виваком телевизия и интернет

  • 12 550
  • 26
  •   2
Отговори
  • 1
  • 2
  • Всички
  • Мнения: 1
Който сключва нов договор с Виваком да бъде внимателен да не бъде измамен като мен. Когато сключвах договора с удоволствие ми показваха HD каналите които ще гледам от лъскавата и рекламна книжка. Само след два месеца се оказа че тези канали не ми били гарантирани. Управитяля на офиса и в мол Пловдив нагло ми се подсмихваше и ми обясяваше че не си четем договорите а не че те са ме излъгали. През цялото време въпреки че плащах интернет 100 МВ не получавах повече от 60-65. Това за тях също е в реда на нещата според тях. Оказва се че клиентите имаме права само да плащаме а те да ни лъжат ............. така че бъдете внимателни. Явно това и е новата практика за привличане на клиенти. Ако бяха коректни трябваше поне като пусна телевизията да има някакаъв предупредителен надпис че тези канали са ми подаяние от компанията за да мога аз в срока в който имам право да се откажа от услугата и да го направя.

# 1
  • Мнения: 516
Който сключва нов договор с Виваком да бъде внимателен да не бъде измамен като мен. Когато сключвах договора с удоволствие ми показваха HD каналите които ще гледам от лъскавата и рекламна книжка. Само след два месеца се оказа че тези канали не ми били гарантирани. Управитяля на офиса и в мол Пловдив нагло ми се подсмихваше и ми обясяваше че не си четем договорите а не че те са ме излъгали. През цялото време въпреки че плащах интернет 100 МВ не получавах повече от 60-65. Това за тях също е в реда на нещата според тях. Оказва се че клиентите имаме права само да плащаме а те да ни лъжат ............. така че бъдете внимателни. Явно това и е новата практика за привличане на клиенти. Ако бяха коректни трябваше поне като пусна телевизията да има някакаъв предупредителен надпис че тези канали са ми подаяние от компанията за да мога аз в срока в който имам право да се откажа от услугата и да го направя.
Преди няколко години ме излъгаха също с договор за интернет.Уж беше офертата 10 лв на месец предварително обаче поискаха да им предплатя с още 20 лв.Сключих договора в 18 ч.Прибрах се в 18:30 опитах да пусна скайпа но имаше срув и той не работеше.Тогава си пуснах от ютуб 5 клипчета с музика и си легнах.Когато се събудих нямах услуга изчаках известбо време но нищо не се промени.Тогава сеобадих и ми казаха че съм надвишила лимита,очудих се как така,ядосах се и си казах ще им платя 50 лв и да се махат от главата ми (трябваше към 50 лв поне да спрът потреблението,така предположих) поне би било редно защото тогава е била такава политика.Идва ми сметка 250 лв ядосах се ходих в офиса,била съм го използвала и трябвало да си платя.След като видях че нагло ме мамят и то без да съм ползвала услуга не им платих ,досаждаха ми званяха заплашваха ме с глоби.500 лв решиха да ми направят сметката не съм платила повече и без това си платих предварително не съм и ползвала услугата им ,дори не бяха минали 24 часа от подписването на договора и ми го бяха спрели.

# 2
  • Мнения: 4 808
Ние сме на Виваком от години и сме доволни. Явно си зависи от служителите. На нас си ни обясниха всичко коректно, има различни пакети за телевизията, ние искахме с най-много канали, даже ни спряха да вземем най-високото ниво, при положение, че в нашия квартал няма оптичен нет, нямало смисъл, също и за интернета. Плащаме отделно за HBO и Синемакс, отделно за hd каналите. Сметките ми са около 55 лв на месец за мобилен телефон, домашен телефон, който не ползваме, но го искат заради интернета, телевизия и интернет на почти най-високия пакет. Преди това бяхме на Мтел, на ММ му трябваха шест месеца, за да се отърве от тях, плащаше сметки по 40 лв, а той почти не говори, разправии, беше подал молба за прекратяване на договора и пак му начисляваха такси и за 10 лв го дадоха на фирма -събирачи на дългове. Никога повече Мтел. Виваком се опитаха да ме прецакат в началото с 8 лв повече върху месечната сметка, не им се получи, оттогава проблеми нямаме. На ММ сметките за телефон са по 15-16 лв месечно. С една дума, доволни сме.

