SportsDirect-71

  • 91 641
  • 736
  •   1
Отговори
# 285
  • Мнения: 86
Някой със съвет какво да правя.
Имам поръчка която от сайта на куриера пише, че е изпратена на 31.05, в сайта на еконт е ясно кво се случва.
Писах първо на "спорта" от там ми върнаха имейл, че пратката ми е изпратена и ми дадоха проследяващият номер който имам Simple Smile
Писах и на куриера, от там  ми отговориха, че до 48 часа ще разберат какво става, ама днес вече станаха 72 часа, ни вопъл ни стон. Пак писах на "спорта" от там никой, нищо, че ми пълнят пощата с куп други глупости. Има ли смисъл да чакам въобще или направо да ги запуквам с жалба за разрешаване на спора.
Съгласен съм, че може да има някакво закъснение, ама поне да отговори някой кво се случва.
Някой със съвет какво да правя.
Имам поръчка която от сайта на куриера пише, че е изпратена на 31.05, в сайта на еконт е ясно кво се случва.
Писах първо на "спорта" от там ми върнаха имейл, че пратката ми е изпратена и ми дадоха проследяващият номер който имам Simple Smile
Писах и на куриера, от там  ми отговориха, че до 48 часа ще разберат какво става, ама днес вече станаха 72 часа, ни вопъл ни стон. Пак писах на "спорта" от там никой, нищо, че ми пълнят пощата с куп други глупости. Има ли смисъл да чакам въобще или направо да ги запуквам с жалба за разрешаване на спора.
Съгласен съм, че може да има някакво закъснение, ама поне да отговори някой кво се случва.
Аз съм със същия проблем и поръчка от 31.05 всички след нея дойдоха, а от нея ни вест, от спорта ми пишат пътува, а от wndirect че е изгубена, и какво се прави сега никога преди не съм имала такъв случай?Някой с подобен проблем да сподели?Мерси

# 286
  • София
  • Мнения: 1 209
Някой със съвет какво да правя.
Имам поръчка която от сайта на куриера пише, че е изпратена на 31.05, в сайта на еконт е ясно кво се случва.
Писах първо на "спорта" от там ми върнаха имейл, че пратката ми е изпратена и ми дадоха проследяващият номер който имам Simple Smile
Писах и на куриера, от там  ми отговориха, че до 48 часа ще разберат какво става, ама днес вече станаха 72 часа, ни вопъл ни стон. Пак писах на "спорта" от там никой, нищо, че ми пълнят пощата с куп други глупости. Има ли смисъл да чакам въобще или направо да ги запуквам с жалба за разрешаване на спора.
Съгласен съм, че може да има някакво закъснение, ама поне да отговори някой кво се случва.

Изчакай до 23-24.06 и после пускай диспут , ако си платил с ПП . Предполагам , че куриерът е Еконт .

# 287
  • Мнения: 86
А ако не е платено чрез Pay Pal, какви са вариантите, еконт имат ли някакви задължения в решаването на проблема или само към SD да пиша?Мерси

# 288
  • Мнения: 37
Някой със съвет какво да правя.
Имам поръчка която от сайта на куриера пише, че е изпратена на 31.05, в сайта на еконт е ясно кво се случва.
Писах първо на "спорта" от там ми върнаха имейл, че пратката ми е изпратена и ми дадоха проследяващият номер който имам Simple Smile
Писах и на куриера, от там  ми отговориха, че до 48 часа ще разберат какво става, ама днес вече станаха 72 часа, ни вопъл ни стон. Пак писах на "спорта" от там никой, нищо, че ми пълнят пощата с куп други глупости. Има ли смисъл да чакам въобще или направо да ги запуквам с жалба за разрешаване на спора.
Съгласен съм, че може да има някакво закъснение, ама поне да отговори някой кво се случва.

Изчакай до 23-24.06 и после пускай диспут , ако си платил с ПП . Предполагам , че куриерът е Еконт .

Не съм плащал с ПП, това е проблема, а куриера естествено е Еконт.
Днес са ми пратили имейл от СД, че ще разгледат въпроса и като имат допълнително информация ще ми пишат
Thank you for your recent query.

Your query has been logged with customer services.

As soon as we have further information we will provide you an update either by Call or Email.
To contact us regarding your query please quote the below details:

# 289
  • Мнения: 86
Някой със съвет какво да правя.
Имам поръчка която от сайта на куриера пише, че е изпратена на 31.05, в сайта на еконт е ясно кво се случва.
Писах първо на "спорта" от там ми върнаха имейл, че пратката ми е изпратена и ми дадоха проследяващият номер който имам Simple Smile
Писах и на куриера, от там  ми отговориха, че до 48 часа ще разберат какво става, ама днес вече станаха 72 часа, ни вопъл ни стон. Пак писах на "спорта" от там никой, нищо, че ми пълнят пощата с куп други глупости. Има ли смисъл да чакам въобще или направо да ги запуквам с жалба за разрешаване на спора.
Съгласен съм, че може да има някакво закъснение, ама поне да отговори някой кво се случва.

Изчакай до 23-24.06 и после пускай диспут , ако си платил с ПП . Предполагам , че куриерът е Еконт .

