ЕКОНТ - измамници и некадърници

  • 46 345
  • 274
  •   1
Отговори
# 225
  • Sofia
  • Мнения: 15 553
Happy_mommy, много изчерпателен пост. Peace И аз многократно се опитах да обясня същото, но не знам защо повечето потребители не вярват в този сценарий. За мен изглежда единственият възможен, всъщност.

# 226
  • Мнения: 5 249

Когато има опция "преглед", получателят е длъжен да плати доставката и в двете посоки, преди да отвори пратката и да я прегледа, щом в товарителницата е посочено, че доставката и връщането са за негова сметка.
......
След това клиентът(получателя), отказва да плати доставката и връщането и служителят се обажда на подателят и явно на доверие приема, че той ще плати и покрива таксата от своя джоб или от касата им.
Приемаме, че беше платил, но след телефонен разговор подателят е приел той да поеме транспортните разходи в двете посоки, тогава те трябва да върнат парите на клиента. Казват му, че ще му върнат парите, когато получателят си получи пратката и плати доставките. Да, но подателят се отмята. Клиента остава излъган и не му връщат парите. Кой е виновен? И в двата случая е виновен подателят.
Реших да прочета отново случая, но първоначалният коментар на bebok_86 е изтрит от нея.

# 227
  • Мнения: 8 757
Аз чета случая от началото.Имам близък,който работи в Еконт.До момента,в който получателят плаща куриерската е работата на еконт.И да,длъжен е да плати и тогава да отваря.От там насетне кой какво е обещал няма значение.Това не е работа на Еконт,те са си събрали куриерската такса в двете посоки.
    И да,най-вероятно служител е платил сумата,за да няма отклонения,за които понасят финансови санкции.Според мен грешката е,че се доверяват на познати клиенти,в случая съпругът.Обаждане до централа и разнищване на случая ще доведе до наказание за офисът,респ.служителят.

# 228
  • Sofia
  • Мнения: 15 553
Точно така.

# 229
  • Бургас
  • Мнения: 6 882
Странно, никога до сега не са ми искали да платя таксата преди да отворя и видя пратката, винаги след това. (когато има отметка за предварителен преглед)

# 230
  • Другата България
  • Мнения: 37 267
Скрит текст:
Аз чета случая от началото.Имам близък,който работи в Еконт.До момента,в който получателят плаща куриерската е работата на еконт.
И да,длъжен е да плати и тогава да отваря.От там насетне кой какво е обещал няма значение.Това не е работа на Еконт,те са си събрали куриерската такса в двете посоки.
Скрит текст:
И да,най-вероятно служител е платил сумата,за да няма отклонения,за които понасят финансови санкции.Според мен грешката е,че се доверяват на познати клиенти,в случая съпругът.Обаждане до централа и разнищване на случая ще доведе до наказание за офисът,респ.служителят.
Много обичам да се говори с някаква категоричност за неща, които не са верни.
Вчера, 14.08.2019 отивам в офис на Еконт да си получа две пратки. И двете са части за колата. Пред мен позната получава дрехи от HM. Служителката ѝ дава пакета, онази отива настрана, отваря и започва да вади и да оглежда, някои трябваше и да пробва. Нито плаща, нито потвърждава. Отне ѝ някакво време, една рокля каза, че ще върне, задели я, едва тогава плати това, което взе, а роклята служителката опакова за връщане. Не разбрах за чия сметка е връщането, не е и моя работа.
Дойде моя ред, служителката ми донесе пакетите и ме пита единия ще го отварям ли, че има опция "преглед". Което аз съответно не знам, защото съм руса и защото изобщо не съм погледнала при поръчката-беше ми спешно, едва я намерих въпросната част и дали има преглед не ме интересуваше. Реших, че като ме пита, що пък да не прегледам, отворих, видях-същата част беше. Другия пакет беше аксесоар, който нямаше преглед, не ми беше и необходим-на пипане беше ясно, че е същия. Laughing Отново едва тогава жената ми сметна двете доставки, прибави и такса изпращане, че пращах едни документи на сина ми, и общо платих, подписах и си тръгнах.
Та не знам какво имаш предвид под "кой какво е обещал няма никакво значение", но значение има, плаща се след прегледа. Носили са ми обувки в къщи, отново Еконт. Куриера стои на вратата и чака да пробвам. Едва след като съм сигурна, че ги вземам, излизам и му плащам.
Как ги говорите нещата ей така, на кило.....

# 231
  • София
  • Мнения: 8 932
Какво правят служителите в офиса си е техен проблем. Ето какво пише в сайта им:
При отказана пратка с преглед на съдържанието - кой и кога плаща доставката?
Подателят на пратката определя кой да плати доставката. Когато е за сметка на получателя, той плаща доставката преди да прегледа съдържанието на пратката.

После ще плащат върнатите пратки, като в случая описан по-горе и ще молят клиента да им възстанови парите.

# 232
  • Мнения: 9 991
Ами може така да правят служителите, защото иначе трябва да ги таксуват два пъти, че и три пъти. Ако го взема плаща налижения платеж и доставката. Ако отказва, доставката само в двете посоки. Абсурдистан майна. Така е направена системата, че няма как да се играе по правилата. Начи ако клиента откаже да плаща, както е станало в случая, служителят е виновен, Еконт са си вързали гащите. Иначе самата система по която се работи, ако се прави по правила е невъзможна за работа.

# 233
  • София
  • Мнения: 2 177
Не знам какво пише в сайта им, но никога, ама никога досега не ми се е случвало да ми искат парите, преди да отворя пратката. Винаги след. А не е като да не съм взимала десетки пратки в различни офиси.

