиращи дефекти,
Спрямо останалата конкуренция от рено,нисан и др.
имат и най-голям пробег и си струват парите,
Пробега на модел с-с най- голямата батерия варира от 507–595 km - така,че изобщо не може да се нарече градски с най-слабата батерия 75w e 400км, което изобщо не е градско.
Хибритите имат скъпо обслужване спрямо колите на ток, A  това,че колите на ток са по опасни от останалите не е вярно ,понеже като се блъснете с кола с двигател двигателя влиза в купето докато при колата на ток отпред нямате нищо само празно място поне теслите и тяхната конструкция и са доста с добри показатели при краш тестове,а това за екзплозиите доста хора са загинали от пожари в бензинови и дизелови коли ,така,че е  не малък риска но е факт,че батериите се гасят по трудно.

# 47
  • София
  • Мнения: 38 476
Произнася се Айлон. Като найлон без н. Интериора на Теслите търпи много критики. Луфтовете са нещо обичайно.

Аз лично чакам новата Опел Коса Е.
Но все още в България няма инфраструктура за ел. коли.

# 48
  • Мнения: 3 732
И на мен ми се иска една такава кола, но не са ми по джоба.
И аз така.
И аз.

Сузуки имат ли електрички или хибриди?

Иване, добре завърнал се! Къде се изгуби? Не ми ли беше обещал нещо?
И аз съм с малолитражка на газ, еуро 3, с катализатор.

Последна редакция: пт, 20 дек 2019, 00:15 от Зуки Су

# 49
  • София
  • Мнения: 54
Тази тема е позамряла Simple Smile Да вземем да я съживим.
Моите и двете коли са електрически

# 50
  • Варна
  • Мнения: 4 108
И ние от три месеца сме с електромобил. Сетих се и аз да погледна тук, няма начин да няма такава тема Simple Smile
Знам, че станаха 10 000 броя в страната, а като нашата са по-малко от 40 броя.

# 51
  • Пловдив
  • Мнения: 1
Ако човек може да си го позволи финансово е супер

Общи условия

Активация на акаунт