Поредната законно унищожена автобусна спирка

  • 4 340
  • 19
  •   1
Отговори
  • 1
  • 2
  • Всички
  • София
  • Мнения: 8
Градската мобилност най-накрая се добра до една от малкото класически спирки, която успешно приютяваше хора през последните 30 години.
Напълно здрава, просторна спирка, с железен покрив и метални платна по цялата височина, които да пазят от вятър, дъжд и слънце - и хоп от няколко дни покрива го няма, после късата страна, и ето днес изрязаха и гърба.
И за капак дори не го правят през лятото, ами чакат да завалят дъждовете.

Поредната простотия в милата ни Родина.

https://s6.postimg.org/u3t4f8qcx/IMG_2687.jpg
https://s6.postimg.org/ycxuhf1c1/IMG_2688.jpg
https://s6.postimg.org/z2gmtreq9/IMG_2689.jpg
https://s6.postimg.org/kw0vyke5t/IMG_2691.jpg
https://s6.postimg.org/q7fsj9sip/IMG_2693.jpg
https://s6.postimg.org/xannyv335/IMG_2696.jpg
https://s6.postimg.org/wl4vmipox/IMG_2697.jpg
https://s6.postimg.org/ycxuhe6gx/IMG_2700.jpg

# 1
  • София
  • Мнения: 28 477
Половинчат вопъл.
Каква е причината за премахването, ще правят ли нова на нейно място?
Мнението ми е, че старите спирки, като тази, са доста грозни и е добре да бъдат подменени с нови.

# 2
  • София
  • Мнения: 38 442
Новите не пазят от нищо - нито вятър, нито дъжд, нито слънце.
Ние в Младост, по Малинов почти нямаме спирки, точно защото махнаха старите и  не сложиха нови.
Сложиха ел. табла, а спирки няма - майтап пълен!

# 3
  • Sofia
  • Мнения: 15 549
Има чадъри. Peace

# 4
  • София
  • Мнения: 4 547
Тия стари спирки са супер ръждиви вече и повечето се ползват не по предназначение, а сещайте се за какво. Новите, пък, не пазят ни от дъжд,  ни от слънце. Качеството на изработка също няма нужда от коментар.
Нищо не пречи да се пише поне до местната община.

# 5
  • София
  • Мнения: 930
Току-що направиха чисто нова спирка на трамвай 20 на колелото на Гео Милев.
Едно леко покривче, което не е съединено със задната страница и между тях свободно се лее дъждът.
От двете страни - нищо.
В България, когато вали, обикновено духа и вятър, т.е. дъждът не пада отвесно. И така, стоиш под навеса за хиляди левове и дъждът те полива косо отпред или отстрани.
Такива са всички нови спирки. Евентуално, ако си сам на спирката, може да намериш сухо място, ама трудно.

# 6
  • Мнения: 14 596
Оплачете се на арменският поп,защото и да го направите в общината и ЦГМ няма да има ефект!Няма такава мафия.В медиите също няма да има ефект.Имиджа на кметицата Фандъкова се пази от огромен  медиен чадър.

# 7
  • Мнения: 10 489
Добре би било да попътуват и те с градския транспорт, за да разберат как трябва да бъдат направени спирките. Да, старите са грозни, ръждиви, но все пак вършеха работа, а те ги махат и на места дори не слагат нови...

# 8
  • София
  • Мнения: 1 577
Аз най-много харесвам супермодерните прозрачни спирки. Мед ми капе на сърцето, като си помисля през колко народ са минали тези проекти - от първия дизайнер през всички инженери, проектанти, изпълнители и контрол, после всичкото чиновник в общината дето е гледал оферти, и после са ги монтирали и приемали с протоколи... и никой не се е сетил, че лятото на 35 градуса прозрачният покрив е леко малоумен. А сигурно струват на данъкоплатеца няколко милиончета, нали се сещате, по критерий "икномически най-изгодна оферта".

# 9
  • Мнения: 14 596
Сигурно е най-изгодната оферта.Точно тези спирки не ги ли правеше съпруг на дУпетатка от герб?ЦГМ много странно дружество 50% държавно,50% частно.

# 10
  • Мнения: 1 414
Е,добро утро.Всеизвестно е,че инфраструктурата у нас не се задържа дълго читава.Детски люлки,пързалки,пейки,кошчета за боклук и тн,масово са изкъртени.А когато това е законно,а не от безименни вандали...Grin

# 11
  • София
  • Мнения: 30 107
Нищо не сте видяли вие, нищо. Преди години започна подмяна да спирките във Варна и някой "гениален" проектант така ги беше проектирал, че една прекрасна сутрин Варна осъмна с нови стъклени спирки и метални пейки, но сядайки на пейката, установяваш, че краката ти висят във въздуха. hahaha И това, ако си над 1,65см., ако си под тази височина, направо се качваш и слизаш на пейката със засилката на Сергей Бубка. Mr. Green Тези в София са направо чудни. Laughing

# 12
  • Мнения: 11 576
На мен пък друго ми прави впечатление: как не спазват никакви правила за безопасност тези от Центъра за градска мобилност (както и всички, ремонтиращи пътищата!) . От снимките никъде не личи "ОБЕКТЪТ" да е обезопасен, а напротив, даже има чакащи пътници докато онези режат и демонтират тези тежки конструкции.