# 234
  • Sofia
  • Мнения: 15 553
Може и да не искат парите предварително, но са длъжни да ви уведомят, че доставките са за сметка на клиента, в случай че откаже да приеме стоката след "Преглед". Оттам-нататък получателят си преценява дали това го устройва. Защото съм чела / чувала, че има хора, които не се решават да отварят пратки, ако знаят, че ще трябва да покрият стойността и на двете транспортни такси, в случай че се откажат от стоката.

# 235
  • Мнения: 8 757
Скрит текст:
Аз чета случая от началото.Имам близък,който работи в Еконт.До момента,в който получателят плаща куриерската е работата на еконт.
И да,длъжен е да плати и тогава да отваря.От там насетне кой какво е обещал няма значение.Това не е работа на Еконт,те са си събрали куриерската такса в двете посоки.
Скрит текст:
И да,най-вероятно служител е платил сумата,за да няма отклонения,за които понасят финансови санкции.Според мен грешката е,че се доверяват на познати клиенти,в случая съпругът.Обаждане до централа и разнищване на случая ще доведе до наказание за офисът,респ.служителят.
Много обичам да се говори с някаква категоричност за неща, които не са верни.
Вчера, 14.08.2019 отивам в офис на Еконт да си получа две пратки. И двете са части за колата. Пред мен позната получава дрехи от HM. Служителката ѝ дава пакета, онази отива настрана, отваря и започва да вади и да оглежда, някои трябваше и да пробва. Нито плаща, нито потвърждава. Отне ѝ някакво време, една рокля каза, че ще върне, задели я, едва тогава плати това, което взе, а роклята служителката опакова за връщане. Не разбрах за чия сметка е връщането, не е и моя работа.
Дойде моя ред, служителката ми донесе пакетите и ме пита единия ще го отварям ли, че има опция "преглед". Което аз съответно не знам, защото съм руса и защото изобщо не съм погледнала при поръчката-беше ми спешно, едва я намерих въпросната част и дали има преглед не ме интересуваше. Реших, че като ме пита, що пък да не прегледам, отворих, видях-същата част беше. Другия пакет беше аксесоар, който нямаше преглед, не ми беше и необходим-на пипане беше ясно, че е същия. Laughing Отново едва тогава жената ми сметна двете доставки, прибави и такса изпращане, че пращах едни документи на сина ми, и общо платих, подписах и си тръгнах.
Та не знам какво имаш предвид под "кой какво е обещал няма никакво значение", но значение има, плаща се след прегледа. Носили са ми обувки в къщи, отново Еконт. Куриера стои на вратата и чака да пробвам. Едва след като съм сигурна, че ги вземам, излизам и му плащам.
Как ги говорите нещата ей така, на кило.....
    Категорично говоря,защото съм сигурна от първоизточник как стоят нещата.Мой близък е служител на Еконт.По регламент така се прави,когато това е указано изрично,с отметка в системата.Кое не е ясно?Като отидеш следващ път в офис,питай.Когато служителят наруши регламента,ако след това има проблем,както при потребителката,се завежда рекламация.Имат специален отдел,който се занимава само с това.Те проверяват на камерите и при разговор с клиент и служител как стоят нещата ,и ако установят нарушение от страна на служител ,офисът търпи отклонение-т.е. глоба.Понякога решават да предложат споразумителен протокол на клиента,който като обезщетение получава следваща безплатна пратка,тефтер,химикал....Това не е някаква тайна,всеки може да го провери.

# 236
  • Мнения: 47 981
То и за пратките на Х и М не е така. Получаваш, плащаш ВСИЧКО. И после ако връщаш, не те таксуват, ами ти удържат 4,90 от възстановената сума.

# 237
  • Sofia
  • Мнения: 15 553
♥ HAPPY ♥, ти май за съвсем различно нещо пишеш. Simple Smile

Изобщо, тая тема стана пълен мармалад. Всеки си драска някакви размисли, чул-недочул, а пък същевременно правилата на "Еконт" са ясно написани (както се уточни по-нагоре – всеки може да ги провери) и не виждам какво толкова има да ги обсъждаме.

# 238
  • Мнения: 47 981

Много обичам да се говори с някаква категоричност за неща, които не са верни.
Вчера, 14.08.2019 отивам в офис на Еконт да си получа две пратки. И двете са части за колата. Пред мен позната получава дрехи от HM. Служителката ѝ дава пакета, онази отива настрана, отваря и започва да вади и да оглежда, някои трябваше и да пробва. Нито плаща, нито потвърждава. Отне ѝ някакво време, една рокля каза, че ще върне, задели я, едва тогава плати това, което взе, а роклята служителката опакова за връщане. Не разбрах за чия сметка е връщането, не е и моя работа.

Та не знам какво имаш предвид под "кой какво е обещал няма никакво значение", но значение има, плаща се след прегледа.
За това говоря Simple Smile Х и М работят с Еконт, но без тест и преглед, съвсем други са условията. Но явно някои служители са немърливи или незапознати, или някои потребители, не знам Simple Smile

# 239
  • Sofia
  • Мнения: 15 553
Ами, тези пратки, които са без "Преглед", са ясни. Simple Smile Тях или можеш да ги върнеш директно, без да плащаш нищо, демек – да ги откажеш (в такъв случай, подателят си поема всички разходи по връщането), или да ги платиш – стоката, барабар с доставката – и евентуално после да се уточняваш с търговеца, ако искаш да върнеш нещо.

Но ние тук, от няколко страници насам, коментираме как стои въпросът с плащането на доставките, ако се възползваш от опцията "Преглед", но решиш, че не искаш да приемеш стоката. И точно по този въпрос недоумявам защо повечето потребители не са запознати как стоят нещата. Simple Smile

Общи условия

Активация на акаунт