Пазаруване от H&M ➤ 15

  • 76 745
  • 757
  •   1
Отговори
# 285
  • Мнения: 47 898
Лошото..или хубавото...че само този сукман съм си харесала, нищо друго, а той и без това е само онлайн...ама...лятото взех шапки по два лева, тениски по 3, дънки и панталони по 5 и 10 лева. Сега нищо по-скъпо от това няма и да пипна дори, пък да си помислят....

# 286
  • Мнения: 1 458
Чаршаф от памук с ластик ментовозелен 9.99лв - http://www2.hm.com/bg_bg/productpage.0458529006.html 140Х200

# 287
  • Мнения: 46 437
Така или иначе нямаше да я приема, но току що получих мейл, че поръчката ми е отказана: "За съжаление един или повече продукти от поръчката Ви не могат да бъдат доставени. " А роклята продължава да е в наличност - във всичките размери...

Нещо много здраво се оплетоха тази година.

# 288
  • Мнения: 68 368
Да. Или персонал са съкратили за икономии, или друго има. Факт е, че досега не си спомням такива драстични и масови забавяния и неуредици.
Поръчката ми от 13.12. още не е изпратена. По стария ред да сега да я бях получила....

# 289
  • Down Under
  • Мнения: 1 128
Поръчката ми от 13.12. още не е изпратена. По стария ред да сега да я бях получила....
Аз моята от 13.12 я получих вече. Странна работа. На 17.12 пуснах 7 поръчки с по един артикул, докато издебна размера. Очаквам да ги получа вече догодина.

Последна редакция: ср, 20 дек 2017, 20:11 от gordi

# 290
  • Мнения: X
Аз имам поръчка от 12.12.Днес се обадих да попитам дали ще я получа до края на седмицата.Отговориха ми,че вчера е изпратена, а в профила ми е все още със   статус "обработва се" и нямам потвърждение по имейл, че е изпратена.

# 291
  • Мнения: 68 368
Те тук нямат склад с наличности. Всичко идва от Италия ли беше....поне аз така знам от това, което тук сме коментирали...

# 292
  • Мнения: 6 268
От Италия пътуват. Казаха ми, че от изпращането отнема 2 работни дни, за да се появи пратката в системата на Еконт и реално на третия работен ден я доставят.

# 293
  • NE
  • Мнения: 10 999
Аз губя надежда за поръчката от 11.12, а за тази от 17.12 не смея и да мечтая. Просто ужасно обслужване.

Последна редакция: ср, 20 дек 2017, 21:31 от Flower Fairy

# 294
  • София
  • Мнения: 6 110
Моята поръчка от 16.12 е изпратена. Само дето от 11 артикула са пратили 3. Изобщо не са си направили труда да ме уведомят, ако не бях влязла в профила си, нямаше да разбера. Хич няма и да я взема от куриера. Само ми изгоря кодът за намаление.

# 295
  • Мнения: 2 219
Чак когато се смени статуса на Изпратена, тогава ли се вижда, че не са изпратили всички артикули?

# 296
  • София
  • Мнения: 6 110
Не знам, не съм проверявала в профила. Погледнах сега. Сигурно щях да разбера чак като получа смс от куриера и видя, че сумата е по- малка.

# 297
  • Мнения: 46 437
На мейл трябва да получавате всяка промяна на статуса.

# 298
  • София
  • Мнения: 6 110
Получих потвърдителен мейл и за изпратена поръчка, но в него не се споменаваше нищо друго.

# 299
  • Мнения: 2 219
На мейл трябва да получавате всяка промяна на статуса.
Нищо не получавам на мейла. Нито за изпратена поръчка, нито за върната, нищо... И това е така, откакто съм се регистрирала. Верен ми е мейла в данните на сайта, незнам защо така...

Общи условия

Активация на акаунт