СЕДМИ клас - 2 – Първи пробни се задават

  • 98 333
  • 754
  •   1
Отговори
# 180
  • Варна
  • Мнения: 2 442
Деси, точно ти неведнъж си обяснявала в каква последователност върви вземането на материала и по бел, и по мат във вашето училище като не е трудно да забележиш, че далеч не се движите в последователността на учебника и това няма нищо общо с 9 часа по мат, пет от които са сип и зип. В момента пиша от телефона и не мога да цитирам разпределението, което е качено на сайта на Мон, но целта му е да УЕДНАКВИ изискванията към ВСИЧКИ държавни училища в страната. Затова и учителите попълват учебните планове в специални дневници, точно защото подлежат на периодични проверки от Мон. Въпросът е защо инспекторите ходят да проверяват едни училища, а в други очавадно не стъпват. За мен не е нормално в едно училище един да е решил цял срок да се учи само лит или само граматика, когато по закон се изисква друго. Не е и нормално да се размества материала, когато учебния план ( хубав или лош е еднакъв за всички) изисква всички да се съобразяват по определен начин с него. Защо просто се правите, че не виждате проблема?

Влизам за редакция след сверка в интернет, съгласно примерното разпределение втората седмица на декември по лит трябва да са върху главата за смъртта на Странджата, по бел - върху сложно съст изр с подчинено подложно изр, по мат - уравнения, свеждащи се до линейни.  Ха сега си признайте кой до къде е.

Последна редакция: вт, 12 дек 2017, 10:18 от Manzhelka

# 181
  • Варна
  • Мнения: 4 295
Знаеш ли, отдавна не му отварям учебниците! Разпределения не съм гледала, ни наредби чела, още по-малко пък да зна кои инспектори къде ходят ! Simple Smile)) Приемам това, което ни се сервира и единственото което ме интересува е психическото и физическото здраве на детето ми , което предвид изискванията към него и препускането по материала , за което не знам защо толкова ви липсва , са застрашени! На съд ли съм, че да "признавам" нещо, не схванах?! Иначе няма " равенство " , това е положението ! Wink

# 182
  • Варна
  • Мнения: 261
При нас тази седмица е класното по БЕЛ, което г-жата щяла да направи по формата на НВО. До момента са взели всички глави на "Немили - недраги". Явно другата седмица ще почнат следващото произведение, но при нас г-жата е решила, че този срок само два часа ще са л-ра, останалите БЕЛ. Вторият срок ще имат по четири часа л-ра и съответно по-малко БЕЛ. За класно по математика нищо не са казали, предполагам че ще го правят след Нова година.

# 183
  • Варна
  • Мнения: 2 442
Отговарям и спирам след този пост. За тези прословути инспектори става дума на почти всяка наша РС, така че учителите са тези, които споделят, че са проверявани и макар че сами виждат, че трябва да се направи нещо, молят за съдействие да се обърне внимание, че определени раздели няма да получат достатъчно внимание. А иначе тук всички се интересуваме от образованието на децата си, така че в една или друга степен всички оценяваме как се движат и взимаме необходимите мерки - не случайно и в мг- тата има деца, които ходят на уроци и школи по мат и по бел, при това не по препоръка на преподавателя, а по констатирана необходимост от родителя. Подсъдно е силна дума, но е лицемерно да си затваряме очите за някои благинки, които са в разрез с установения ред. И ако това е върхът на айсберга, досещайте се какво има по- надолу. А че равенство няма, няма, но защо това конкретно ви се струва нормално и далу ако в крайния случай ( визирам хипотетичен пример) приемането на парашусти в най- желаните специалносто идния май като краен случай на неравенство пак ли ще го приемете с равнодушие като оправдание за неравенството?

# 184
  • Резерват "Северозапад"
  • Мнения: 2 366
Хич си нямам идея какво е разпределението на материала в нашето училище Wink, не знам и докъде са стигнали по БЕЛ и математика, само от време на време питам дали са взели еди какво си, което съм прочела тук, в тази тема Laughing. Знам, че класното по БЕЛ ще е преди ваканцията, по мат. - евентуално - също.

