Издирва се физически адрес на spalnobelio.online

  • 10 228
  • 44
  •   1
Отговори
# 30
  • София
  • Мнения: 661
Когато аз получих пратката си със спално бельо също нямах касова бележка, нямах и мейл от тях(за друга фирма става дума -Sleepy home) и много се учудих, как така продават, а не пускат бележки. Това си е укриване на данъци. Срокът за връщане при мен беше 15 дни.

Ако фирмата осъществява търговия само онлайн (тоест не продава директно на крайни клиенти във физически магазин) и получава Вашето заплащане под формата на паричен превод през лицензирана фирма (каквито са Спиди), то тя изобщо не е задължена да поддържа касов апарат и да издава касови бележки. Няма никакво укриване на приходи или на данъци, защото информацията за въпросните парични преводи се съхранява от Спиди и се предава на съответните органи, тоест абсолютно ясно е какви пари са минали към въпросния търговец. Липсата на касова бележка не означава, че търговецът е некоректен или в някакво нарушение. Вече ако не спазят условията си към дамата и не възстановят сумата в рамките на 30 дена, тя има причина да се оплаче. Бележката за паричния превод от Спиди служи вместо касова бележка (важно е обаче заплащането да е станало именно с паричен превод, а не с наложен платеж - ако става дума за наложен платеж, тогава вече търговецът трябва да изпраща касов бон).

# 31
  • Мнения: 4 940
Разбира се, че става дума за наложен платеж. За това казах, че са некоректни и на първо място измамници! Пращат неща , които не съотвестват и то с най-некачествен материал.

# 32
  • София
  • Мнения: 661
Ако сте сигурна, че на бележката от Спиди пише наложен платеж, а не паричен превод (те реално са оформени по един и същи начин и човек трябва внимателно да се загледа), то наистина липсата на касов бон е нарушение. Ако не възстановят сумата в законовия срок от 30 дена би следвало да се подаде сигнал с каквито документи и кореспонденция с фирмата има налични. Дано все пак търговецът изпълни задължението си в това отношение. Иначе онлайн пазаруването има този риск - винаги може да се случи да получиш нещо, което не отговаря на описанието, не е качеството, което се очаква и тн. Връщаш го, връщат ти парите и повече не пазаруваш от този търговец. На мен ми се е случвало многократно. Случвало ми се е да получа разочароваща стока и от търговци, от които по принцип съм доволна. Няма гаранции. Единствено очаквам адекватна реакция и възстановяване на сумата в разумен срок.

# 33
  • Мнения: 1
Здравейте, аз също имах проблем с въпросния сайт. След като им върнах снимки с ужасяващите им чаршафи на 2 декември, те изпратиха куриер да си ги вземат на 14 декември, като до 2 февруари нямах никакъв превод. Сигнализирах Европейската комисия за извънсъдебно решение на спорове и те реагираха веднага. Днес имах отново разговор с момиче от тел. +30 2111988682- Атина, Гърция, за да ми каже да сваля жалбата си от Европейската комисия.....аз само им отговорих, че ще ги гоня до дупка....имам снимки на всичките изтрити коментари....и че КЗП ще се занимава с тях! Абсолютни мошеници!
Здравейте,
Издирвам местоположението на “другарките” от сайта за спално бельо
https://spalnobelio.online/
Фейсбук
https://m.facebook.com/pg/Spalno-Belio-1903219699925809/posts/
Отговарят на тел 02 / 411 46 10
В началото на декември 2017 поръчах 4-ри комплекта спално бельо на стойност 172.16 лв.
Пристигна в рамките на 3-4 дни по Спиди, платих на куриера и освободих пратката.
Отворих пакета и исках да видя всичко ли е Ок. Представете си какво открих калъфките бяха на петна и мухлясали. Веднага им се обадих, изпратих им и снимки за да се уверят, започнаха да ми се извиняват че за първи път им се случва. Казаха ми че ще изпратят куриер който да прибере обратно пакетите и в рамките на две седмици ще ми върнат парите. Дотук добре. Дойде куриер на Спиди, взе си обратно пратката, но до момента не са ми възстановили парите.
С номера с който се свързвах неотговаря.
Издирвам им местоположението за да отида лично да си ги получа.

# 34
  • Мнения: 3
Здравейте, аз също пострадах от некоректния сайт spalnobelio.online. Поръчах чаршафи за 152 лева, които дойдоха на следващия ден, т.е. днес, 22 март 2018. Платих допълнителни 7 лева за доставката по куриер и така общо 159 лева за пълни боклуци. Днес звънях на телефона и дамата на развален български ми каза да изпратя всичко в Румъния за моя сметка. Може ли да споделите опит дали да сезирам комисията за защита на потребителя и/ или какво да направя от тук насетне. Не вярвам, че ако изпратя обратно тези парцали до Румъния, ще последва връщане на парите или каквото и да било. Предварително благодаря за съдействието и споделен опит относно тези мошеници.

# 35
  • Мнения: 3
Моля Ви, кажете ми, ако някой си е получил обратно парите от тези мошеници Spalnobelio online. Току що пуснах и електронна жалба, но не зная дали ще има ефект.