Не съм плащал с ПП, това е проблема, а куриера естествено е Еконт.
Днес са ми пратили имейл от СД, че ще разгледат въпроса и като имат допълнително информация ще ми пишат
Thank you for your recent query.

Your query has been logged with customer services.

As soon as we have further information we will provide you an update either by Call or Email.
To contact us regarding your query please quote the below details:
[/quote
А до къде пусна въпроса си, че аз пратих поне 20 писма до Сд отговорът беше, че пратката пътува, а отговора на Wndirect , че е загубена, Еконт нямали отношение към невлезли в Бг пратки.....

# 290
  • Мнения: 37
Моята пратка според куриера е изгубена, да съм уведомил търговеца на дребно. Е уведомих ги, сега седим и чакаме, кво ще се случи с моята поръчка. Ако искам пак да ми изпратят същите неща, но някой неща вече са изчерпани(както виждам на сайта им) как се процедира?

# 291
  • Мнения: 37
Някой със съвет какво да правя.
Имам поръчка която от сайта на куриера пише, че е изпратена на 31.05, в сайта на еконт е ясно кво се случва.
Писах първо на "спорта" от там ми върнаха имейл, че пратката ми е изпратена и ми дадоха проследяващият номер който имам Simple Smile
Писах и на куриера, от там  ми отговориха, че до 48 часа ще разберат какво става, ама днес вече станаха 72 часа, ни вопъл ни стон. Пак писах на "спорта" от там никой, нищо, че ми пълнят пощата с куп други глупости. Има ли смисъл да чакам въобще или направо да ги запуквам с жалба за разрешаване на спора.
Съгласен съм, че може да има някакво закъснение, ама поне да отговори някой кво се случва.

Изчакай до 23-24.06 и после пускай диспут , ако си платил с ПП . Предполагам , че куриерът е Еконт .

Не съм плащал с ПП, това е проблема, а куриера естествено е Еконт.
Днес са ми пратили имейл от СД, че ще разгледат въпроса и като имат допълнително информация ще ми пишат
Thank you for your recent query.

Your query has been logged with customer services.

As soon as we have further information we will provide you an update either by Call or Email.
To contact us regarding your query please quote the below details:
[/quote
А до къде пусна въпроса си, че аз пратих поне 20 писма до Сд отговорът беше, че пратката пътува, а отговора на Wndirect , че е загубена, Еконт нямали отношение към невлезли в Бг пратки.....

Към контактна им форма.
Къде ми е поръчката.

# 292
  • Мнения: 86
Моята пратка според куриера е изгубена, да съм уведомил търговеца на дребно. Е уведомих ги, сега седим и чакаме, кво ще се случи с моята поръчка. Ако искам пак да ми изпратят същите неща, но някой неща вече са изчерпани(както виждам на сайта им) как се процедира?
[/quote
Пускаш си нова поръчка и си плащаш, трепериш да не се случи пак същото, след тази от 31.05 имам 3-4 пристигнали вече, именно от контакт на самата поръчка пращам запитване...и само се мотаят има я няма я...просто да ми върнат парите!!!

# 293
  • Мнения: 1 444
Моята пратка според куриера е изгубена, да съм уведомил търговеца на дребно. Е уведомих ги, сега седим и чакаме, кво ще се случи с моята поръчка. Ако искам пак да ми изпратят същите неща, но някой неща вече са изчерпани(както виждам на сайта им) как се процедира?

седиш, чакаш и им пишеш всеки ден на cs@sportsdirect.com - очевидно поддръжката им е под всякаква критика, сигурно са затрупани с мейли и може да мине и седмица докато дойде твоя ред..
Можеш да пускаш нова поръчка за наличните неща в сайта им, но по-добре изчакай да се разреши казуса с тази. А най-добре намери друг сайт, от който да поръчаш - много от нещата ги има в mymall с малка надценка, но поне си сигурен, че ще ги получиш и ще платиш само това, което е налично.

# 294
  • Мнения: 86
Писах им във фейсбук, да се изумиш отговориха ми, но след 100 мои съобщения, уж тече refund процес дано е така....

# 295
  • Мнения: 37
Отговориха ми, или да ми върнат парите или отново да бъдат изпратени.
Писах им, ако ги имат същите неща налични, да ми и пускат наново, ако ли не. Възстановяване на сумата.

# 296
  • София
  • Мнения: 1 209
Отговориха ми, или да ми върнат парите или отново да бъдат изпратени.
Писах им, ако ги имат същите неща налични, да ми и пускат наново, ако ли не. Възстановяване на сумата.

Пиши им да ти върнат парите .Винаги има нещо изчерпано и после пак 1000 мейли да ти възстановят парите .

# 297
  • have faith and be patient ..
  • Мнения: 4 674
Да ! Именно ,точно така става, направо се отказах от тях.. като искам нещо гледам в май мол , чесно откакто смениха дхл стана всичко леж в този сайт ,преди идваха за седмица макс ,почти нямаше грешки .. а сега без пей пал изобщо не смея да поръчвам ..когато още поръчвах де

# 298
  • Мнения: 1 007
9.99 паунда за доставка на една топка до БГ Sad
Тия ги хванаха жегите май Simple Smile

# 299
  • Стара Загора
  • Мнения: 2 513
Дамските маратонки на Puma oтговарят ли си? (нося 38-ми номер)

Общи условия

Активация на акаунт