# 3
  • Мнения: 2 143
Само след два месеца се оказа че тези канали не ми били гарантирани. Управитяля на офиса и в мол Пловдив нагло ми се подсмихваше и ми обясяваше че не си четем договорите а не че те са ме излъгали. През цялото време въпреки че плащах интернет 100 МВ не получавах повече от 60-65. Това за тях също е в реда на нещата според тях.
Сподели моля те какво точно ти се случи с HD каналите, че с това не били гарантирани ме разсъни от смях!

# 4
  • Варна
  • Мнения: 25 236
Кое точно те кара да се смееш? И в сайта е упоменато, че има гарантирани канали и допълнителни, които се предоставят временно, до прекратяване на правата за тяхното разпространение:
https://www.vivacom.bg/bg/tv/paketi/tv-xl

# 5
  • Мнения: 4 808
За hd каналите се плаща допълнително, ако не греша, беше около 4 лв, аз не ги исках, защото не виждам някаква разлика в качеството, но ММ много държи на тях и си ги гледа. Аз пък тази сутрин - дълбоко разочарование, пак са разместили тотално всички канали,
а няма възмоцност да си ги пренаредиш сам, както е примерно при Булсатком. Та любимата ми травел тв от 109 канал скочила на 156, не знам има ли нови канали, ММ ще каже довечера, той е по телевизията, аз рядко гледам.

# 6
  • Варна
  • Мнения: 25 236
Ние можем да си разместваме каналите, но сме на оптичен кабел. Дали това е причината не знам.

# 7
  • Мнения: 2 143
И тези канали са? Че нещо не намирам в линка информация за тях - нито като количество нито като качество.
Освен големия надпис в средата за платените канали.

# 8
  • Мнения: 516
Кое точно те кара да се смееш? И в сайта е упоменато, че има гарантирани канали и допълнителни, които се предоставят временно, до прекратяване на правата за тяхното разпространение:
https://www.vivacom.bg/bg/tv/paketi/tv-xl

Болни хора на някой им е смешно ако при някой нещо не е наред.Вместо да помогнат се подиграват.Ето от тук тръгва целият проблем в бг и други страни.

# 9
  • Варна
  • Мнения: 25 236
Ами скролни страницата, докато се види списъкът на каналите - в горния десен ъгъл на логото на всеки канал има иконки. Там, където има зелено телевизорче - това е допълнителен канал. Най-отдолу на страницата е обяснено що е то "допълнителен канал".

# 10
  • Мнения: 2 143
Болни хора на някой им е смешно ако при някой нещо не е наред.Вместо да помогнат се подиграват.Ето от тук тръгва целият проблем в бг и други страни.
Целия проблем тръгва от това, че когато имате проблем не казвате какъв е, а с един такъв пионерски устрем започвате да плюете, сякаш това ще ви помогне.
Как да помогна, когато не е казал какъв е проблема? Аз ли трябва да му прочета договора и осмисля какво пише там? Аз ли трябва да предприема стъпките необходими да накарам оператора да си спази условията по договора?
А и ти виждам много помогна - със съчуствие!

Там, където има зелено телевизорче - това е допълнителен канал.
Ахаааа, разбрах. А какво се случва ако такъв канал изчезне? Появява ли се нов на негово място? Защото ако изчезне и на негово място не се появи нов и това условие на пакета
Скрит текст:
TV XL+ пакет е с над 230 включени канала, от които над 65 в HD качество
не е спазено, мога да му дам един добър съвет.

Последна редакция: пт, 02 фев 2018, 14:22 от Nazgul

# 11
  • Мнения: 516
Болни хора на някой им е смешно ако при някой нещо не е наред.Вместо да помогнат се подиграват.Ето от тук тръгва целият проблем в бг и други страни.
Целия проблем тръгва от това, че когато имате проблем не казвате какъв е, а с един такъв пионерски устрем започвате да плюете, сякаш това ще ви помогне.
Как да помогна, когато не е казал какъв е проблема? Аз ли трябва да му прочета договора и осмисля какво пише там? Аз ли трябва да предприема стъпките необходими да накарам оператора да си спази условията по договора?
А и ти виждам много помогна - със съчуствие!