# 36
  • Мнения: 1 110
същото ми се случи и с spalnobelio.bg. Комплектът, който поръчах се оказа пълен боклук. Дори не го отворих. Поръчах на 15.03. Взех го от Екон на 17.03. На 18.03 писах във формата за контакт, че искам да го върна. На 19.03 се обадих и по телефона. казаха ми, че щели да предадат, но били много заети. Днес се обадих пак. Исках просто да ми дадат адрес на който да върна бельото и начин бързо да си получа парите. Пак щели да предадат, ама много били заети. Когато ми взеха парите НЕ бяха заети. Имали 2 седмици да ми отговорят. Ама двете седмици за рекламация са за потребителя, НЕ за продавача. Вероятно ще ме мотаят, докато изтече срока за рекламации. Мисля да пусна жалба до КЗП.

# 37
  • Мнения: 3
Сажалявам да чуя, че има и други измамени от фалшиви онлайн сайтове. Аз днес пуснах жабла тук: https://www.kzp.bg/podavane-na-zhalba и тук: https://ec.europa.eu/consumers/odr/main
Може да изпратите и Вие.

Надявам се да има отговор и последствия.

Здравейте,

Ето какво ми отговориха от въпросната фирма в Румъния:
Имате право да върнете неползвани и непрани комплекти в 14 дневен срок от получаването на поръчката. Опаковайте комплектите и ги изпратете на адрес
AYRAM Textile Production Limited, ROMANIA,BUCURESTI(022452), SOS MORARILOR 2 (TEL 0772232201)(Адрес за връщане)
Сумата се възстановява с международен пощенски запис EUROGIRO. Моля в пакета с продукти или по имейл ни изпратете трите имена и адрес по лична карта.
Сумата се възстановява в срок от 15-30 дни.
За клиенти, желаещи връщане на продуктите и възстановяване на сумата - ще им бъдат удържани 7 лв от сумата за връщане,
представляващи първоначалната такса транспорт.
Не въстановяваме сумата за транспорта. Не изпращайте комплектите с наложен платеж!


Spalno Belio Online <office@spalnobelio.online>
9:56 AM (2 hours ago)
to me
   Translate message
Turn off for: Bulgarian
Здравейте,

при желание за връщане на сума транспортните разходи са за сметка на клиента.

Възстановяваме сумата с международен пощенски запис, за който ни трябват три имена и адрес по лична карта. Това са единствените данни, които изискваме ( не искаме ЕГН или номер на ЛК). Но все пак, когато се явите в пощата трябва по някаквъв начин да докажете, че вие сте лицето получател на пощенският запис.

Гаранцията за връщането на сумата е документа, издаден от куриерската фирма ( номер на товарителница).



Аз ги блокирах , да не ми излизат тъпите им реклами.


Аз ги блокирах , да не ми излизат тъпите им реклами.
Здравейте, аз също имах проблем с въпросния сайт. След като им върнах снимки с ужасяващите им чаршафи на 2 декември, те изпратиха куриер да си ги вземат на 14 декември, като до 2 февруари нямах никакъв превод. Сигнализирах Европейската комисия за извънсъдебно решение на спорове и те реагираха веднага. Днес имах отново разговор с момиче от тел. +30 2111988682- Атина, Гърция, за да ми каже да сваля жалбата си от Европейската комисия.....аз само им отговорих, че ще ги гоня до дупка....имам снимки на всичките изтрити коментари....и че КЗП ще се занимава с тях! Абсолютни мошеници!
Здравейте,
Издирвам местоположението на “другарките” от сайта за спално бельо
https://spalnobelio.online/
Фейсбук
https://m.facebook.com/pg/Spalno-Belio-1903219699925809/posts/
Отговарят на тел 02 / 411 46 10
В началото на декември 2017 поръчах 4-ри комплекта спално бельо на стойност 172.16 лв.
Пристигна в рамките на 3-4 дни по Спиди, платих на куриера и освободих пратката.
Отворих пакета и исках да видя всичко ли е Ок. Представете си какво открих калъфките бяха на петна и мухлясали. Веднага им се обадих, изпратих им и снимки за да се уверят, започнаха да ми се извиняват че за първи път им се случва. Казаха ми че ще изпратят куриер който да прибере обратно пакетите и в рамките на две седмици ще ми върнат парите. Дотук добре. Дойде куриер на Спиди, взе си обратно пратката, но до момента не са ми възстановили парите.
С номера с който се свързвах неотговаря.
Издирвам им местоположението за да отида лично да си ги получа.


Здравейте, дами,

Има ли начин да подадем групов иск за измама. Днес от КЗП ми върнаха отговор, че щом няма приложен документ или фактура, жалбата ще отпадне. А всичко, коет оимам ечувал с найлонови парцали и товарителницато от Speedy.

Последна редакция: нд, 25 мар 2018, 19:19 от AnMary

# 38
  • Sofia
  • Мнения: 15 511
Днес от КЗП ми върнаха отговор, че щом няма приложен документ или фактура, жалбата ще отпадне.