# 185
  • Варна
  • Мнения: 4 295
За това " неравенство" и детето ти се бори преди 3 год. На това аз му казвам двоен аршин! И аз спирам по темата! Simple Smile А дали учителите ви не се оправдават само с разни " инспектори" е друг въпрос ?! Wink

# 186
  • Варна
  • Мнения: 2 442
За това " неравенство" и детето ти се бори преди 3 год. На това аз му казвам двоен аршин! И аз спирам по темата! Simple Smile А дали учителите ви не се оправдават само с разни " инспектори" е друг въпрос ?! Wink

Хайде сега публично да си признаем кои деца влязоха в нашия набор - публично споделям, че тогава отказах частните уроци като подготовка. А и двете знаем, че 90% от децата, които бяха приети тогава ходеха 3 седмично на уроци при сегашната ви класна, която по една случайност пишеше задачите за състезанията с локални изисквания. Предполагам по тази причина сега им се налага пак да ходят на частни уроци.

Големият въпрос е на какво вдъщност учим децата си като ценности?

# 187
  • Мнения: 553
Не знам докъде са,  довечера ще попитам, но май не са почнали Една българка, защото Ива се тюхкаше, какво ще било, ако се падне на олимпиадата.
 По математика пък съвсем нямам идея. При толкова много математика, малко шизофренично ми се струва, по обикновената математика да са на едно ниво, по ЗИП- на друго, СИП- трето, а школа на четвърто. Може пък и да греша, материала да си е същия само сложността да е различна.
Равния старт е обречен още с раждането в определено семейство, в определена страна и  град, попадането в определено училище и при конкретни преподаватели.
Че има различно отношение към училищата съм съгласна, но мисля че е редно да се отчетат и усилията  учителите, може би пък те са си извоювали тези условия.

# 188
  • Варна
  • Мнения: 4 295
За това " неравенство" и детето ти се бори преди 3 год. На това аз му казвам двоен аршин! И аз спирам по темата! Simple Smile А дали учителите ви не се оправдават само с разни " инспектори" е друг въпрос ?! Wink

Хайде сега публично да си признаем кои деца влязоха в нашия набор - публично споделям, че тогава отказах частните уроци като подготовка. А и двете знаем, че 90% от децата, които бяха приети тогава ходеха 3 седмично на уроци при сегашната ви класна, която по една случайност пишеше задачите за състезанията с локални изисквания. Предполагам по тази причина сега им се налага пак да ходят на частни уроци.

Големият въпрос е на какво вдъщност учим децата си като ценности?

Какво общо има това ти словоизлияние с темата за неравенството ?! Твое си решение е било какво да правиш в 4 ти клас , никой не е отговорен за него. А другото с ЕЖК кой къде ходел и при кого , няма да коментирам слухове! Аз знам само моето дете къде ходи , и не беше при превъзнесените учители от МГ и съм сигурна, че мястото му беше там ! Wink Милена, не изпадай в махленски битки , моля те ! Радвай се на умното си дете и бъди спокойна, че и без "изсилвания" той ще попадне , където иска , точно защото е спокоен ( надявам се) Wink

# 189
  • Варна
  • Мнения: 677
За това " неравенство" и детето ти се бори преди 3 год. На това аз му казвам двоен аршин! И аз спирам по темата! Simple Smile А дали учителите ви не се оправдават само с разни " инспектори" е друг въпрос ?! Wink

Хайде сега публично да си признаем кои деца влязоха в нашия набор - публично споделям, че тогава отказах частните уроци като подготовка. А и двете знаем, че 90% от децата, които бяха приети тогава ходеха 3 седмично на уроци при сегашната ви класна, която по една случайност пишеше задачите за състезанията с локални изисквания. Предполагам по тази причина сега им се налага пак да ходят на частни уроци.

Големият въпрос е на какво вдъщност учим децата си като ценности?

Какво общо има това ти словоизлияние с темата за неравенството ?! Твое си решение е било какво да правиш в 4 ти клас , никой не е отговорен за него. А другото с ЕЖК кой къде ходел и при кого , няма да коментирам слухове! Аз знам само моето дете къде ходи , и не беше при превъзнесените учители от МГ и съм сигурна, че мястото му беше там ! Wink Милена, не изпадай в махленски битки , моля те ! Радвай се на умното си дете и бъди спокойна, че и без "изсилвания" той ще попадне , където иска , точно защото е спокоен ( надявам се) Wink
   Manzhelka, наистина говориш чула-недоразбрала и типично в клюкарски стил за влизането в МГ - няма смисъл, изобщо не си права Peace. Не знам защо е необходимо да се дъвчат неща отпреди 3 години, но ми стана интересно кои ли задачи е писала "класната на Деска", след като от всички балообразуващи състезания по него време, само Прегледа на знанията по математика беше "местно"?
    За какви ценности и неравенство говориш изобщо??? Няма как да искаш в МГ и в обикновеното училище да се преподава математика по един и същ начин. Нали затова има специализирано училище, за да се учи нещо повече от предвиденото в учебника. И ако в момента целта на преподаването в 7 клас по другите училища е да се вземат успешно матурите, целта на преподаването в МГ е мноооого по-различна и НВО изобщо не е на дневен ред, а усвояване на доста повече и по-различни знания и съответно постижения.