Там, където има зелено телевизорче - това е допълнителен канал.
Ахаааа, разбрах. А какво се случва ако такъв канал изчезне? Появява ли се нов на негово място? Защото ако изчезне и на негово място не се появи нов и това условие на пакета
Скрит текст:
TV XL+ пакет е с над 230 включени канала, от които над 65 в HD качество
не е спазено, мога да му дам един добър съвет.
Поне не се подигравам на хората.

# 12
  • Варна
  • Мнения: 25 236
Ахаааа, разбрах. А какво се случва ако такъв канал изчезне? Появява ли се нов на негово място?
Идея нямам, никой от каналите, които ме интересуват не е изчезвал.

# 13
  • Мнения: 2 143
Така или иначе повече няма да видим оплакващия се...
Поне не се подигравам на хората.
Но си позволяваш да правиш оценки и обобщения от позицията на ?пострадал?

# 14
  • Мнения: 516
Така или иначе повече няма да видим оплакващия се...
Поне не се подигравам на хората.
Но си позволяваш да правиш оценки и обобщения от позицията на ?пострадал?
Кое не ти е ясно? Не е редно никой да се подиграва на някой,дори  в очите ти да изглежда тъпо някой коментар.
Не всички са супер умни, здрави и разбиращи,трябва да се дава подкрепа на хората,а не да ги обиждаш или да ги караш да се чувстват зле заради думите ти или държанието.

# 15
  • Мнения: 2 143
Кое не ти е ясно? Не е редно никой да се подиграва на някой,дори  в очите ти да изглежда тъпо някой коментар.
Не всички са супер умни, здрави и разбиращи,трябва да се дава подкрепа на хората,а не да ги обиждаш или да ги караш да се чувстват зле заради думите ти или държанието.
Разбирам недостатъците с които се оприличаваш, но трябва ли да ги афишираш публично? Всеки разумен индивид вместо да прехвърля вината за собствената си партерна позиция върху друг индивид, би се замислил как може да промени неизгодната ситуация в която е попаднал.
И да! Подкрепям го, дори му съчувствам, но това не променя факта, че се намира в неправилната сексуална поза.

# 16
  • София
  • Мнения: 182
Аз ще ви разкажа моята история с тези идиоти:
Преди 3г. по домашния телефон,който е на етажа на нашите, Виваком започват да обсипват родителите ми с безумни оферти всекидневно. И една сутрин жена ми става по пижама, отива в хола и вижда техник, който монтира приемник. Баща ми му отворил и го пуснал:)
Както и да е! Преживях това, че родителите ми на своя глава са ни вкарали още един оператор. Баща ми ми обясни, че е на 12лв. месечна за два приемника. Да, ама не! Прочитам договорът, оказва се  че е на 20. Подведен е от операторът,който го е накарал да сключи договор. Отивам веднага с баща ми в офис и подаваме молба за отказ от услуга. След месец връщат отговор, че нямаме право и ако искаме да се откажем дължим неустойки за 2 години. Примирихме се! Спряхме предишния оператор и остнахме само с Виваком.
Когато завалеше дъжд или е лошо времето, телевизията я нямаше никаква. А всяка зима при силен снеговалеж излизах с една метла, по7-8 пъти на вечер, за да чистя чинията.При едно почистване , без да искам отместих антената и изгубих спътниците, защото малоумните техници я бяха монтирали върху асмата, чиито тръби са колкото човешки пръст дебели.14 дни бяхме без телевизия. При всяко обаждане преминавахме през всички стандартни въпроси на операторите" Почистихте ли антената", Рестаритахте ли? , Картата извадихте ли? Оттам ни прехвърляха към технически отдел, който ми обясняваше, че не може в момента да изпрати екип, но ще ни запишат. И така - 14 дни без телевизия. Обещетение- никакво. Било форсмажорни обстоятелства. Пишело го в договора. Бях решил да прекратя с тях още на първата година. С нетръпение очаквах да измине и втората и да се откажа. Да, но не! В договорът пишело, че ако в рамките на седмица не подам писмено, че се отказвам, той автоматично се подновява за 1 година. Мина още една година. Когато наближи времето да се откажем, изпратих баща ми, ама пак не става. Щото договорът бил до ( примерно)21, а той отишъл на 19. Трябвало точно на дата. Издебнахме я тази точна дата. Подаде предизвестие и ни спряха. Рекох си - Край! Това беше! Развдохме се! Да, ама не!
След месец и няклко дни получаваме у дома известие, че дължим 360 лв. за оборудване. Какво оборудване? - зачудих се. Едно време имахме Булсат и след раздялата с тях, те нищо не искаха. А тук се оказа, че кабели,захранвания, применик и сим-карти, се дължат. Ама аз веднага, след като вкарах местен оператор, не знам какво ме накара, взех , че изхвърлих карата на единия от приемниците. А тази карта се дължала. Пращам баща ми да ги връща, а те му викат" Този приемник с карата , го вземаме, за другия щото няма карта, дължите 180лв. Отивам с него, в малък офис в Овча К2 ,защото смятам, че операторът изнудва възрастните хора и на мен няма да ми направят такива въртели, ама като ми скачиха- изядоха ме. Жадни да ми вземат 180лв. Оттам в друг малък офис- същата работа. Накрая отидох в Люлин 6 , чаках 30 мин, едно момче ми каза,че имало вариант, обади се на оператор, подписах ръчно написан протокол и върнах всичко.Останах с убеждението, че офисите печелят от подобни глоби, такси или каквото и да е събиране на пари от клиенти. Малките силно се борят  за тези 180лв. Повече не искам в живота си да чуя за тези идиоти!

