виваком телевизия и интернет

  • 12 542
  • 26
  •   1
Отговори
# 15
  • Мнения: 2 143
Кое не ти е ясно? Не е редно никой да се подиграва на някой,дори  в очите ти да изглежда тъпо някой коментар.
Не всички са супер умни, здрави и разбиращи,трябва да се дава подкрепа на хората,а не да ги обиждаш или да ги караш да се чувстват зле заради думите ти или държанието.
Разбирам недостатъците с които се оприличаваш, но трябва ли да ги афишираш публично? Всеки разумен индивид вместо да прехвърля вината за собствената си партерна позиция върху друг индивид, би се замислил как може да промени неизгодната ситуация в която е попаднал.
И да! Подкрепям го, дори му съчувствам, но това не променя факта, че се намира в неправилната сексуална поза.

# 16
  • София
  • Мнения: 182
Аз ще ви разкажа моята история с тези идиоти:
Преди 3г. по домашния телефон,който е на етажа на нашите, Виваком започват да обсипват родителите ми с безумни оферти всекидневно. И една сутрин жена ми става по пижама, отива в хола и вижда техник, който монтира приемник. Баща ми му отворил и го пуснал:)
Както и да е! Преживях това, че родителите ми на своя глава са ни вкарали още един оператор. Баща ми ми обясни, че е на 12лв. месечна за два приемника. Да, ама не! Прочитам договорът, оказва се  че е на 20. Подведен е от операторът,който го е накарал да сключи договор. Отивам веднага с баща ми в офис и подаваме молба за отказ от услуга. След месец връщат отговор, че нямаме право и ако искаме да се откажем дължим неустойки за 2 години. Примирихме се! Спряхме предишния оператор и остнахме само с Виваком.
Когато завалеше дъжд или е лошо времето, телевизията я нямаше никаква. А всяка зима при силен снеговалеж излизах с една метла, по7-8 пъти на вечер, за да чистя чинията.При едно почистване , без да искам отместих антената и изгубих спътниците, защото малоумните техници я бяха монтирали върху асмата, чиито тръби са колкото човешки пръст дебели.14 дни бяхме без телевизия. При всяко обаждане преминавахме през всички стандартни въпроси на операторите" Почистихте ли антената", Рестаритахте ли? , Картата извадихте ли? Оттам ни прехвърляха към технически отдел, който ми обясняваше, че не може в момента да изпрати екип, но ще ни запишат. И така - 14 дни без телевизия. Обещетение- никакво. Било форсмажорни обстоятелства. Пишело го в договора. Бях решил да прекратя с тях още на първата година. С нетръпение очаквах да измине и втората и да се откажа. Да, но не! В договорът пишело, че ако в рамките на седмица не подам писмено, че се отказвам, той автоматично се подновява за 1 година. Мина още една година. Когато наближи времето да се откажем, изпратих баща ми, ама пак не става. Щото договорът бил до ( примерно)21, а той отишъл на 19. Трябвало точно на дата. Издебнахме я тази точна дата. Подаде предизвестие и ни спряха. Рекох си - Край! Това беше! Развдохме се! Да, ама не!
След месец и няклко дни получаваме у дома известие, че дължим 360 лв. за оборудване. Какво оборудване? - зачудих се. Едно време имахме Булсат и след раздялата с тях, те нищо не искаха. А тук се оказа, че кабели,захранвания, применик и сим-карти, се дължат. Ама аз веднага, след като вкарах местен оператор, не знам какво ме накара, взех , че изхвърлих карата на единия от приемниците. А тази карта се дължала. Пращам баща ми да ги връща, а те му викат" Този приемник с карата , го вземаме, за другия щото няма карта, дължите 180лв. Отивам с него, в малък офис в Овча К2 ,защото смятам, че операторът изнудва възрастните хора и на мен няма да ми направят такива въртели, ама като ми скачиха- изядоха ме. Жадни да ми вземат 180лв. Оттам в друг малък офис- същата работа. Накрая отидох в Люлин 6 , чаках 30 мин, едно момче ми каза,че имало вариант, обади се на оператор, подписах ръчно написан протокол и върнах всичко.Останах с убеждението, че офисите печелят от подобни глоби, такси или каквото и да е събиране на пари от клиенти. Малките силно се борят  за тези 180лв. Повече не искам в живота си да чуя за тези идиоти!

Последна редакция: пт, 02 фев 2018, 22:38 от justalittlesign

# 17
  • Мнения: 1
Наскоро реших да сменя на Виваком от a1 и bdincom с 27 лв на месец като не ползвам домашен нет и телевизия.Първо беше пазарене аз за по малко той за повече.Каза ми че за първия месец за плащат само тези 27 и после излезнаха 45 с картата.15лв ще се приспаднат на втория или третия месец.Плана е 2000минути и 3000мб и няколко канала.В приложението пише Малко по различни цифри.Също искам да питам ако се скараме нещо преди договора и ако искам да го съкратя но не им плащам по натам и да ме задължават.

# 18
  • Мнения: 66
Родните Виваком, са оставили "My Zen Tv" само в най-скъпия пакет с канали. Sad

# 19
  • Мнения: 6
може ли някой който е на виваком да ми каже трябва ли телевизора да има достъп до интернет за да мога да връщам назад пропуснати предавания

Последна редакция: пт, 28 юни 2019, 09:22 от Alex Lazarov 635156

# 20
  • Варна
  • Мнения: 25 212
Не, то се връща от приемника, интернет не виждам какво общо има.

# 21
  • София
  • Мнения: 7 802
от сайта на Виваком:
С функцията TV Archive гледате телевизионни предавания, излъчени през последните 7 дни в удобно за вас време.
TV Archive се предоставя при получаване на VIVACOM TV чрез интернет свързаност на VIVACOM и е налична само за каналите, които имат иконата за TV Archive.

от ТУК
При мен има тази функция, връзката ми е с оптичен кабел до суич, към който са свързани рутера за Интернет и приемника за TV.
Така че ползването на функцията зависи от начина на свързване към Виваком.

# 22
  • Варна
  • Мнения: 25 212
Ами той самият приемник има връзките, които са му нужни. Телевизорът отделно не е свързан никъде, само с приемника!

# 23
  • София
  • Мнения: 7 802
Точно така е, никакво допълнително свързване не е нужно. Не е въпросът да свържеш TV към някакъв Интернет, а в самата мрежа на Виваком.
Услугата е "получаване на VIVACOM TV чрез интернет свързаност на VIVACOM" и не се предлага във всяка точка на България - трябва да има изградена съответната мрежа. Така че най-добре е да се пита в офис на Виваком и там ще проверят по картите си какво предлагат за даден адрес.

Последна редакция: пт, 28 юни 2019, 10:28 от NumLock

# 24
  • Мнения: 6
добре благодаря на всички за отговорите

# 25
  • Мнения: 6
добре благодаря на всички за отговорите

# 26
  • Мнения: 5 262
На мен ме дразни метода по който генерират промоционалните договори. Т.е. слагат някакви компоненти, а те генерират някакви промоции . Но за тях поръчката на клиента е ориентир и след това напасват според  офертата от софтуера без да питат дали така е добре. Т.е. нещо генерира някаква друга промоция … ами слагат го. И не попитват искате ли го, ами някак си докарват някакъв пакет … може да не е по - скъпо, но няма едно слагаме това и това за да получим това … искате ли го ?

Общи условия

Активация на акаунт