Пазаруване от H&M ➤ 16

  • 86 554
  • 853
  •   1
Отговори
# 765
  • NE
  • Мнения: 10 999
Вероятно ще сменят и кода, но ще запазят 14% + БД.
Аз гледам  и промоциите в английския и немския H&M. В момента има -10%+БД в немския, но чакам да видя какво ще предложи англисйкия. Там членовете на H&M клуб вече винаги имат БД, но оттук ми е по-удобно да поръчвам защото има връщане. 

# 766
  • Мнения: X
Издирвам спешно този пуловер за подарък.Дали ще го има наличен ?Розмер S http://www2.hm.com/bg_bg/productpage.0587150001.html

# 767
  • have faith and be patient ..
  • Мнения: 4 674
Тези саправили код за 14-ти февруари 100%  , иначе какво ще е това 14% намаление , ама вие ги хванахте 😁😁😁  жалко,че неможах да севъзползвам ,но много  се радвам че вие ги метнахте .. и наистина много неща ми изчезнаха от любими онези новите неща , въпросната рокля ,която ми отказаха .. ще я пусна тук ,някой ако има линк да си я адна пак , и още една търся :

И имаше като тази ,същата, но бебешките размери : http://m2.hm.com/bg_bg/productpage.0554890001.html

# 768
  • Мнения: 1 393
Успях и аз да поръчам един пуловер с кода, излезе ми 14 лв. Тази зима пуловерите са ми мания.

# 769
  • have faith and be patient ..
  • Мнения: 4 674
Пробвах преди малко-греда ,ще чакам официално вдруги ден Simple Smile))

# 770
  • NE
  • Мнения: 10 999
А 28 размер на кой размер би трябвало да отговарят?
По мое мнение на 36 номер.
Преди бях към 34 и съм си купувала 26-27 номер. След раждането на децата ми се разшири леко таза и преминах на 28 номер.

# 771
  • Мнения: 9 590
Получих белите дэнки с висока талия, соито бяха намалени на 31 лв. Според мен са умалени, с един номер. Ако не отслабна до 30 дни, ще ги връщам.

# 772
  • Пловдив
  • Мнения: 40 598
Как да се жалвам за тъпата компенсация за късия анцунг - код с БД-като 30мин. след мейла пуснаха и на сайта същата...та още важи  ooooh!
Писах им мейл...

# 773
  • София
  • Мнения: 19 143
Как да се жалвам за тъпата компенсация за късия анцунг - код с БД-като 30мин. след мейла пуснаха и на сайта същата...та още важи  ooooh!
Писах им мейл...
А кодът има ли срок за ползване?
Ако няма - изчакай в период когато няма БД и тогава...

# 774
  • Мнения: 68 349
Миктик, ако са се съгласили да не ти удържат такса връщане, то ти стига като компенсация, си мисля....
Какво се договорихте последно?

Аз съм пас засега, радхождам си чантето нагоре-надолу....е, малко е празно откъм паряги, ама каквото - такова...Simple Smile

# 775
  • Пловдив
  • Мнения: 40 598
Миктик, ако са се съгласили да не ти удържат такса връщане, то ти стига като компенсация, си мисля....
Какво се договорихте последно?

Аз съм пас засега, радхождам си чантето нагоре-надолу....е, малко е празно откъм паряги, ама каквото - такова...Simple Smile
нищо...само компенсацията!

# 776
  • Мнения: 9 590
А ти сложи ли анцуга като продукт с дефект? Ако си го пратила като дефектен или несъответстващ, не би трябвало да удържат.

# 777
  • Пловдив
  • Мнения: 3 146
След неколкократно слагане на намален артикул в кошницата и не се намаляваше цената, направих какви ли не гимнастики - слагам различни номера, цветове и т.н., накрая успях да поръчам каквото исках, но кодчето вече не важеше. Обадиха и ми се от "Обслужване на клиенти" да се поинтересуват за проблема, казаха, че системата с намаленията докато навлезе, понякога отказва. Все пак съм доволна от вниманието!

# 778
  • Мнения: 9 590
На мен ми казаха днес "Това е СИСТЕМА!! Естествено е да не работи!!" Щях да падна до телефона.

# 779
  • София
  • Мнения: 1 698
Сигурно заради калпавата им система сивите чаршафи за 10 лева постоянно се появяват и никога не могат да бъдат поръчани. Смотаняци!

Общи условия

Активация на акаунт