Последна редакция: пт, 02 фев 2018, 22:38 от justalittlesign

# 17
  • Мнения: 1
Наскоро реших да сменя на Виваком от a1 и bdincom с 27 лв на месец като не ползвам домашен нет и телевизия.Първо беше пазарене аз за по малко той за повече.Каза ми че за първия месец за плащат само тези 27 и после излезнаха 45 с картата.15лв ще се приспаднат на втория или третия месец.Плана е 2000минути и 3000мб и няколко канала.В приложението пише Малко по различни цифри.Също искам да питам ако се скараме нещо преди договора и ако искам да го съкратя но не им плащам по натам и да ме задължават.

# 18
  • Мнения: 66
Родните Виваком, са оставили "My Zen Tv" само в най-скъпия пакет с канали. Sad

# 19
  • Мнения: 6
може ли някой който е на виваком да ми каже трябва ли телевизора да има достъп до интернет за да мога да връщам назад пропуснати предавания

Последна редакция: пт, 28 юни 2019, 09:22 от Alex Lazarov 635156

# 20
  • Варна
  • Мнения: 25 236
Не, то се връща от приемника, интернет не виждам какво общо има.

# 21
  • София
  • Мнения: 7 805
от сайта на Виваком:
С функцията TV Archive гледате телевизионни предавания, излъчени през последните 7 дни в удобно за вас време.
TV Archive се предоставя при получаване на VIVACOM TV чрез интернет свързаност на VIVACOM и е налична само за каналите, които имат иконата за TV Archive.

от ТУК
При мен има тази функция, връзката ми е с оптичен кабел до суич, към който са свързани рутера за Интернет и приемника за TV.
Така че ползването на функцията зависи от начина на свързване към Виваком.

# 22
  • Варна
  • Мнения: 25 236
Ами той самият приемник има връзките, които са му нужни. Телевизорът отделно не е свързан никъде, само с приемника!

# 23
  • София
  • Мнения: 7 805
Точно така е, никакво допълнително свързване не е нужно. Не е въпросът да свържеш TV към някакъв Интернет, а в самата мрежа на Виваком.
Услугата е "получаване на VIVACOM TV чрез интернет свързаност на VIVACOM" и не се предлага във всяка точка на България - трябва да има изградена съответната мрежа. Така че най-добре е да се пита в офис на Виваком и там ще проверят по картите си какво предлагат за даден адрес.

Последна редакция: пт, 28 юни 2019, 10:28 от NumLock

# 24
  • Мнения: 6
добре благодаря на всички за отговорите

# 25
  • Мнения: 6
добре благодаря на всички за отговорите

# 26
  • Мнения: 5 262
На мен ме дразни метода по който генерират промоционалните договори. Т.е. слагат някакви компоненти, а те генерират някакви промоции . Но за тях поръчката на клиента е ориентир и след това напасват според  офертата от софтуера без да питат дали така е добре. Т.е. нещо генерира някаква друга промоция … ами слагат го. И не попитват искате ли го, ами някак си докарват някакъв пакет … може да не е по - скъпо, но няма едно слагаме това и това за да получим това … искате ли го ?

Общи условия

Активация на акаунт