Пазаруване от H&M ➤ 15

  • 76 884
  • 757
  •   1
Отговори
# 495
  • Мнения: 46 505
Ще ги възстановят по картата.

# 496
  • Мнения: 9 682
Те само резервират сумата при поръчка. Когато я изпратят, теглят за това, което доставят. Ако не изпратят, банката освобождаво сумата според собствените си условия. И  аз съм с такава поръчка.

# 497
  • вкъщи
  • Мнения: 2 457
Здравейте! И аз имам мейл, че анулираната ми поръчка е изпратена. Само че на редовна цена е всичко. При това положение аз не желая да ги получавам нещата. Мога ли на куриера да откажа да получа или как да стане? Тия не са в ред...

# 498
  • Пловдив
  • Мнения: 5 120
Може, кажи на куриера, че не я искаш. Това е.

# 499
  • София
  • Мнения: 1 618
Кога се очаква намаление до -70 % в онлайн магазина?

# 500
  • Мнения: 26
Аз още съм доста афектирана от подигравката, която си направиха с клиентите си и им го върнах. Поръчах неща на стойност над 10 000лв., от различни категории. Ще има да ги събират с дни от складовете си. Познайте дали няма да ги откажа като ми ги доставят....

# 501
  • Мнения: 329
И аз да ви се оплача какви са нагляри H&M, пълно безобразие. Имах код като извинение за поръчката ми от 30.11, която пристигна на 23.12 и която отказах, понеже пристигна след повода, за който ми трябваше. Заради кода реших да поръчам две намалени неща, една пола за 13лв и една блуза за 5лв, с по-скъпи неща въобще не ми се рискуваше. Получих си полата, учудващо, даже доста бързо дойде Flushed , но блузата я нямаше в пратката, отказали са ми я без предупреждение (естествено Imp ). Вчера получавам e-mail от H&M за изпратена поръчка, учудих се, понеже нищо не съм поръчвала (защо ли Grin ), а като отворих мейл-а какво да видя-те ми изпратили блузата на редовната "скромна" цена от 25лв!!! Joy Joy Joy  Сега се чудя да ги "пръсна" по телефона или по e-mail, понеже то бива простотии, ама това надминава всичко-уж не била налична стоката, ама на редовна цена магически се появява, че и могат да я изпратят, виж ти чудо!

# 502
  • Мнения: 2 230
Аз още съм доста афектирана от подигравката, която си направиха с клиентите си и им го върнах. Поръчах неща на стойност над 10 000лв., от различни категории. Ще има да ги събират с дни от складовете си. Познайте дали няма да ги откажа като ми ги доставят....

10 000 лв?? Леле, добре пазаруваш. Ама все си мисля, да няма някоя нула в повече? Laughing

# 503
  • Мнения: 892
Може би имаше предвид, че ще ги върне, когато почнат да пристигат.

# 504
  • have faith and be patient ..
  • Мнения: 4 674
Това според мен е малко прекалено .. 10 000 ?? Интересно ми е как намери неща за такава сума .. както и да е ..

# 505
  • Мнения: 47 970
Ако някой има излишен код и няма да го ползва, и би го споделил с мен, аз мисля да се пробвам с една поръчка на една рокля, която я няма във физическите магазини  Simple Smile

# 506
  • Мнения: 26
Това според мен е малко прекалено .. 10 000 ?? Интересно ми е как намери неща за такава сума .. както и да е ..

Има едни якета по 600лв., поръчах няколко, няколко килима по 270, вази по 50лв., палта по 300 и пуловери по 170 и така се събра сумата. Разбира се, че няма да ги приема и платя тези неща. Просто искам да се подиграя с тях, както те с нас. Да ровя аз с часове из сайта им да си избирам подаръци за деца и близки и накрая да не ми ги изпратят. Хайде сега те с дни ще си ровят из складовете да ми търсят поръчаните неща и аз няма да им ги получа и платя и ще трябва да връщат всяко нещо на рафтчето, от което са го взели. Ще платят също така и несъстоялата се доставка, защото куриерите не работят безплатно.
Мисля, че напълно си го заслужават!

# 507
  • Мнения: 19 687
По принцип съм съгласна с идеята, че направиха непростим гаф, но така ще затрудниш живота на работниците из складовете, които едва ли са виновни с нещо за създадения хаос. Предполагам, че точно те в момента са претрупани точно поради същата причина.

# 508
  • Мнения: 26
По принцип съм съгласна с идеята, че направиха непростим гаф, но така ще затрудниш живота на работниците из складовете, които едва ли са виновни с нещо за създадения хаос. Предполагам, че точно те в момента са претрупани точно поради същата причина.
Дреме им на работниците кой и каква цена ще плати за стоката като краен потребител - дали ще плати пълната сума, сума с 10% или с 70% намаление или няма да плати въобще. Работата им е да я натоварят и те ще са си я свършили. Мисля, че с масовото анулиране на поръчки им е спестена дооооста работа.
Освен това няма как да знаем дали именно те не са причината за анулирането, да не са отчитали правилно и своевременно наличностите в складовете.

# 509
  • Мнения: 68 624
Днес ми доставихя пуловеря от 13.12...алелууууяяяя.

Общи условия

Активация на акаунт