ЕКОНТ - измамници и некадърници

  • 46 280
  • 274
  •   1
Отговори
# 240
  • Другата България
  • Мнения: 37 147

Много обичам да се говори с някаква категоричност за неща, които не са верни.
Вчера, 14.08.2019 отивам в офис на Еконт да си получа две пратки. И двете са части за колата. Пред мен позната получава дрехи от HM. Служителката ѝ дава пакета, онази отива настрана, отваря и започва да вади и да оглежда, някои трябваше и да пробва. Нито плаща, нито потвърждава. Отне ѝ някакво време, една рокля каза, че ще върне, задели я, едва тогава плати това, което взе, а роклята служителката опакова за връщане. Не разбрах за чия сметка е връщането, не е и моя работа.

Та не знам какво имаш предвид под "кой какво е обещал няма никакво значение", но значение има, плаща се след прегледа.
За това говоря Simple Smile Х и М работят с Еконт, но без тест и преглед, съвсем други са условията. Но явно някои служители са немърливи или незапознати, или някои потребители, не знам Simple Smile
Това към мен ли беше? Защото разказах какво съм видяла, като изрично споменах, че не знам нито за чия сметка е връщането, нито ме интересува? И затова съм немърлива? Изненада ме, наистина. Няма да влизам в тона, защото те харесвам и наистина нямам обяснение на направените квалификации, които силно се надявам да не са отнесени към мен.
Скрит текст:
Скрит текст:
Аз чета случая от началото.Имам близък,който работи в Еконт.До момента,в който получателят плаща куриерската е работата на еконт.
И да,длъжен е да плати и тогава да отваря.От там насетне кой какво е обещал няма значение.Това не е работа на Еконт,те са си събрали куриерската такса в двете посоки.
Скрит текст:
И да,най-вероятно служител е платил сумата,за да няма отклонения,за които понасят финансови санкции.Според мен грешката е,че се доверяват на познати клиенти,в случая съпругът.Обаждане до централа и разнищване на случая ще доведе до наказание за офисът,респ.служителят.
Много обичам да се говори с някаква категоричност за неща, които не са верни.
Вчера, 14.08.2019 отивам в офис на Еконт да си получа две пратки. И двете са части за колата. Пред мен позната получава дрехи от HM. Служителката ѝ дава пакета, онази отива настрана, отваря и започва да вади и да оглежда, някои трябваше и да пробва. Нито плаща, нито потвърждава. Отне ѝ някакво време, една рокля каза, че ще върне, задели я, едва тогава плати това, което взе, а роклята служителката опакова за връщане. Не разбрах за чия сметка е връщането, не е и моя работа.
Дойде моя ред, служителката ми донесе пакетите и ме пита единия ще го отварям ли, че има опция "преглед". Което аз съответно не знам, защото съм руса и защото изобщо не съм погледнала при поръчката-беше ми спешно, едва я намерих въпросната част и дали има преглед не ме интересуваше. Реших, че като ме пита, що пък да не прегледам, отворих, видях-същата част беше. Другия пакет беше аксесоар, който нямаше преглед, не ми беше и необходим-на пипане беше ясно, че е същия. Laughing Отново едва тогава жената ми сметна двете доставки, прибави и такса изпращане, че пращах едни документи на сина ми, и общо платих, подписах и си тръгнах.
Та не знам какво имаш предвид под "кой какво е обещал няма никакво значение", но значение има, плаща се след прегледа. Носили са ми обувки в къщи, отново Еконт. Куриера стои на вратата и чака да пробвам. Едва след като съм сигурна, че ги вземам, излизам и му плащам.
Как ги говорите нещата ей така, на кило.....
   Категорично говоря,защото съм сигурна от първоизточник как стоят нещата.Мой близък е служител на Еконт.По регламент така се прави,когато това е указано изрично,с отметка в системата.
Кое не е ясно?Като отидеш следващ път в офис,питай.
Скрит текст:
Когато служителят наруши регламента,ако след това има проблем,както при потребителката,се завежда рекламация.Имат специален отдел,който се занимава само с това.Те проверяват на камерите и при разговор с клиент и служител как стоят нещата ,и ако установят нарушение от страна на служител ,офисът търпи отклонение-т.е. глоба.Понякога решават да предложат споразумителен протокол на клиента,който като обезщетение получава следваща безплатна пратка,тефтер,химикал....Това не е някаква тайна,всеки може да го провери.
Grinning Аз кога и къде казах, че нещо не ми е ясно? Или че искам да ми се обяснява? Защо не четете бе хора? Разказах "пресен" случай, опровергавайки единствено и само казаното от теб, а и не само, че се плаща преди прегледа на пратката. Ами не е така. Дали по закон, норматив, правилник или какъвто и да е друг административен ред е правилно или не, не се наемам да твърдя, нито го твърдя. Казвам каква е практиката. Видно и от
Не знам какво пише в сайта им, но никога, ама никога досега не ми се е случвало да ми искат парите, преди да отворя пратката. Винаги след. А не е като да не съм взимала десетки пратки в различни офиси.
, и от други мнения по-напред.
Темата е за Еконт. Всеки може да си драска за тях каквото си реши, по темата е. Peace То и за Спиди има същата. Grinning

