Пазаруване от Aliexpress.com 53

  • 92 731
  • 740
  •   1
Отговори
# 720
  • Мнения: 19
Здравей,
Аз поръчвам корейска козметика от jolse.com. Имат безплатна доставка и от всяка поръчка ти дават кредит малък процент, който можеш да ползваш за следващи поръчки. При регистрация получаваш и $3. Пращат и мостри.
От Алито последно си поръчах това:
https://www.aliexpress.com/item/Colares-Femininos-Teacup-Pendant … 010708.0.0.MEzGuc

Дойде супер бързо и много ми харесва. Мисля да поръчам и други неща.

# 721
# 722
  • там където е семейството ми...
  • Мнения: 26
Здравейте, преди време отворих диспут и го спечелих /връщат ми част от сумата/, но все още не са ми върнали парите. Има ли значение картата на кое име е? Аз съм регистрирана с моето име, а картата е на мъжа ми. Дали това е проблема, че не ми ги връщат и към продавача ли да се обърна или към алиекспрес /не знам как става връзката с алиекспрес/.
Ще съм благодарна на всеки,  имал подобен опит , да ми отговори.Simple Smile

# 723
  • Мнения: 14 777
При мен пише срок за връщане от 3 до 20 дни,така че виж при теб колко са.
Аз пък имах друг случай-бях поръчала доста стикери за маникюр,пигменти,лентички от един продавач. Така и не дойдоха и като отворих диспута,още на следващия ден той се съгласи да ми върне сумата,но след няколко дни случайно видях,че за едно от нещата (най-скъпото) не се е съгласил и ми писал,че ще дойде,да имам търпение и да затворя диспута. 🙄 Явно си пробват и разчитат да не обърнеш внимание.

# 724
  • там където е семейството ми...
  • Мнения: 26
Благодаря, че отговорихте Anyyyone, да и при мен пише, че парите се връщат от 3 до 20 работни, но все още ги няма /всъщност след 3 дни изтича този срок/. Получих мейл, в който ме подканят да дам оценка, но аз чакам да ми върнат парите и тогава да го направя. Алиекспрес ли връщат парите или продавача всъщност? Нали уж продавачите не си получавали парите докато не потвърдим поръчката или аз съм в грешка Thinking Към кого да се обърна, ако не си ги получа?
Другото, което ме притеснява е, че картата е на друго име, не това, което съм дала в профила си в Алито, което може и да е една от причините за забавянето....

# 725
  • Мнения: 14 486
Ти имаш ли мейл потвърждение за рефънд?

Мисля, че няма значение на кого е картата, връщат по тази, с която е правена поръчката.

# 726
  • там където е семейството ми...
  • Мнения: 26
Да писаха ми два, три дни след спора, че е решен в моя полза /така поне си го преведох/ и ще върнат парите, може би ще ги върнат в последния момент...  Чакам си ги .... Simple Smile
Refund: USD 16.00  ,no need to return goods (if there is a refund,normally buyer will receive the refund in 3-20 business days)

# 727
  • Асеновград
  • Мнения: 513
Да , там също трябва да пише и че , ако не си получите парите пак да се обадите .

# 728
  • Мнения: 14 486
Да писаха ми два, три дни след спора, че е решен в моя полза /така поне си го преведох/ и ще върнат парите, може би ще ги върнат в последния момент...  Чакам си ги .... Simple Smile
Refund: USD 16.00  ,no need to return goods (if there is a refund,normally buyer will receive the refund in 3-20 business days)



Те нещо удължиха сроковете за рефънда. Обикновено съм получавала рефънд до 2-3 дни от мейла, че диспута е в моя полза. Скоро обаче не съм имала диспути и не знам, явно са по-дълги сроковете.
Минали ли са 20 работни дни от мейла, с който са ви потвърдили рефънд?

# 729
  • ВАРНА
  • Мнения: 2 755
Пуснах 2 поръчки с часовници - едната за 18$ другата 26$, но с купон намалена на 22$ . Първа поръчка ми е и се сетих,че над 30лв може да отиде на митница ... Сега се колебая да отказвам ли ... Какво ще ме посъветвате ?

# 730
  • В един копнеж!
  • Мнения: 2 407
Съветвам те да не се стягаш заради митницата. Тук в тая тема, хем четете, че над 30 лв отива на митница, хем правите поръчки над допустимата сума и после питате. Какво ново очаквате да чуете, не мога да разбера?! Да извадим кълбото за отговор, които ще е най-лицеприятен?!  Не ги отказвай. Като идеш на митница два пъти и за следващите поръчки ще си знаеш. Телефони, обувки, дрехи и т.н. съм купувала, нищо не е ходило на обвинявате. Китайските продавачи не са глупави хора, знаеш какво да напишат.

# 731
  • ВАРНА
  • Мнения: 2 755
Какво ново очаквате да чуете, не мога да разбера?! ... Като идеш на митница два пъти и за следващите поръчки ще си знаеш.

Нямам възможност да ходя до митницата,в другия край на града ми е,нямам нито време за губене нито пък там има места за паркиране. Очаквам като пиша,че ми е първа поръчка да получа съвет от по-запознатите ,а не някой да ми чете конско виртуално . Незнам да се пробвам ли да се свържа с продавача,още не е изпратена,преди 2ч я пуснах

# 732
  • Пловдив
  • Мнения: 2 414
Какво ново очаквате да чуете, не мога да разбера?! ... Като идеш на митница два пъти и за следващите поръчки ще си знаеш.

Нямам възможност да ходя до митницата,в другия край на града ми е,нямам нито време за губене нито пък там има места за паркиране. Очаквам като пиша,че ми е първа поръчка да получа съвет от по-запознатите ,а не някой да ми чете конско виртуално . Незнам да се пробвам ли да се свържа с продавача,още не е изпратена,преди 2ч я пуснах
Пиши на продавача да напише по ниска цена.

# 733
  • Мнения: 548
Здравейте, някой поръчвал ли е дрехи за бременни от Али и може ли да препоръчате магазини/търговци?

# 734
  • Пловдив
  • Мнения: 2 414
Отскоро пазарувам -някъде 6 месеца, доста неща съм купила и поръчала.
Днес обаче ми се случва да взема поръчка и вътре вместо 3 броя - 2 броя сутиени.  Писах на продавача, не съм потвърдила получаване на доставката, не съм отворила диспут.
Какво мога да очаквам? Как мога да докажа, че са два, а не три?

Общи условия

Активация на акаунт