Пазаруване от H&M ➤ 15

  • 76 735
  • 757
  •   1
Отговори
# 435
  • Мнения: 26
Аз на черен петък пуснах три поръчки, общо към 30 артикула с общо намаление около 60-70% и всичко си пристигна без проблем. Сега какво се случва не мога да разбера, но определено е некоректно от тяхна страна.

# 436
  • Mostly in my mind
  • Мнения: 8 669
С черния петък и кибер понеделника май никой от нас  нямаше проблем, освен бавната доставка. А тогава сякаш бяха и по-големи отстъпките.

# 437
  • Мнения: 404
Аз пуснах жалба тук:
http://ec.europa.eu/consumers/odr/
Линка го взех от сайта на НМ. Не беше трудно. Надявам се да има ефект.
И аз се присъединявам- пуснах жалба!

# 438
  • Мнения: 1 458
Мда, очаквано отказ и на втората поръчка от 20-ти + код за 10% Laughing И нито дума за изгърмяния ми код с 15%, който да не забравяме, че пак беше компенсация заради забавяне, а не подарък... Мазало.
Амбицират ме да се жалвам и аз. Отделно и на тях ще им драсна един мейл.

# 439
  • София
  • Мнения: 22 886
Ама те се гаврят с тия 10 %...  Stop Значи, ако поръчката ви закъснее - 15 %, ако изобщо не дойде - 10 %. Гениално!  Mr. Green

# 440
  • Мнения: 103
Щом и от 20-ти отказват поръчки, въобще сега няма да поръчвам нищо. Много некоректно наистина! Гледам сменили доставката на 3-4 дни отново.

# 441
  • Варна
  • Мнения: 913
Аз вчера пуснах от намалените неща 3 артикула. Ползвах 15% и безплатна доставка код, който имах като компенсация. Уж получих мейл за потвърждение на поръчката.
Впрочем после бях и в магазина. Съвсем бях изключила, че обикновено в четвъртък преди Коледа почва намаление. Там имаше доста по-намалени артикули.

# 442
  • have faith and be patient ..
  • Мнения: 4 674
и аз ще пусна жалба

# 443
  • Мнения: 893
Днес бях в Сердика мол, абсолютно нищо интересно нямаше. 2-3 модела дънки бяха намалени, а всички други скрити, пък аз за дънки отидох. Стоката е странна и някои неща виждам за първи път, което ме навежда на мисълта, че в момента са изкарали и непродадената миналогодишна колекция( както винаги де, не е изненада).Но очевидно за голямо и интересно намаление ще трябва да си почакаме до януари и да стискаме палци да са останали нашите размери.


# 444
  • have faith and be patient ..
  • Мнения: 4 674
на кой имейл пускате гневни съобщения ? или през формата за контакт на сайта им ?

# 445
  • Мнения: 60
на кой имейл пускате гневни съобщения ? или през формата за контакт на сайта им ?
Аз през формата за контакт действах.

# 446
  • София
  • Мнения: 803
на кой имейл пускате гневни съобщения ? или през формата за контакт на сайта им ?
Аз през формата за контакт действах.

и аз така

# 447
  • Мнения: 3 459
И аз не мога да добавям в кошницата. Ееее направо се ....

# 448
  • Мнения: 3 635
Аз пуснах жалба тук:
http://ec.europa.eu/consumers/odr/
Линка го взех от сайта на НМ. Не беше трудно. Надявам се да има ефект.
И аз се присъединявам- пуснах жалба!
Лятото пуснах жалба, защото ми бяха пратили код за 25% отстъпка а се оказа 10% и отказаха да ми анулират поръчката и като казах, че в такъв случай няма да я взема служителят ми заяви, че при бъдещи злоупотреби от моя страна щели да ми закрият акаунта.
От лятото до сега ни вест ни кост от Комисията и никакъв резултат от жалбата

# 449
  • Мнения: 892
Пускала съм жалба до КЗП срещу Български пощи, получих бърз отговор- „your message was deleted without being read"... Надявам се да е било единичен случай. Разбира се, върнах гневни мейли до всички мейли, които намерих.

Общи условия

Активация на акаунт