Пазаруване от Amazon - тема №72

  • 95 641
  • 747
  •   1
Отговори
# 735
  • софия
  • Мнения: 25 203
Съжалявам за спама, но понеже коментирате превозвачите имам следната ситуация и ми се иска да чуя други мнения. Имам Уж загубени 2 пратки с ГабиЕли от август 2016 и септември 2016. След многократни имейли и телефонни разговори с превозвача ги отписах тези пратки и реших, че наистина са загубени и поисках връщане на сумата от амазон. Сумите ми бяха възстановени. Преди 2 дни получавам заплашително писмо от превозвача, че ако не си взема пратките на мое име ще ме таксуват по 5лв/ден. Реших, че става въпрос за грешка и им писах, че от 09.2016 не съм ползвала услугите им. Върнаха ми отговор, ме двете пратки стоят повече от година при тях. И двете пратки са регистрирани при тях и все още стои като неполучена, а камо ли да се раздава. Помолих ги да ми ги отворят и снимат, като бях твърдо убедена, че няма как да са моите пратки. Получавам исканите снимки и наистина са моите пратки. А едната са кроксове на детето, което след 16 месеца се сещате че вече отдавна са умалели. Амазон винаги са били честни с мен и ще трябва да им пиша отново и да им платя върнатата сума, макар и след 16 месеца. Не знам как ще го направя(писането, не плащането), ще умра от срам как така след повече от година съм ги получила, чак не е за вярване. Но се чудя какво да ги правя превозвачите. Повече от бясна съм. Ще трябва да платя нещо, което няма да ползвам. Дали пък да не ги накарам да върнат и двете стоки (упс, едната е от Китай и няма как, но другата е от Англия) и така да си платят за грешката? Все пак не е моя вината. Многократно съм им писала, но отговорът винаги е бил един и същ- загубени. Не ми се иска да платя за нещо дето после да се чудя какво да го правя, щото вече е малко.
Някой ако му трябват кроксове с Елза и Ана за 15£ размер 8-9 uk да си каже. Дайте съвет какво бихте вие сторили.
Изобщо не се учудвам. Имах подобна ситуация с въпросните. И още няколко, в които те никога не бяха виновни. Много се радвам, че отдавна не ги ползвам. Не са се променили и на сантиметър. Не мога да те успокоя, че можеш нещо да им направиш. Ако пазиш мейлите, с които ти казват, че няма нищо при тях, можеш да им ги препратиш. От сега мога да ти кажа какъв ще е отговорът. Как могат да са сигурни, че става въпрос за същите пратки и че и те могат да ти препратят какъвто си поискат мейл.

# 736
  • Мнения: 3 213
На твое място щях да вдигна скандал на превозвача и да ги принудя те да възстановят сумата на Амазон. В случая, вината не е твоя.

# 737
  • София
  • Мнения: 693
ще разводня темата, но да напиша и аз за превозвач..но в обранта насока... миналата седмица направих поръчка от френския амазон, продавача обаче не беше амазон..и на етикета не било изписано нито ИДто ми, нито името..а само част от адреса..служителите на ДоставиДоМен се чудели дали вообще е за тях..... обади ли се на продавача и така разбрали, че е за мен... и ми пратиха мейл... ами какво да кажа..хора и хора...

# 738
  • Бургас
  • Мнения: 91
Здравейте,
работили изобщо намалението за първо пазаруване през мобилното приложение или само при мен не се получава?

# 739
  • Мнения: 1 140
Какво  стана с поръчките на филтри Брита Макстра +?
Някой получи ли си ги?

# 740
  • София
  • Мнения: 626
Какво  стана с поръчките на филтри Брита Макстра +?
Някой получи ли си ги?

При мен няма движение...

# 741
  • Мнения: 1 094
Здравейте,
работили изобщо намалението за първо пазаруване през мобилното приложение или само при мен не се получава?
Работи. Миналата седмица се възползвах.

# 742
  • Мнения: 1 596
Здравейте,
работили изобщо намалението за първо пазаруване през мобилното приложение или само при мен не се получава?
Работи. Миналата седмица се възползвах.

Какво е това намаление?

# 743
  • Бургас
  • Мнения: 91
Здравейте,
работили изобщо намалението за първо пазаруване през мобилното приложение или само при мен не се получава?
Работи. Миналата седмица се възползвах.
Автоматично ли Ви се намали сумата или получихте код за намаление?

# 744
  • Бургас
  • Мнения: 91
Здравейте,
работили изобщо намалението за първо пазаруване през мобилното приложение или само при мен не се получава?
Работи. Миналата седмица се възползвах.

Какво е това намаление?
5 лири при инсталиране и първо пазаруване през мобилното приложение

# 745
  • София
  • Мнения: 3 158
За мобилното приложение, когато влезете в профила, минавате малко по-надолу и ще видите една количка с лого на амазон. Натискате и чак тогава при преминаване към плащане ще ви се отрази намалението.

https://www.amazon.co.uk/b/?node=14022820031&ref=m1m0m5AR

# 746
# 747
  • Варна
  • Мнения: 11 340
Заповядайте в НОВАТА ТЕМА, с пожелание за хубави намаления и много успешни поръчки! Kissing Smiling Eyes

Общи условия

Активация на акаунт