Пазаруване от H&M ➤ 15

  • 76 757
  • 757
  •   1
Отговори
# 420
  • Мнения: 3 459
Някой да се е вихрил из пловдивските магазини - към кой ще е по-удачно да се насоча - центъра или в мола? С хлапето ще е изключително трудно да посетя и двата, че то не трае особено по магазини. Трябват ми рокли конкретно и аксесоари. А за съжаление и в двата съм срещала едни и същи неща на различни цени.

# 421
  • Мнения: 68 372
Моята от 13.12. е изпратена вчера. Поне така пише в статуса...

# 422
  • Мнения: 60
Е не, днес ще се гръмна направо - пускам днес поръчка с клинове за малката и след 15 мин. получавам мейл -
Поради технически проблем не можахме да изпратим Вашата поръчка. Тази поръчка вече е анулирана от нашата система и Вие вече сте получили имейл за нейния отказ.
Явно имат някакъв сериозен проблем с онлайн пазаруването. Ще се ходи до магазина явно. Някой да има наблюдения за пловдивския мол?

# 423
  • Мнения: 1 514
След гневен имейл за отказа поръчка и използван код ми изпратиха код с 10 % отстъпка и безплатна доставка.

# 424
  • Мнения: 892
Е не, днес ще се гръмна направо - пускам днес поръчка с клинове за малката и след 15 мин. получавам мейл -
Поради технически проблем не можахме да изпратим Вашата поръчка. Тази поръчка вече е анулирана от нашата система и Вие вече сте получили имейл за нейния отказ.
Явно имат някакъв сериозен проблем с онлайн пазаруването. Ще се ходи до магазина явно. Някой да има наблюдения за пловдивския мол?
Аз имам същия мейл, а не съм пускала нови поръчки след 4-те отказани. Може би пускат на всички с анулирани поръчки като компенсация.

# 425
  • Мнения: 9 595
Компенсация пускат автоматично на всички с анулирани поръчки.

# 426
  • Мнения: 60
Е не, днес ще се гръмна направо - пускам днес поръчка с клинове за малката и след 15 мин. получавам мейл -
Поради технически проблем не можахме да изпратим Вашата поръчка. Тази поръчка вече е анулирана от нашата система и Вие вече сте получили имейл за нейния отказ.
Явно имат някакъв сериозен проблем с онлайн пазаруването. Ще се ходи до магазина явно. Някой да има наблюдения за пловдивския мол?
Аз имам същия мейл, а не съм пускала нови поръчки след 4-те отказани. Може би пускат на всички с анулирани поръчки като компенсация.
Това е добре,че за детската градина на малката ватираните им клинчета са ми много удобни.Дано този път се получи.

# 427
  • София
  • Мнения: 22 887
Миналата година аз бях по- доволна от намалението в Мол Пловдив, сега обаче не знам как е.  Peace

# 428
  • Мнения: 1 379
Аз вчера получих поръчката от 13ти - панталони за племенницата и за мен. В мол България имаше доста намалени неща за момичета и в дамското имаше много намалени неща, но не разглеждах, защото бях с малкия, а имаше много хора.

# 429
  • have faith and be patient ..
  • Мнения: 4 674
аз ще се включа в колективната , само някой да подхвърли какво се прави .. бясна съм им , с две  дечица съм в къщи и един цял ден ми отиде да дебна намалени дрешки за двете , кой ще ми го върне ? че и бях спокойна че съм ги запасила със дрешки и няма да ми се наложи разходка из реалните блъсканици ..

# 430
  • Мнения: 26
Аз пуснах жалба тук:
http://ec.europa.eu/consumers/odr/
Линка го взех от сайта на НМ. Не беше трудно. Надявам се да има ефект.

# 431
  • Мнения: 5 265
Моите от 16- ти и 17- ти са отказани. Изпратиха ми код, смешници.

# 432
  • Мнения: 127
И на мен са ми отказали две поръчки, имам код за 10%, но им написах гневен имейл, че за оказаната ми поръчка съм използвала кода си за 15% и настоявам да ми го възстановят.

# 433
  • Мнения: 73
Вчера се свързах след 5 мин. чакане с оператор, който ми изпрати код за 15% намаление и БД, но няма период за използване. На фона на моето възмущение, беше много вежлив и въпреки, че не е виновен той го обра. Днес видях, че са ми изпратили поръчката от 17-ти, но само с един артикул за 5 лв....Пффф. Сега ще разочаровам дъщеря си като й кажа, че няма да дойде чаканата пижама с пони...Да знаех, че така ще стане, нямаше да й споменавам изобщо Sad

# 434
  • Mostly in my mind
  • Мнения: 8 670
И днес им е бъгнат сайта. Има наличност, не мога да добавя в количката...демек няма наличност. Евентуално кода ще го използвам след празниците. Не ми се занимава  вече с тях...

Общи условия

Активация на акаунт