# 190
  • Мнения: 21 455
" Класната на Деска" не преподава ли по БЕЛ?

# 191
  • Варна
  • Мнения: 2 442
Dima,  не просто съм чула, но го и съпреживях с част от родителите на деца, които ходеха на конкретните уроци. Даже на тях им беше писнал " рекета" в името на заветното класиране. От сегашна гледна точка, грам не съжалявам за направения от мен избор тогава - за мен ако едно дете в 4 клас трябва да ходи толкова интензивно на уроци, значи не е за там. Това е моето лично мнение и не ангажирам никого. По отношение на избора на преподавател - въпросната госпожа пишеше задачите не само за ПМЗ, което бе с най- голяма тежест, допълнителната задача на Великденското, задачите за вътрешните контроли за Пролетните състезания... Много мога да продължа, но не виждам смисъла. Постиженията на децата след това сами говорят или не говорят за качеството на подбора. Истината е, че децата са само потърпевши. И за съжаление нивото на знанията в 5 и 6 клас по всички останали дисциплини се вижда в класиранията по останалите олимпиади, където призьори са основно деца от "нормални" училища. Но не това беше темата на дебата днес .

# 192
  • Варна
  • Мнения: 2 133
... 90% от децата, които бяха приети тогава ходеха 3 седмично на уроци при сегашната ви класна, която по една случайност пишеше задачите за състезанията с локални изисквания. Предполагам по тази причина сега им се налага пак да ходят на частни уроци.

Това, което пишеш, е много сериозно. Моето дете не е ходило при тази госпожа на уроци, но мисля, че малко се разгарят страстите без смисъл. Проблемът е, че при вас нямат време за упражнения? Едва ли това ще е препъни-камъкът! Учителите са ви добри, доколкото разбирам, да не би вие да им стоите твърде много на главата? Simple Smile

# 193
  • София
  • Мнения: 6 549
За това " неравенство" и детето ти се бори преди 3 год. На това аз му казвам двоен аршин! И аз спирам по темата! Simple Smile А дали учителите ви не се оправдават само с разни " инспектори" е друг въпрос ?! Wink

Хайде сега публично да си признаем кои деца влязоха в нашия набор - публично споделям, че тогава отказах частните уроци като подготовка. А и двете знаем, че 90% от децата, които бяха приети тогава ходеха 3 седмично на уроци при сегашната ви класна, която по една случайност пишеше задачите за състезанията с локални изисквания. Предполагам по тази причина сега им се налага пак да ходят на частни уроци.

Големият въпрос е на какво вдъщност учим децата си като ценности?
Това беше грубо ! Чувствам се лично засегната, защото моите момичета го изживяха в 5-и клас покрай изказванията на Сава Гроздев за Мадлен Христова в национален ефир ! Не искам да си помислям какво е било на 7-класниците и техните родители.
Малко става - гроздето е кисело и мойто не влезе, ' щото ценностите са ни приоритет, а вашите са влезли 'щото са се готвили при "правилния" преподавател. НЕ Е ЧЕСТНО !

# 194
  • Мнения: 822
Цитат
само се чудя как МОН позволява едни държавни училища да са богопомазани и да не вървят по разпределението на часовете, спуснато от МОН, а да санкционира други, които са си позволили волността да разместят програмата. Мисля, че двойните стандарти са основния проблем в тази държава, което в последствие ражда нелицеприятни деца.
А това е още по грубо, ако някой погледне извън "своята дълбока провинция" и това да брои кой как е влязъл с уроци ли, с връзки ли и т.н., ще види че определени ДУ са скъсвани от проверки, като за мен лично целта е ... как беше на съда е ясно,  да влезе убитият!

Общи условия

Активация на акаунт