Габиели

  • 4 529
  • 14
  •   1
Отговори
  • Шумен
  • Мнения: 85
Здравейте! Надявам се някой, който пазарува от чуждестранни сайтове и използва фирмата "Габиели" да може да ми помогне.
Преди няколко седмици направих няколко поръчки, но една от тях не съм я регистрирала. Бях писала до екипа на Габиели откъдето ми отговориха, че най-вероятно пратката пътува за България и ще си я получа щом пристигне тук. Да, ама не .... Свързах се отново с тях, оказа се, че пратката ми не е стигала до България.  Писах до въпросния сайт, от който беше поръчката, за да ми изпратят доказателство за доставка, което да представя на екипа на Габиели, за да ми намерят пратката. Отговор не получих. Не знам какво да правя вече. Как мога да си получа пратката обратно ?

# 1
  • гр. София
  • Мнения: 4 735
Има тема за превозвачите.

# 2
  • Мнения: 964
Здравейте! Надявам се някой, който пазарува от чуждестранни сайтове и използва фирмата "Габиели" да може да ми помогне.
Преди няколко седмици направих няколко поръчки, но една от тях не съм я регистрирала. Бях писала до екипа на Габиели откъдето ми отговориха, че най-вероятно пратката пътува за България и ще си я получа щом пристигне тук. Да, ама не .... Свързах се отново с тях, оказа се, че пратката ми не е стигала до България.  Писах до въпросния сайт, от който беше поръчката, за да ми изпратят доказателство за доставка, което да представя на екипа на Габиели, за да ми намерят пратката. Отговор не получих. Не знам какво да правя вече. Как мога да си получа пратката обратно ?
Когато пристигне нерегистрирана пратка, системата я регистрира в профила на клиента, ако пратката е правилно адресирана със съответния код (ID). Според мен, в конкретния случай проблемът е при продавача, който не може да представи доказателства, че е изпратил стоката.

# 3
  • Мнения: 3 459
Не е проблемът в Габиели, а в продавача който ви е продал.

От годни ползвам Габиели, не регистрирам нито една пратка в системата им, те като са написани с ИД щом пристигнат в склада им, те ги регистрират. За толкова години нямам никакви проблеми с тях, коректни са.

Тая пратка тракинг номер няма ли за да я проследите?  Rolling Eyes

# 4
  • София
  • Мнения: 5 546
Габиели имат и раздел "пратки без име" там също можеш да провериш дали не е .
Но си изисквай от продавача да ти прати документ че е доставена пратката.

# 5
  • Шумен
  • Мнения: 85
Когато поръчвам не ми позволяват да си напиша ID-то, иначе не мога да въведа адреса на склада им. А в пратки без име не виждам поръчките, които съм поръчала.
Пратките си имат проследяващ номер и там  е изписано, че са доставени.

# 6
  • Шумен
  • Мнения: 85
Когато пратките не са регистрирани и няма съответно ID номер, те пристигат ли до България ?

# 7
  • София
  • Мнения: 5 546
Когато пратките не са регистрирани и няма съответно ID номер, те пристигат ли до България ?
Да , нали написах че имат секция пратки без име, провери ли там.

# 8
  • Шумен
  • Мнения: 85

[/quote]Да , нали написах че имат секция пратки без име, провери ли там.
[/quote]

Аз не ги виждам там ...

# 9
  • София
  • Мнения: 5 546
Да , нали написах че имат секция пратки без име, провери ли там.
[/quote]

Аз не ги виждам там ...
[/quote]А пише ли в доставката кой е получил пратката?
На моите пратки има име на този който я е приел.

# 10
  • Шумен
  • Мнения: 85
Това е, че от единия сайт не ми отговарят на имейлите. Не исках да пускам диспут през paypal, но вече се налага.
За другата пратка ми отговориха, че е пристигнала в 14:07 и аз съм се била разписала на документите. Там на проследяващия номер също пише, че е пристигнала. В него ден от същия сайт имам две пратки, едната ми я отбелязаха в сайта на Габиели, но другата не са. Писах им още вчера, изпратих им това, което ми изпратиха от съответния сайт и от Габиели ми отговориха, че само едната са получили.

# 11
  • София
  • Мнения: 5 546
Това е, че от единия сайт не ми отговарят на имейлите. Не исках да пускам диспут през paypal, но вече се налага.
За другата пратка ми отговориха, че е пристигнала в 14:07 и аз съм се била разписала на документите. Там на проследяващия номер също пише, че е пристигнала. В него ден от същия сайт имам две пратки, едната ми я отбелязаха в сайта на Габиели, но другата не са. Писах им още вчера, изпратих им това, което ми изпратиха от съответния сайт и от Габиели ми отговориха, че само едната са получили.
Не знам дали имаш време да пишеш и да чакаш отговор от сайта, ако имаш пиши, ако не пускай си диспут- да са отговорили, щом си мълчат може и да не е пратена.

# 12
  • Мнения: 601
Най-добрите в бранша!

# 13
  • Мнения: 1
Може ли някой да ми помогне с контакти на фирма  за изпращане на багаж/пратка/ за Великобритания.

# 14
  • Мнения: 601
Габиели возят и в двете посоки!

Общи условия

Активация на акаунт