Да, аз това съм го писала в сума ти теми и все се намира някой философ, който с увереност заявява, че не е така. Mr. Green

# 39
  • Мнения: 10 518
Днес от КЗП ми върнаха отговор, че щом няма приложен документ или фактура, жалбата ще отпадне.

Да, аз това съм го писала в сума ти теми и все се намира някой философ, който с увереност заявява, че не е така. Mr. Green

Как не е?

# 40
  • Sofia
  • Мнения: 15 511
Днес от КЗП ми върнаха отговор, че щом няма приложен документ или фактура, жалбата ще отпадне.
Да, аз това съм го писала в сума ти теми и все се намира някой философ, който с увереност заявява, че не е така. Mr. Green
Как не е?

Като болднатото.
От темите тук съм останала с впечатление, че повечето хора мислят, че могат да подадат жалба в "КЗП", при всякакви обстоятелства, а нещата далеч не стоят така.
За да си в правото си да подадеш жалба, на първо място – трябва да си пазарувал от регистрирана фирма, а не от частно лице; второ – необходимо е да разполагаш с касова бележка / фактура, верифицираща покупката ти.
А тук, във форума, редовно спорят с мен, че това не е така и че "КЗП" ще им помогне във всички случаи.
Ами, хубаво, успех!
Въпросната Комисия разглежда само търговски взаимоотношения и не се занимава със сделки между 2 частни лица.

Другото ми "любимо" е, когато тук, във форума, с увереност заявяват, че можеш да върнеш стока, закупена от физически магазин, в рамките на 14 дни, и да получиш парите си обратно от търговеца. Няма такова нещо! Това важи само за артикулите, закупени от Интернет, т.е. валидно е единствено за онлайн сделки.
Няма член в закона, който да задължава търговците да връщат пари на клиентите си за стоки, придобити чрез покупка от реален / физически магазин. За съжаление, дори и стоката да се окаже с дефект, както в една друга скорошна тема, пак няма да си получиш парите обратно – просто артикулът отива на сервиз и чак, ако не успеят да го поправят n на брой пъти, тогава получаваш парите си обратно.

Знам, че не е особено справедливо, но такива са законите в България. Ако даден търговец приема стоките си обратно срещу пълно възвръщане на заплатената сума (както са доста от магазините по моловете), това се дължи изцяло на политиката на конкретния магазин, т.е. подлежи на усмотрението на дадения търговец.

Не знам защо толкова много хора не ги знаят тези неща – предполагам, става въпрос за неинформираност и ниска потребителска култура. Peace

# 41
  • Мнения: 824
също така да допълня, че физически магазинът се намира в Румъния и аз не съм сигурна,че КЗП се занимава с международни търговски отношения. В Русе имат единствено човек, който май е нещо като посредник и не фигурира никъде. Иначе по моя случай има развитие - след 3 месеца мотаене ми върнаха парите. Но пак не стана по лесния начин - трябваше да им звънна и изведнъж се оказа, че пратката ми се е върнала при тях най-накрая и парите са приготвени за връщане.
Така че единственото, което мога да посъветвам потърпевшите е, да звънят и да досаждат по-редовно.

# 42
  • Мнения: 8
За съжаление, дори и стоката да се окаже с дефект, както в една друга скорошна тема, пак няма да си получиш парите обратно – просто артикулът отива на сервиз и чак, ако не успеят да го поправят n на брой пъти, тогава получаваш парите си обратно.


Няма ли някаква вратичка, ако стоката е с дефект от самото начало - то да бъде заменена на момента и да не влизат гаранционните условия? Все пак стоката не отговаря на описанието, където липсва, че купуваш нещо, което не работи.

п.п. преди години купих лаптоп от физически магазин, оказа се вечерта, чe не чете дисковете и се опитаха да минат с номера, че трябва да се приложи гаранцията. Накрая го замениха...

# 43
  • Sofia
  • Мнения: 15 511
Няма ли някаква вратичка, ако стоката е с дефект от самото начало - то да бъде заменена на момента и да не влизат гаранционните условия?

Аз поне доколкото знам – няма. Това е била винаги развръзката на подобни случаи, за които съм чела във форума. Ето, съвсем наскоро съфорумка си беше купила iPhone, последен модел, който се оказва с дефект. От мобилния оператор отказват да ѝ го сменят, искат да го карат на сервиз. Девойката даже беше писала на Apple (не разбрах дали на българския клон или на международния), откъдето ѝ бяха отговорили, че нищо не могат да направят. За съжаление, през годините във форума съм чела за много подобни случаи...

# 44
  • Мнения: 10 518
Да ви предупредя за още една идентично изглеждаща на фирмата от темата фирма, която продава спално бельо и е с адрес в Румъния. Цените в онлайн магазина изглеждат доста примамливо. Много смешно е преведено всичко с Гугъл преводач, а дрехите, ми направи впечатление, че са писали че са  "произход: Италия". Grinning, а се вижда ясно, че са китайски тип "левче".

Сайтът е bumstock.bg

Може би румънците клонират схемата за измами в България. Wink

Общи условия

Активация на акаунт