Математически турнири 1-4 клас. Тема №48

  • 118 385
  • 738
  •   1
Отговори
# 90
  • Мнения: 4 242
Изпратих писмо на организаторите на Салабашев да разбера кога ще публикуват резултатите тъй като 125-то реши да не ги обяви. Отговориха, че са обещали да ги има преди 24.12 само ако всички организатори им изпратят резултатите дотогава.

# 91
  • Мнения: 2 687
MIK,   каква е според теб драматичната значимост на точките в София за състезания на СМБ?
Arino,виж първо задачите и тогава няма да се чудиш.
Видяла съм ги,разбира се,преди да попитам.

# 92
  • Мнения: 3 039
Драматична значимост се оказа вчера, че имат наградите, а не точките.
Сигурна съм, че повечето от вас предпочитат детето да е решило повече задачи, отколкото да получи лист хартия или тенекийка.

Аз MIK я разбрах в смисъл, че рядко в по-малките градове има ситуация 15 деца от класа да са били на състезанието, да си гледат наградите, едно да има, друго да няма и тук да идва драмата.

Скрит текст:
Без да сме в малък град, на КМС беше само моето дете от класа на състезание.И не само на КМС и сме уж в "елитно" (каквото и да значи това) училище.

Последна редакция: пт, 15 дек 2017, 10:57 от solnichka

# 93
  • Мнения: 1 723
Арино, като преминало в 4 и 5 клас през НОМ, за общинския кръг времето от 4 часа наистина беше  много. Миналата година на областния за 5 клас имаше повече писане.
Конкуренция, сравнения, очаквания и разочарования и всякакви емоции са несравними при места където се явяват със стотици и места където участниците лесно могат да се изброят-  и от тях пък наистина заинтересованите са единици!

# 94
  • Мнения: 4 204
Общински кръг 4 часа- едва ли има и едно единствено дете, явило се все едно къде, което да е седяло повече от 3 часа , с уговорката, че и това време е силно преувеличено.
Драматична значимост.
Това е повод за сетен път, не знам колко вече в последните години да апелирам темите за математически състезания да са 2.
Родителите на деца 1-2-3-4 клас очевидно въобще не се интересуват от обсъжданите въпроси в по- голямата възрастова група. Нищо, че съвсем скоро и те ще са  засегнати. Сериозните  и значими „проблеми” до 4 клас са толкова многобройни, че  е напълно логично да са отделени в собствена тема.
Дали  този път модератор ще се опита да разбере? Всъщност кой е той? 

# 95
  • Мнения: 6 918
Да, подкрепям мнението на gerka. Само с тази разлика, че четвърти клас може би е са за групата с проблемите на големите. Те също си имат НОМ, ПМС, а и за ОМТ могат да почерпят опит само от по-голям набор.

# 96
  • Голямата Мушмула ¯\_(ツ)_/¯
  • Мнения: 38 932
ако се тръгне по тази линия ще трябва да се разделят в по две теми градовете и селата; големите и малките градове; столичните елитни  и столичните не-дотам-елитни училища... Sad
лично мен ме притеснява повече това, че за родителите са важни наградите, а не какво знае, може и прави детето.
 Sad тъжно!

# 97
  • Мнения: 4 204
Да, Мария, бях написала 1-3 клас, но добавих и 4, защото наблюденията ми показват, че след този клас голяма част от деца и родители Simple Smile губят интерес към състезанията.

п.п. st. Dobri ,Нямат общо градовете, а предметите на дискусии.  Именно това ти твърдение, показва, че въобще не си вникнала в постовете за ПМС/ ако си ги забелязала/ . Нормално, те са толкова малко на фона на общите емоции за КМС , награди, грамоти, и прочие ,че е лесно да бъдат пропуснати.

Последна редакция: пт, 15 дек 2017, 12:02 от gerka

# 98
  • София
  • Мнения: 4 949
И аз съм за разделяне на темите. При малките интересът е към Математика без граници /три кръга + финал/, Коледно, Великденско, ЕК,  IMAS, TIMO,  и др. Големите много повече се интересуват от състезания, които не се провеждат за малките - ЕМТ, ЗМС, ПМС, Олимпиада и др. Родителите на малките се вълнуват от задачите и техните решения, родителите на големите в общия случай отдавна не са на тази вълна /дори  и заради това, че задачите вече не са им по силите/. Къде са допирните точки?

# 99
  • Мнения: 7 214
Подкрепям идеята за две теми!

Нека някой желаещ оформи втората тема, аз след това ще разделя/преместя мненията.

# 100
  • Мнения: 4 204
Еееее, най- накрая някой да прояви здрав разум.
БЛАГОДАРЯ!

# 101
  • Варна
  • Мнения: 4 295
Аз съм против! Някой дали е наясно с каква цел е създадена тази тема преди не знам си колко години?! Най-вече ИНФОРМАТИВНА.  И в коя точно тема ще се пускат линкове с ценно инфо за провеждане на състезанията и резултатите от тях ?!

# 102
  • Мнения: 7 214
Може да разделим темите по класове!
Не мога да преценя дали е добра идея.

Предлагам:
Една тема "Математически турнири"- 1-4 клас или 1-3 клас
И една тема "Математически турнири" за над 5-ти клас.

Сигурно има и други варианти.

Моля, нека и други се изкажат!
Мога да пусна и анкета.

П,П. Мога да пусна отделна тема с анкета, където да се обсъжда разделянето на темата и предполагаемите варианти, за да не разводняваме тази.

Последна редакция: пт, 15 дек 2017, 13:59 от Фран Ческа

# 103
  • Варна
  • Мнения: 4 295
А аз предлагам да си влизат в отчетните теми и там да се жалват от задачи и липса на грамоти и медали за генийчетата им!  И съм сигурна ,че темата на "големите" ще е пуста . Wink
Темата е създадена с информативна цел и апелирам да си остане такава. Да, изкажете се всички ! Simple Smile

Фран ,пусни наистина! Simple Smile

# 104
  • София
  • Мнения: 9 097
На мен темата ми беше изключително полезна, докато детето ми беше 1-4 клас, защото се включваха родители на по-големи деца с повече опит, а аз тепърва се ориентирах. Черпила съм полезен опит. От тази гледна точка за мен е по-добре да си остане една обща темата.

Общи условия

Активация на акаунт