М-тел-ски истории от 1001 нощ

  • 4 407
  • 9
  •   1
Отговори
  • София
  • Мнения: 736
Здравейте.

Загледах се в sms получен от Мтел, който ми напомня, че имам фактура за плащане. Дотук - окей. Това, което ми привлече вниманието обаче е следното изречение “Следващото напомняне се таксува 1,99лв с ДДС по ценова листа на Мтел.”

Защо? И как? Това законово как е обосновано?
И като не фигурира в договора ми, на каква база ме тарифират такса напомняне?

Наистина ми е интересно да чуя мнението ви, а с Мтел, че ще говоря - ясно, но резултатът ще е нулев. И това ясно.

# 1
  • Мнения: 1 324
Привет!
Да, Мтел имат такава практика, не е незаконно.
Можете да откриете в линка отдолу (за клиенти на договор)  :
https://www.mtel.bg/spravki-tseni-i-taksi

"Такса уведомяване за просрочено задължение - 1,99 лв."

# 2
  • Мнения: 13 077
Егати! За сефте чувам за това. Направо са си за селските пинизи. Аз съм им клиент от много години. Август ми изтича договора и мисля да се развеждам с тях. Ако някой има съвети ще се радвам да ги чуя. Колко време по рано всъщност трябва да го заявя?

# 3
  • Мнения: 176
Наскоро и аз се ядосвах за същото нещо, аз не искам да ми напомнят, но те си ме таксуват. Имат и такса включване, когато ти изключат телефона (на мен ми се случва всеки месец) и ме таксуват за включването. Не знам от кога е тази практика, но ние с мъжа ми им даваме по повече от 100 лв месечно, и смятам като ни изтекат договорите да се разделим.
Отделно в офисите им най-нагло лъжат, за което също бях изумена. Имаме таблет към единия договор от преди 2 години, на който искаме да  спрем мобилния интернет. Отиваме и мадамата ми казва, че не мога да го спра, защото, видиш ли, като сме преподписвали ДРУГИЯ договор, той бил на промоционална цена заради таблета. Което не е вярно, изобщо не е ставало въпрос за таблет, той фигурира в друг договор и аз и го обяснявам. Но тя настоява, че било така и след дълъг спор се разбрахме да намалим таксата, без да я спираме. ОК, но моят мъж в друг офис попитал и му казали, че едното няма нищо общо с другото, и че сме можели да спрем мобилния интернет. Аз такава наглост от тяхна страна не съм очаквала, дългогодишни клиенти сме. Да те гледат в очите, да те лъжат, ти да им казваш, че не е вярно и даже да не трепват! Ужас!

# 4
  • Мнения: 2 285
И аз се развеждам с тях идният месец. То не бяха такси "напомняне", включване, прехвърляне на титуляр...
Чудя се "такса заплащане на сметката"  как не са измислили още. Twisted Evil

# 5
  • Мнения: 1 324
Не са искали да Ви спрат data картата, защото това ще им е чърн (прецаква им таргета). Масова практика е, не че е коректно. Ако имате съмнения, че Ви отказват подобна услуга неправомерно, обадете се на *88  и поискайте да Ви потвърдят. Ако агента на слушалката не е компетентен - да Ви трасферират към супервайзор или отдел "Complaints".

# 6
  • София
  • Мнения: 736
Привет!
Да, Мтел имат такава практика, не е незаконно.
Можете да откриете в линка отдолу (за клиенти на договор)  :
https://www.mtel.bg/spravki-tseni-i-taksi

"Такса уведомяване за просрочено задължение - 1,99 лв."

Аз такава такса в моя договор нямам, тогава какво ми тарифират?
Безумна тъпотия е това!

# 7
  • Мнения: 1 324
Привет!
Да, Мтел имат такава практика, не е незаконно.
Можете да откриете в линка отдолу (за клиенти на договор)  :
https://www.mtel.bg/spravki-tseni-i-taksi

"Такса уведомяване за просрочено задължение - 1,99 лв."

Аз такава такса в моя договор нямам, тогава какво ми тарифират?
Безумна тъпотия е това!
Това е техният ценоразпис, който важи за всеки договор.
Повярвайте ми, вързали са си гащите чисто юридически. Simple Smile

# 8
  • София
  • Мнения: 61
И аз съм им дългогодишен клиент, договорът ми изтича през август и тогава ще се разделим. Непрекъснато ми начисляват някакви измеслени такси, последно платих близо 100 лв, бяха ми начислили 15 лв за използван мобилен интернет на таблета след изхабените МБ. Вместо да намалят скоростта са си ме таксували на всеки 100 МБ изразходван нет, деактивирах "услугата", но просто ми писна от тях.

# 9
  • на изток от рая
  • Мнения: 441
М-тел са гениални! Не го казвам с ирония, а с искрена възхита. Гениални! Няма равни на тях мошеници!
На баща ми (човек на 70 години) договора с Близу стана безсрочен, прекрати го и сключи договор по телефона за кабелна телевизия. Отказа услугата за "домашен" телефон към кабелната, но след седмица-две на майка ми й хрумна, че иска все пак да има такъв. Грабнаха се двамата и отидоха в офиса. Хем си знаех, че не бива да ги пускам сами.  ooooh!
Една седмица доволни, до днес. Идва съобщение, че дължат около 30 лв за период, в който те не са имали телефон. Обадих се, разговарях с оператор. Оказа се, че баща ми е подписал (имало го в приложението към договора), че е съгласен да поеме задълженията на предишния ползвател на номера. На предишния!
Леко занемях. Има ли нормален човек, който би се съгласил на подобно нещо - да поеме задълженията на непознат човек, при това без да е информиран на каква стойност са, само и само да стане абонат?
Мога ли да направя нещо, или чинно да платя задължението + трите месечни такси и да се развеждаме?

Общи условия

Активация на акаунт