Жалба срещу некоректен търговец

  • 9 445
  • 34
  •   1
Отговори
# 15
  • Ямбол
  • Мнения: 28 236
Един лев и със сто нули, пак е един лев.

# 16
  • София
  • Мнения: 4 884
Един лев и със сто нули, пак е един лев.
  Да бе да.... Един лев с две нули след него си е сто лева, а за сто нули да не говорим... Между другото от миналата седмица чакам замяна на дефектната стока. Днес пак звънях във фирмата- забравили за замяната, това не им било приоритет. Уж утре ще получа новата форма... Чакам си...

# 17
  • Ямбол
  • Мнения: 28 236
Цифрата едно - да, но когато се говори за един лев, той винаги е един лев.

# 18
  • пловдив
  • Мнения: 208
пиши на фирмата и ги заплаши с кзп да видиш как бързо ще ти отговорят

# 19
  • София
  • Мнения: 4 884
Цифрата едно - да, но когато се говори за един лев, той винаги е един лев.
  Въпрос на гледна точка... Нали знаеш гледната точка за чашата, която е наполовина пълна с вода... Един човек я вижда като наполовина пълна, а друг като наполовина празна.

# 20
  • Мнения: 990
пиши на фирмата и ги заплаши с кзп да видиш как бързо ще ти отговорят
Работи се по общи условия. Там е заложено, за колко време се прави замяна. При пазаруване онлайн покупката по презумпция се счита за съгласие с общите условия и това е заложено в закона. Много сте напред с кзп, но четете преди да боравите с тях

# 21
  • Sofia
  • Мнения: 15 549
А, да ти кажа от опит – доста бързо клякат повечето търговци, като се стигне до "КЗП". Simple Smile Че нали после рушвети трябва да бутат.

# 22
  • Мнения: 990
А, да ти кажа от опит – доста бързо клякат повечето търговци, като се стигне до "КЗП". Simple Smile Че нали после рушвети трябва да бутат.

А значи за вас като потребител е ок да нарушавате закона и общите условия, с които сте се съгласили?

# 23
  • Sofia
  • Мнения: 15 549
Нещо не те разбрах... Whistling

# 24
  • Мнения: 990
Разбира се Simple Smile При покупка онлайн се съгласяваш с общи условия. В тях е заложен сток за изпълнение на рекламация. Ако не ти се чака и заплашваш търговеца, нарушаваш закона. В този срок и да се обърнеш към кзп, те ще ти кажат същото и ще си чакаш, защото нарушение няма. Ако някой търговец, при заплахи от страна на клиента, приоретизира случая, то е с цел да не се занимава повече с този клиент, а не защото "сте го уплашили" Joy

# 25
  • София
  • Мнения: 4 884
Факт е, че нахалните и скандални клиенти печелят. Никой не ги иска около себе си и търговците бързат да се откачат от тях на всяка цена. Лежерната рекламация обикновено се бави някъде по трасето. Моят търговец днес каза, че утре ще получа замяна на стоката. Най-после светлина в тунела. Няма да платя обаче втора куриерска доставка, защото аз нямам вина, че са ми изпратили дефектен продукт. Това не е прищявка за цвят и форма на стоката, а неоспорим дефект...

# 26
  • Sofia
  • Мнения: 15 549
Разбира се Simple Smile При покупка онлайн се съгласяваш с общи условия. В тях е заложен сток за изпълнение на рекламация. Ако не ти се чака и заплашваш търговеца, нарушаваш закона. В този срок и да се обърнеш към кзп, те ще ти кажат същото и ще си чакаш, защото нарушение няма. Ако някой търговец, при заплахи от страна на клиента, приоретизира случая, то е с цел да не се занимава повече с този клиент, а не защото "сте го уплашили" Joy

Моят пост изобщо не беше с такава насоченост. Peace

# 27
  • София
  • Мнения: 754
Факт е, че нахалните и скандални клиенти печелят. Никой не ги иска около себе си и търговците бързат да се откачат от тях на всяка цена. Лежерната рекламация обикновено се бави някъде по трасето. Моят търговец днес каза, че утре ще получа замяна на стоката. Най-после светлина в тунела. Няма да платя обаче втора куриерска доставка, защото аз нямам вина, че са ми изпратили дефектен продукт. Това не е прищявка за цвят и форма на стоката, а неоспорим дефект...
Дано всичко е ок и ви заменят продукта.
Цитирам вашия пост за друго: НЕ винаги вината за забавянето е в търговеца,  дори не и във вносителя, а при производителя. Да, клиентът си е прав - предявява си рекламацията, да и търговецът е - прав - препраща към вносителят, да и вносителят е прав - уведомява производителя. Но когато производителят каже тази част, примерно, ще е налична след 15 дни и тогава ще я пратим, останалите по веригата нямат какво да направят, чакат. Срокът е 30 дни. Пояснявам, че говоря за рекламация.
В случая, ако не държите на замяна на продукта със същия,  а си искате парите, вече проблемът е на търговеца. Той е длъжен да ви ги възтанови, пък после на него остава да си чака по веригата, да му заменят продукта с нов.

Последна редакция: пт, 26 яну 2018, 11:33 от gery1

# 28
  • Мнения: 990
Факт е, че нахалните и скандални клиенти печелят. Никой не ги иска около себе си и търговците бързат да се откачат от тях на всяка цена. Лежерната рекламация обикновено се бави някъде по трасето. Моят търговец днес каза, че утре ще получа замяна на стоката. Най-после светлина в тунела. Няма да платя обаче втора куриерска доставка, защото аз нямам вина, че са ми изпратили дефектен продукт. Това не е прищявка за цвят и форма на стоката, а неоспорим дефект...
Дано всичко е ок и ви заменят продукта.
Цитирам вашия пост за друго: НЕ винаги вината за забавянето е в търговеца,  дори не и във вносителя, а при производителя. Да, клиента си е прав- предявява си рекламацията, да и търговеца е -прав - препраща към вносителя, да и вносителя е прав - уведомява производителя. Но когато производителя каже тази част, примерно, ще е налична след 15 дни и тогава ще я пратим, останалите по веригата нямат какво да направят, чакат. Срокът е 30 дни. Пояснявам, че говоря за ракламация.
Във случая, ако не държите на замяна на продукта със същия,  а си искате парите, вече проблемът е на търговеца. Той е длъжен да ви ги възтанови, пък после на него остава да си чака по веригата, да му заменят продукта с нов.
Съгласна съм, с едно уточнение. По закон нещата са степенувани така: първо, поправка (ако търговеца предлага такава), после, ако има нов проблем или ако търговврца не предлага поправка има замяна и чак след това , при евентуален проблем, е мярката с връщането на парите

# 29
  • Мнения: 4 302
Имате право да върнете продукта без обяснение в срок до 14 дни от получаването му. А те са длъжни да ви възстановят средствата + доставката до вашия адрес.
Казва се право на отказ от покупка и нямат право да ви откажат да го ползвате, освен ако не е изрично упоменато кои стоки не се ползват с право на отказ от хигиенни и др.съображения.

Общи условия

Активация на акаунт