Второкласници 2018/2019

  • 91 209
  • 787
  •   1
Отговори
# 600
  • Мнения: 11 565
И аз видях работата на сина ми по околен свят- бяха, меко казано, завъртяни въпросите, така че не е само при вас е така.
Тази седмица в нашето уч- ще е седмица на четенето. Днес бяхме аз и още две майки, четохме по една приказка. После имаха по план- евакуация по време на пожар. Бързо се изнесоха.

# 601
  • Мнения: 11 899
Тъй като сме си сто процента граждани, съмнявам се, че моето знае селата и градчетата около областния ни град. А и Пловдив не е далеч от София. Тази задача е подходяща за селските училища и малките градчета: родно място Елена, близо до Велико Търново звучи нормално, но родно място Велико Търново, близо до Самоводене да речем?
Ние още нямаме входно по околен свят, поне нямат  оценка, та да видя, че са правили. Явно не са.

# 602
  • София
  • Мнения: 5 931
Входното по ОС и при нас беше трудно, ама доста трудно ми се видя за 8сем годишни
Първо столици, после държави, после частите на растението, кое какво е точно, като картинките са леко замазани и да речем между клонка и стъбло, може да се обърка детето Thinking
Пък насекоми, влечуги , птици, кое какво яде и къде живее  Thinking
Пък кое животно е излишно: лисица, мечка, крава, гущер, пеперуда и врана Thinking
от сорта неща... ами възрастен ще се чуди

# 603
  • София
  • Мнения: 284
Ами аз въобще като го гледам околния свят е доста труден. Имам в предвид в учебната тетрадка частта, която  им е за домашно.

# 604
  • Мнения: 1 561
Моята има само отличен, но не съм имала възможността да видя работата й.  Ще попитам госпожата, но как се чудя, сутрин тя е горе, родителите нямат достъп, трябва да я извикам специално. Следобяд е занималня, госпожата я няма.
Адски се ядосвам на всички тестове, на които голямата ми е носила за да видя резултата й, но как да се ориентирам, като не виждам въпросите. Голямо образование си имаме:(

# 605
  • Мнения: 5 234
А какви са тези оценки, нали са само на звездички и пчелички...

# 606
  • Мнения: 762
Дребната околния свят го намира за скучен, самия предмет изобщо не и е интересен. Сега гледах какво са попълвали в двете уч. тетрадки и няма нито една грешка поне до момента( т.е поне за момента няма някакви затруднения). Тук обаче трябва да отбележа, че тя чете доста енциклопедии още от миналата година.

Fifiana оценки има, просто са само с думи без цифри.

# 607
  • София
  • Мнения: 2 296
 По отношение на входните по ОС:
Това "родно място...., близо до...", мисля, че е трябвало да се пише до планина, река  или море.
За държави и столици и аз мисля, че им е рано. Може отделни деца да знаят някои държави и столиците им, но  подобни въпроси   не са за входно ниво за 2 клас.
Yangdze, на кое издателство са учебниците ви ( в частност по ОС), та са давали такива въпроси на децата? Нашият учебник беше на Анубис, доста постен ми се видя откъм материал. Входното им беше "фасулско" според сина ми.

# 608
  • Мнения: 11 899
По принцип не трябна да имат оценки, миналата година промениха това, но е разрешено да се поставят оценки с думи. Ние сме с електронен дневник от тази година - оценката е с човече, звездичка, различни цветове... Като цъкнеш на символа се отваря с думи и върху какво - входно ниво, тест, домашно, текущо изпитване. А дневникът ги преобразува и в цифрови и прави класация на детето - среден успех - общ и по предмети, място в класа, випуска и училището.

# 609
  • София
  • Мнения: 5 931
Да, и при нас е така, уж няма оценки, но в електронният дневник се виждат под формата на оценки до макс 6
Моята щерка е в челните места в класа винаги, доколко това е ориентир незнам... дали е мн реално, и какво се случва ако има 2-3 деца с еднакъв брой 6-ци, защото смятам че при нас случая е такъв... как ги подреждат...
То не е най - важното това де, но някой път се чудя на рейтинга Grinning и защо винаги след родителска среща където обсъждат електронният дневник , веднага щерка ми пада надолу в класацията Grinning но аз не съм от питащите родители, даже напротив, изнасям се възможно най - бързо

# 610
  • Бургас
  • Мнения: 10 345
Подреждат ги по азбучен ред според мен. Моя син е 25 номер от 27 деца в класа.
Оценка различна от отличен няма и е на 21-ро място по успех.
А колко са реални оценките даже не ми се коментира. Болната ми тема. Simple Smile
По околен свят и математика бих му дала отличен. Справя се повече от добре.
Но по БЕЛ и рисуване е много далеч от шестицата за мен. И не мисля, че са ми високи критериите.
Не е нормално цял клас да са отличници. Нямам против да се пишат слаби оценки. Искам да се реални.
Защото и децата получават погрешна представа, че всичко знаят, справят се перфектно, а съвсем не е така.
Как иначе ще се вдига рейтинга на училища, учители? Защо масово се подсказва на матурите в 4 клас?
Поне покрай баткото си научих урока и тези шестици изобщо не ме впечатляват. Оставям само детето да им се радва.

# 611
  • Мнения: 5 234
При нас е обратно - от рано ги подпукват с двойките незаслужено. И на децата спира да им пука.

# 612
  • София
  • Мнения: 1 022
За електронния дневник, ако е Школо, то си пише, че статистиката е по успех и по азбучен ред. Т.е. ако две деца имат само шестици, Ана ще е номер 1, а Борис номер 2. Когато се понатрупат повече оценки, тези класации придобиват повече смисъл.

# 613
  • София
  • Мнения: 5 931
sali , Булвест са нашите учебници

# 614
  • София
  • Мнения: 284
В Школото са по азбучен ред, да. Даже имаше някаква дискусия по въпроса на самата платформа колко е ок това. А иначе ние освен електронния дневник имаме и печатчета, на които пи отличен, мн.добър и пр. до слаб. Sad

Общи условия

Активация на акаунт