Помощ! Пазарувах от фалшив сайт...

  • 7 175
  • 27
  •   1
Отговори
  • Мнения: 921
Направих голяма грешка, че пазарувах от този сайт обувки. Оказа се че е фалшив, няколко часа след поръчката, сайта не се отваря. Нямам номер на поръчка, нищо на мейл. Само блокирана сума от 178 лв. От банката отказаха да разблокират транзакцията, която все още не е осчетоводена. И просто съм с вързани ръце. Някакви идеи какво мога да направя ?
Сайта го дава вече не съществуващ и не мога да върна обратна връзка на търговеца.

# 1
  • Мнения: 6 301
Как е името на сайта, да знаем и ние.

# 2
  • Мнения: 7 325
Единственото, което можеш да направиш е да се разправяш с банката да освободят парите. Отиди в клона и говори с някой на по-висока позиция.

# 3
  • над кукувичето гнездо
  • Мнения: 9 409
Подайте сигнал в КЗП.

# 4
  • Мнения: 11 336
Подайте сигнал в КЗП.

И те какво ще направят за сайт нейде по света  Shocked

Банката е твоето решение - подай писмен сигнал, че сумата е неправомерно задържана. Напиши писмо, че ще искаш те да ти я възстановят поради бездействието си.

Я дай да го видим този сайт.
Между другото надявам се, че пазаруваш с защитена карта да не ти я източат после.

# 5
  • Мнения: 921
Cozycoupercar.co.uk това е сайта.
От години си пазаря онлайн, сама се чудя на себе си защо се подлъгах. Още докато правех поръчката ми се стори странно, името на сайта, пей пал е показан само на картинка, не мога да го ползвам като опция, не ми изпратиха на мейл потвърждение на регистрацията. Ей и отидах че поръчах.
След това нещо започна да ме гложди, и започнах да ровя в нета. След прочетеното ми стана ясно , че съм попаднала на фалшив сайт. И веднага звъннах на банката, от там казаха нищо не може да се направи. Единствено търговеца да ми върне сумата. Е ама как като няма и следа от него.
Много съм бясна на себе си на първо място, след това на безхаберието на банката.

# 6
  • Мнения: 9 052
Като го пуснеш в гугъла излиза с pagelabor.net/www/ орпред и се отваря . В Естония бил?  Може пак да е тесла.
Хм.
Но иълиза само на 1 място. Аз бих предположила , че сайт, който се появява така в гугъла е менте. Иначе би трябвало да има повече срещи.
Оплачи се на банката. Оплачи се на пейпал, че им има логото ... оплачи се на агенция за потребителите ... оплачи се в полицията.

Последна редакция: чт, 23 ное 2017, 14:47 от Bandiera rossa

# 7
  • Мнения: 921
Говорих с директорката на банката в града, не можела та не можела. Хем ме познава и знае, че няма да я излъжа и наистина имам проблем.
Ох на мен не ми отваря с нищо, съласна съм даже да дам на някого парола и мейл, да влезе да им пише да откажа поръчката.
Незнам просто какво да правя, не са малко парите.

# 8
  • Мнения: 2 909
И аз не мога да отворя сайта, а не съм влизал преди.

# 9
  • Мнения: 3
Говорих с директорката на банката в града, не можела та не можела. Хем ме познава и знае, че няма да я излъжа и наистина имам проблем.
Ох на мен не ми отваря с нищо, съласна съм даже да дам на някого парола и мейл, да влезе да им пише да откажа поръчката.
Незнам просто какво да правя, не са малко парите.
Това само с нашите банки може да стане.Сина ми в Англия за подобен случай веднага в рамките на деня му върнаха парите и му смениха картата.А тука само такси,такси и никакво обслужване.Трябва да вдигнеш повече шум като например да се обадиш на Мая Манолова.

# 10
  • Мнения: 921
Банката била с вързани ръце, нищо не можела да направи. Правата били на търговеца щом съм наредила. Незнам не мога да повярвам, че банката не може да разблокира транзакцията при положение , че не е осчетоводена. При положение, че  няколко часа след блокирането на сумата подавам сигнал, че неправомерно ми отнемат парите. Няма как да ми пратят за час два поръчката. Звънях на колцентъра, там с ужас установих , че парите били в иени, а не в паунди както заплатих.
Намерих в спам пощата си някаква смешен мейл за номер на фактура, и им върнах отговор. Това ми е единствената връзка с тях.
Стоя и чакам, като смятам банката можеше да разблокира сумата и готово. Щях да се подпиша, че е мое искане да нямат проблеми. Бясна съм. Звъня пак на кол центъра, ако съм имала късмет до 45 дни можело да се разблокира автоматищно сумата, ама в случай че не била дръпната.

# 11
  • Мнения: 1 179
Коя е тази банка? Щом като има съмнение за кражба на данни, трябва да блокорат картата и да анулират транзакцията. Пиши им официална жалба, като сложиш в копие КЗП. Тук става въпрос за правата ти като потребител с банката. Не оставяй нещата така. Уж повечето банки имат служители, които следят "съмнителни" транзакции и при наличието на такава се обаждат на картодържателя и го питат дали е наясно с транзакцията. Ако не е - блокират картата и анулират транзакцията. Прочети си ОУ, може да пише нещо в тях.

# 12
  • Мнения: 921
Банката е Си банк. Транзакцията вече е осчетоводена, и аз пих една студена водичка. Въпреки, че звънях на банката неколкократно, въпреки че ходих да говоря с директорката на клона.
Е към кой да се обърна, ако не към тях. Странно към Пощенска ли да се обърна ? Каква защита ми дават те като техен клиент ? Не мога да си намеря място, че час след поръчката звъня и действам. Ще ги сменям със сигурност. Казах им че съм запозната , може да се анулира транзакцията, ама те не та не. Стоиш и си чакаш 45 дена, ако не е осчетоводена. Подигравка.
От там казвам искам да ми се смени картата, какво ще ми струва . Е защо да я сменяш?

# 13
  • Мнения: 1 285
Аз бих подала жалба във БНБ. За първи път чувам банката да не може да оспорва транзакцията. Дори са длъжни да имат такава опция , може би на момента нищо да не може да се направи но след сигнала на клиента банките си имат начини на разследване , дали жалбата се приема по телефона или писмено във клон и при двата случая транзакцията може да бъде оспорвана. Ако въпросната банка не ти съдейства то БНБ ще ги принуди.

# 14
  • Пловдив
  • Мнения: 275
Транзакцията не може да се анулира от банката, а от търговеца, ако успеете да се свържете с него. Когато правите плащането, вие подписвате договор. Прочетохте ли го? Предполагам не, иначе щяхте да се откажете.
Данните на картата сте си ги дала доброволно, след като опцията за плащане през paypal не работи, защо извършвате плащането!? Картата задължително трябва да се дезактивира и да си извадите нова. Също така явно не сте си прочели и общите условия за ползване на дебитни карти. Може да подадете в банката искане за оспорване на транзакции, но ако излезе неоснователно е възможно да заплатите и такса за това. Която и банка да беше в БГ нямаше да отмени блокировката в случая.

Общи условия

Активация на акаунт