eBay – 98

  • 63 745
  • 736
  •   1
Отговори
# 705
  • Sofia
  • Мнения: 15 553
Дидичка,ако е за 30 дни не би трябвало да се поднови автоматично.Поне така ми казаха от чата.Ако е Till Canceled,тогава се подновява и те таксуват.
Ако е с "Fixed Price", вече няма как продължителността на листинга да е 30 дни. Може да е само "Good 'Til Canceled".

А тези на търг не се таксуват, нали?
Не.

# 706
  • Мнения: 3 729
Добре, аз ли не мога да обясня като хората?

Скрит текст:
Good ‘Til Cancelled in 2019

Take advantage of the out-of-stock feature with Good 'Til Cancelled listings.

What’s changing?

We’re making some changes to the listing duration for all fixed price listings.

What you need to know:

Starting in mid-March 2019, the listing duration for all new fixed price listings on eBay will be Good 'Til Cancelled.

Existing fixed price listings that are not Good 'Til Cancelled will continue until they sell or end at their specified duration. If a short-duration fixed price item is relisted, the duration will be set to Good 'Til Cancelled upon relist.

How to use:

Good 'Til Cancelled listings renew automatically every 30 days unless your item sells before that timeframe. We charge an insertion fee every 30-day period. Good 'Til Cancelled listings count toward your monthly zero insertion fee listings. Fee amounts are based on the terms in effect when the listing goes live and when it renews.

With Good 'Til Cancelled listings you can take advantage of the out-of-stock feature:

    If your listing reaches a quantity of zero, we will show it as out-of-stock to buyers.
    By using out-of-stock, your listing will retain its purchase and search history, so that when you replenish your stock, buyers can easily find your listing.

https://export.ebay.com/en/seller-updates/2019-early-seller-update/

Но няма проблем, обърнала съм внимание, който не иска да вярва, нека си плаща такси по невнимание.

# 707
  • Мнения: 1 196
Дидичка,много благодаря за поясненията 🤗 Явно това е нещо ново.Незнам дали има разлика за ebay.com и ebay.uk ...,но предполагам за всички ще е еднакво.
Аз говорих с чата към края на февруари и информацията ми е ат тогава.Явно много бързичко си сменят политиката.Но така ще имат голям отлив на потребители.🤔

# 708
  • Мнения: 400
Момичета, някой ако може да помогне. Днес спечелих два артикула в ибей юк, но имам проблем с плащането и на двата, излиза ми едно и също съобщение. Пазарувам от 4 г от ибей, но не съм се сблъсквала с този проблем. Не ми става ясно дали проблема е със самата обява или с пейпал, въпреки че няма причина да е в пейпал, имам пари в картата , валидна е до 2022г, последно плащах преди два дни в ибей и нямаше проблем. Моля за помощ от някой запознат[/img]

# 709
  • Мнения: 3 729
Какво съобщение ти излиза?

Проблемът може и да е в продавача - ако е посочил грешен адрес, плащането няма да мине. Най-добре пиши на продавача да го уведомиш, че имаш проблеми с плащането. Приложи и скрийншот, ако трябва.

Мери, това се опитах да обясня, че има промяна.
На мен още отдавна се опитаха да ме метнат с една такава обява "good 'till cancelled", но за щастие я видях навреме и прекратих. Тогава, въпреки че бях избрала 30-дневен срок, автоматично бе трансформирана в good 'till cancelled, че и best offer ѝ бяха добавили, и то без да бъда уведомена.

# 710
  • Sofia
  • Мнения: 15 553
На мен още отдавна се опитаха да ме метнат с една такава обява "good 'till cancelled", но за щастие я видях навреме и прекратих.

"Insertion Fee" ли са се опитали да ти наложат? Защото съвсем доскоро всички "Good 'Til Canceled" обяви си бяха безплатни. Това с платеното автоматично препубликуване сега го въведоха. Crazy Много са зле.