# 13
  • София
  • Мнения: 6 048
Преди години имаше инцидент с паднала от натрупания сняг стара желязна "спирка", така че, да речем, от гледна точка на безопасността е добре да се подменят. Но новите модели са напълно нефункционални, както вече се каза - не пази нито от дъжд, нито от вятър, хората се бутат като кокошки под навес и краката им се мокрят свободно...
Да, сезонът също е много подходящ за такива "ремонти".

# 14
  • Мнения: 2 600
Смисълът на новите пейки, плъзгащи надолу, ако решиш да седнеш, е да има по едно голяяяяяямо рекламно табло от страната, от която чакаш автобуса, така че да не виждаш, дали идва бус, а само реклама на нещо си. Сега, това че вали или духа, много важно, нали 15-20 минути гледаш реклама (във Варна автобусите вървят по-рядко, а някои и на принципа "ако мине"). Всички закрити спирки ги унищожиха отдавна.

# 15
  • Мнения: 47 963
Мен ме дразни безумно, че спрха приложението за телефон Софбус 24. Уж пуснаха такова на ЦГМ, но то не работи добре и не ми е удобно.
Много маршрути могат да бъдат леко променени, минимално, но да създават повече връзки, особено с метрото, и да улесняват трафика..но в тази посока не се мисли, дори няма да струва пари...спирките са поредната капка в морето от помия...

# 16
  • Мнения: 14 596
ЦГМ си гледа огромните печалби и нищо друго.Поне девойки са ступали   hahahaтехен инспектор,разбирай контрольор.
https://www.vesti.bg/bulgaria/incidenti/momicheta-biha-kontrolio … -v-sofiia-6075408

# 17
  • София
  • Мнения: 8
Тази спирка конкретно не само че не е ръждясала ами беше пребоядисана преди по-малко от 4 години - преди беше жълта с черни колони, както си беше по стандарт. Вероятно има хора, за които красотата е по-важна от сухите крака - искрено ми е жал за тях, и също искрено се надявам, че ползват личен транспорт.

Също преди по-малко от 5 години (вече не помня кога точно беше) на тази спирка монтираха и 2 метални пейки (преди това никога не е имало) - на нормална височина. На снимките ясно си личи, че под покрива (който закъснях да го снимам) има достатъчно добро оребряване - подозирам, че сигурно би издържало над 1 тон сняг.

А още по-голяма простотия от тази е, че ако да речем група хора от околните блокове се събере и решат да си построят хубава и здрава спирка вместо такива куриозни - ще дойде "държавата" и ще я събори, защото била незаконна. Няма значение, че върши повече работа от тяхната версия (а и най-вероятно ще излезе по-евтина).

А ето така изглеждат климатизираните спирки (за които се съмнявам роднините на кмета да са отмъкнали пари):

https://s6.postimg.org/fj8d96j8x/IMG_3432.jpg
https://s6.postimg.org/6o7iynmqp/IMG_3433.jpg
https://s6.postimg.org/nbz115wxt/IMG_3434.jpg

# 18
  • Мнения: 19 005
Мен ме дразни безумно, че спрха приложението за телефон Софбус 24. Уж пуснаха такова на ЦГМ, но то не работи добре и не ми е удобно.
Много маршрути могат да бъдат леко променени, минимално, но да създават повече връзки, особено с метрото, и да улесняват трафика..но в тази посока не се мисли, дори няма да струва пари...спирките са поредната капка в морето от помия...

https://play.google.com/store/apps/details?id=com.bearenterprise … traffic&hl=bg
Аз ползвам това от скоро, иначе и аз си харесвах Софбус 24

По темата - до нас има пълен абсурд с една гнусярска ръждясала спирка от 70.те сигурно, на която спират 3 автобуса, винаги чакат поне 4-5 човека, а в час пик много повече и няма кой да я подмени, на около 20 метра обаче спирките на трамвая са подменени отдавна, може би преди 5-10 години

# 19
  • Мнения: X
Поне по една пейка да сложат. По спирките на автобусите за Банкя, например, възрастни хора си носят вестник, за да си подложат и седнат на бордюра. 

Общи условия

Активация на акаунт