Пазаруване от H&M ➤ 15

  • 76 909
  • 757
  •   1
Отговори
# 615
  • Мнения: 100
Защо не върна втория в реален магазин? Един номер са били, предполагам...

Защото в сайта струва 35 лв, а в магазина го бяха сложили за 20 лв. като започна намалението. Освен това точно в града който живея няма магазин, на 20 минути с кола ми е, не е далече, но при положение че грешката е тяхна и че съм звъняла да питам защо поръчката е анулирана чак след толкова време (беше наличен цяла седмица и бях готова да поръчам повторно от сайта ако беше наличен) и ми обясниха че вече не е наличен и няма как да ми го намерят чрез системата.
Вие на мое място кой щяхте да върнете?  Peace

# 616
  • Мнения: 895
И под носа да ти беше магазина, грешката си е тяхна да си я оправят !

# 617
  • София
  • Мнения: 3 853
Аз направих поръчка на 02.01 на едни дънки.Преди малко отварям профила си и виждам,че поръчката ми е анулирана.Много ме е яд, защото точно този модел дънки са ми любими.Обадих им се, питах защо - нямало наличност.

# 618
  • Мнения: 68 630
Разбирам....
Бих говорила с тях да не ми удържат 4.90 лв за връщането и да искам компенсация. Това бих направила аз...

# 619
  • Мнения: 100
Разбирам....
Бих говорила с тях да не ми удържат 4.90 лв за връщането и да искам компенсация. Това бих направила аз...

За сега уж се уговорихме да не удържат таксата, компенсация не съм искала. Ако възстановят сумата без проблем няма да се занимавам повече, но ако "забравят" и ми прихванат такса, определено няма да им се дам.. Не съм за 5 те лева, но това което правят е непрофесионално. Все пак са голяма компания и трябва да намерят начин да си оправят системата. Дори не могат да проверят наличност на дадена стока в магазините, това в повечето други фирми го предлагат като услуга даже и за клиента см да си проверява.

# 620
  • Мнения: 9 991
Алисса, дай жокер за бельото от мерино - търся за цялата фамилия. Че съм много предубедена от разни 100% полиестер. Още като го прочета и ми намирисва Expressionless

В Лидъл имаше скоро по 9 лв. бройката, мисля бяха вълнени.

# 621
  • Мнения: 668
Кажете тогава какво стана с поръчката за хиляди левове Wink
И вчера са анулирали значи, а на мен на 03.01 един младеж ми каза по телефона уж със сигурност, че системата е оправена вече. Отказаха ме да плащам с карта като поръчвам, кой ще си чака после парите със седмици...

# 622
  • NE
  • Мнения: 10 999
Същото решение съм взела и аз. Само кеш за да не се налага да си тровя нервите.

# 623
  • София
  • Мнения: 1 618
Днес по радиото вървеше реклама за 70% намаление в реалните магазини. Факт ли е или е само реклама? Simple Smile
Някой да е ходил до реален магазин?

# 624
  • Мнения: 68 630
ДО 70% ще да е, не 70.......

# 625
  • Мнения: 501
На мен всички поръчки с извинителни кодове са ми анулирани,вече почвам да мисля,че е заради тях. Сега имам една, която от вчера се обработва,явно и тя върви към анулиране. Ще ме откажат от онлайн пазаруването,че и цените им доста завишени, спрямо реалния магазин. Няколко неща купих и сега ги гледам онлайн с по 10-12 лв отгоре.

# 626
  • София
  • Мнения: 1 618
ДО 70% ще да е, не 70.......

То тово ясно Simple Smile Но дали има нови модели или са същите парцали както Коледното намаление Relaxed

# 627
  • Мнения: 9 683
Двата ми извинителни кода са съвършено еднакви.

# 628
  • Мнения: X
Двата ми извинителни кода са съвършено еднакви.
И при мен така....Имам и още един -15%+БД,който изобщо не се отразява и мисля да им звъня,поне него да използвам.....

# 629
  • Мнения: 2 285
Алисса, дай жокер за бельото от мерино - търся за цялата фамилия. Че съм много предубедена от разни 100% полиестер. Още като го прочета и ми намирисва Expressionless

В Лидъл имаше скоро по 9 лв. бройката, мисля бяха вълнени.

За 9-10 лв. бройката, освен 100% полиестер, друго реално не може и да бъде.
На Лидъл мъжките и дамските тази година бяха добри - мъхести, със зони с различна плътност и действително топлещи. Но нищо общо с естествените материи, все пак.

Общи условия

Активация на акаунт