# 711
  • Мнения: 3 729
Не знам, редактирах обявата и тогава видях, че е променена. Прекратих я преди да бъде подновена.

А нали уж безплатните обяви важат и за gtc? От написаното аз поне така разбирам.

# 712
  • Мнения: 400
Какво съобщение ти излиза?

Проблемът може и да е в продавача - ако е посочил грешен адрес, плащането няма да мине. Най-добре пиши на продавача да го уведомиш, че имаш проблеми с плащането. Приложи и скрийншот, ако трябва.

Мери, това се опитах да обясня, че има промяна.
На мен още отдавна се опитаха да ме метнат с една такава обява "good 'till cancelled", но за щастие я видях навреме и прекратих. Тогава, въпреки че бях избрала 30-дневен срок, автоматично бе трансформирана в good 'till cancelled, че и best offer ѝ бяха добавили, и то без да бъда уведомена.
Свързах се и с двамата продавачи, няма проблем от тяхна страна, ето съобщението:


Последна редакция: пн, 25 мар 2019, 08:10 от elena230479

# 713
  • на пистата
  • Мнения: 5 838
Какво съобщение ти излиза?

Проблемът може и да е в продавача - ако е посочил грешен адрес, плащането няма да мине. Най-добре пиши на продавача да го уведомиш, че имаш проблеми с плащането. Приложи и скрийншот, ако трябва.

Мери, това се опитах да обясня, че има промяна.
На мен още отдавна се опитаха да ме метнат с една такава обява "good 'till cancelled", но за щастие я видях навреме и прекратих. Тогава, въпреки че бях избрала 30-дневен срок, автоматично бе трансформирана в good 'till cancelled, че и best offer ѝ бяха добавили, и то без да бъда уведомена.
Свързах се и с двамата продавачи, няма проблем от тяхна страна, ето съобщението:



Онзи ден имах същия проблем.Влезнах през компа и платих,през телефона ми изписваше същото.Срещу обявата още си стои пясъчен часовник,но нещата са ми изпратени

# 714
  • на пистата
  • Мнения: 5 838
Имам нуждо от малко помощ.Опитах да направя настройките да плащам по курса на банката.Обаче като стигна до manage preapproved payments не следва Set Available Funding Sources" –> "Conversion Options" –>  а това Sad

# 715
  • Мнения: 6 880
Големи смотаняци работят в ибей. Решиха случая в полза на продавача и сега обжалвам.

"We received tracking information from the seller that shows the item was delivered to your address or will be arriving shortly."

# 716
  • Мнения: 3 729
Предполагах, че ще решат в полза на продавача.
В случая той е направил всичко по силите си, за да ти достави стоката. Проследяващият номер защитава продавача.
Свържи се с чата и обясни какъв точно е случаят. Дано попаднеш на разбран служител и да ти възстановят поне сумата на стоката.

# 717
  • Мнения: 245
Здравейте! Имам нужда от вашата помощ, за първи път ще продавам в ebay, въпроса ми е- ще продавам продукт в целия свят, чрез БГ пощи, в падащото меню на Services, кое да избера, като ще има доставка?
Благодаря предварително!

# 718
  • Мнения: 6 880
Предполагах, че ще решат в полза на продавача.
В случая той е направил всичко по силите си, за да ти достави стоката. Проследяващият номер защитава продавача.
Свържи се с чата и обясни какъв точно е случаят. Дано попаднеш на разбран служител и да ти възстановят поне сумата на стоката.

Отхвърлиха ми обжалването и след това се свързах с чата, където в общи линии ме пратиха да пия една студена вода. Да съм питал холандските пощи да ми кажат кой куриер са ползвали в България и да дам доказателство от този куриер, че не са ми доставили пратката. Протекция на купувача друг път.

# 719
  • Sofia
  • Мнения: 15 553
Ама тези от eBay изобщо разбраха ли, че пратката се е върнала при продавача?

Общи условия

Активация на акаунт