# 241
  • Мнения: 47 963
Това, че си го видяла, не значи че е така по договора, правилата или както там се нарича
Или служителят е бил немърлив, не наясно, може би са си били приятелчета или не знам и аз. Или ти не си наясно, но пишеш, за да доказваш неясно какво. Така по-ясно ли е?
Понеже описаното за пратката от Х и М не отговаря на правилата и не е практиката, не знам доколко и останалата част от споделеното е вярно или помага. Може в твоя клон да са некомпетентни, а като ги даваш за пример, само влошаваш недразуменията в темата

# 242
  • Другата България
  • Мнения: 37 147
Това, че си го видяла, не значи че е така по договора, правилата или както там се нарича
Или служителят е бил немърлив, не наясно, може би са си били приятелчета или не знам и аз. Или ти не си наясно, но пишеш, за да доказваш неясно какво. Така по-ясно ли е?
Понеже описаното за пратката от Х и М не отговаря на правилата и не е практиката, не знам доколко и останалата част от споделеното е вярно или помага. Може в твоя клон да са некомпетентни, а като ги даваш за пример, само влошаваш недразуменията в темата
А аз кога и къде казах, че е така по договор, правилник или както там се нарича? Пиша, за да споделя какво съм видяла лично, на практика, случило се на друг човек и на мен самата-на мен също ми предложиха да отворя преди да платя пратката. А аз дори не знаех, че имам включена такава опция. Или и това не е вярно и си измислям? И защо според теб да го правя? Какво влошавам, твърдя, че не навсякъде искат да се плаща преди прегледа, споделям лични случки, които на мен са ми се случили, други хора също го казват в темата, но неясно защо ти това не го отразяваш и се хващаш за мен и дори предполагаш, че казаното не е вярно....нямам какво да ти кажа, твое право е да си правиш и ти самата интерпретации и съчинения относно казано и написано, потребителите сами ще преценят кое е вярно и кое не. Гледам, че тук пишат интелигентни хора, които нямат нужда да им се дава насока кой лъже, кой маже, кой си измисля и т.н.

Относно HM-никога не съм пазарувала онлайн от тях и изобщо не съм запозната с практиката им. Казвам какво видях, но може и зрителна измама да е било или резултат от магнитните бури. Възможно е получаващата и служителката да са близки, познати, нямам представа. Познавам бегло едната, което и написах.
Възможно е и да има некомпетентни, да, то навсякъде ги има, не само в Еконт. Но след като и поне още трима написаха в темата това, което единствено твърдя - че не навсякъде се плаща преди да се отвори пратката, то много некомпетентни служители ще да има...което не е невъзможно.

# 243
  • Мнения: 5 468
Happy е съвсем права за HM. Редовно поръчвам от там. Те нямат опция преглед и тест. Плаща се цялата пратка, а артикули могат да се връщат с нова отделна пратка, като HM възстановяват парите по банкова сметка, след като получат пратката. В случая жената, която е пробвала, явно просто е решила да пробва на място за да може веднага да върне, ако нещо не й хареса, а не да си ходи до вкъщи. Но така или иначе, това няма отношение към темата. Истина е, че служителите често не взимат куриерскато такса предварително, вероятно защото това отнема повече време-да вземат парите за двете посоки, да се прегледа пратката, след което ако се приеме, да се приспадне таксата за връщането с наложения платеж и да се доплати. Това, обаче, далеч не означава, че щом е практика, не е в нарушение на правилата. Напротив, нарушение е. Ако след прегледа, получателят откаже да плати доставката и връщането, то служителят си носи отговорност. Аз лично работя от няколко години с Еконт и познавам служителите в офиса, с който работя. Те са ми казвали, че събират таксата предварително, само ако имат съмнение, че получателят би отказал да плати, напр. е съмнителен, е от някое малцинство и т.н. Но те си го правят на собствена отговорност. Така че спорът е излишен, защото правилата са си правила.

# 244
  • Другата България
  • Мнения: 37 147
Happy е съвсем права за HM. Редовно поръчвам от там. Те нямат опция преглед и тест. Плаща се цялата пратка, а артикули могат да се връщат с нова отделна пратка, като HM възстановяват парите по банкова сметка, след като получат пратката. В случая жената, която е пробвала, явно просто е решила да пробва на място за да може веднага да върне, ако нещо не й хареса, а не да си ходи до вкъщи.
Явно има и хора, които освен че четат, и мислят. И разбират написаното.
Благодаря ти, точно това написах и аз, описвайки прословутата случка.
Цитат
Служителката ѝ дава пакета, онази отива настрана, отваря и започва да вади и да оглежда, някои трябваше и да пробва. Нито плаща, нито потвърждава. Отне ѝ някакво време, една рокля каза, че ще върне, задели я, едва тогава плати това, което взе, а роклята служителката опакова за връщане.

# 245
  • Варна
  • Мнения: 1 012
HM имат договор с Еконт и работят по инструкции, HM поема доставките в двете посоки без преглед и тест и ако засекат, че служител е позволил клиентката в офиса да отваря пратки я очаква глобичка...

# 246
  • Мнения: 8 705
HM имат договор с Еконт и работят по инструкции, HM поема доставките в двете посоки без преглед и тест и ако засекат, че служител е позволил клиентката в офиса да отваря пратки я очаква глобичка...
    Само да допълня-получателят взема пратката,плаща и се подписва,че е получена и платена.След това може да си  я пробва, ако ще и пред вратата на офиса.Негова си работа.На добра воля служителите могат да позволят да им ползва пробната.
   Моят първи коментар беше по повод случката със съпруга на потребителката.
   Току-що имах ситуация и аз с Еконт-пращам документи и флашка с такива.Искам да се постави отметка Обявена стойност,куриерът си ръчка нещо по таблета,принтира ми документа,на който няма отметка ОС.Звъня веднага в центрл  офис,оттам следва лекция,че на документи не се поставя,и за да има ОС трябва да е надеждно опакована пратката с картон,велпапе,аерофолио.Аз казвам,да сложи ОС на флашката.Добавиха я,но не ми отговориха защо куриерът казва добре,имитира дейност,а такава не ми е поставена.

# 247
  • Sofia
  • Мнения: 15 549
Възможно е да е забравил. Повечето, за жалост, са доста мърляви и разсеяни, както всички останали служители, впрочем.
Обслужването в България в момента е на супер ниско ниво.

# 248
  • Другата България
  • Мнения: 37 147
HM имат договор с Еконт и работят по инструкции, HM поема доставките в двете посоки без преглед и тест и ако засекат, че служител е позволил клиентката в офиса да отваря пратки я очаква глобичка...
Този офис е централния в града ни, винаги е лудница в него, идея нямам какво е заплащането, но постоянно има текучество. Възможно е служителката да е нова, да не е запозната, да са познати с клиентката, да е още нещо-правя предположения. Но допускам да е това
Те са ми казвали, че събират таксата предварително, само ако имат съмнение, че получателят би отказал да плати, напр. е съмнителен, е от някое малцинство и т.н. Но те си го правят на собствена отговорност.
именно защото с мен се случи същото. И то не е за първи път. Приключвам с коментара и отново подчертавам, че не твърдя, че намирам тази практика за правилна, просто е редовно прилагаща се, видно и не само в наше село.
Обслужването в България в момента е на супер ниско ниво.
Факт.

# 249
  • Sofia
  • Мнения: 15 549
И само да допълня, че служителите на "Еконт" са длъжни по протокол, също така, да изискват лична карта всеки път, когато клиент иска да пусне пратка. Но факт, невинаги го правят, особено когато познават лицето, т.е. когато става въпрос за човек, който често посещава въпросния офис и се знае със служителите по физиономия.

# 250
  • Другата България
  • Мнения: 37 147
 tooth
Нали написах, че освен да получавам, изпращах и документи на сина ми?
Нищо няма да казвам. Че явно съм била в несвяст този ден.

# 251
  • Мнения: 1 391
Възможно ли е да стане грешка. Да дойде пратка за мен, която не съм поръчала. Съвпадение на имена ли. Но града и номера. Или някой не е обърнал внимание.

# 252
  • Куциндрел
  • Мнения: 24 542
Обадете се на изпращача да корегира нещата.
При мен така със Спиди седетето получи, но аз звъннах на подателя да му кажа да си оправя нещата.

# 253
  • Мнения: 1 391
Да да направо в еконт ще иде да каже а те да си я пренасочат. Като се свържат с изпращача
Просто ми беше любопитно дали се е случвало и друг път .

# 254
  • Мнения: 22 867
Вчера в офис на Спиди заварих ядосано момчето, че някакъв си, така и не разбрах какъв, пак разменил товарителници на пратки, беше успяло да види проблема и да го оправи, но беше доста афектирано. Та и тук кой знае какво са направили.

Общи условия

Активация на акаунт