Обувки от Дайхман

  • 7 715
  • 41
  •   1
Отговори
  • 1
  • 2
  • 3
  • Всички
  • Варна
  • Мнения: 25 249
Ровя, ровя, всички теми по въпроса са от преди 7-8 години. Доволни ли сте от техните обувки, по-специално от серията 5-то авеню от естествена кожа? Мразя да обикалям из целия град да си търся обувки и много трудно уцелвам нещо, което хем да не ми хлопа, хем да не ми подпира отпред на пръстите, защото стъпалото ми е доста тясно и се колебае между 2 номера Crazy Харесах си едни боти от въпросната серия, ужасно удобни, невероятно просто. Отговарят на критериите ми общо взето. Чудя се сега да си ги купя ли или да търся нещо българско? Макар че едни български ботуши, които си купих преди няколко години се сцепиха на токовете след година носене, а бяха уж скъпи, така че гаранция-Франция Crazy Все пак моля за отзиви.

# 1
  • София
  • Мнения: 13 154
Месечинке, от тази серия не съм купувала. Купувам Медикус и съм доволна. Иначе обувките им имат 2 месеца гаранция и е много лесно да ги върнеш, ако покажат дефект или ако размислиш преди да си ги носила. Връщат парите без проблем. По едно време дъщеря ми си беше харесала едни гуменки. Бяха от евтините серии и се скапваха преди да изтече гаранцията. Връщахме ги, взимахме следващите и т.н. От ранна пролет до късна есен бяхме абонирани.  Laughing Все с нови гуменки ходеше.  Laughing Аз бих опитала, а ако са некачествени, все ще покажат дефектите си за тези 2 месеца.  Wink Само трябва да прецениш кога да ги купиш, за да ги носиш максимално по време на гаранцията. Ако времето е като днес, няма проблем, но уж ни обещават още циганско лято.  Grinning

# 2
  • Мнения: X
Аз имах сандали на 5то авеню. Добри бяха, много по-качествени от другата им марка Грейсланд. Пък и с двумесечната им гаранция можеш да реагираш, ако нещо се случи.

# 3
  • Мнения: 9 441
Аз също препоръчвам Дайхман с две ръце. Първо заради качеството, второ заради гаранцията от 2 месеца.

# 4
  • Варна
  • Мнения: 25 249
Мноооого ви благодаря! Снощи ги мислих цяла вечер, довечера отивам и ги вземам, хич няма да обикалям повече! Мина ми през ума, че ако размисля и не са носени сигурно ще разрешат и връщане, но не бях сигурна, а ме досрамя да питам Embarassed Голяма съм патка. Нищо, ще се разходя пак, поне са ми наблизо.

# 5
  • Мнения: 9 441
Мноооого ви благодаря! Снощи ги мислих цяла вечер, довечера отивам и ги вземам, хич няма да обикалям повече! Мина ми през ума, че ако размисля и не са носени сигурно ще разрешат и връщане, но не бях сигурна, а ме досрамя да питам Embarassed Голяма съм патка. Нищо, ще се разходя пак, поне са ми наблизо.

Мисля, че имаш право в 7 дневен срок да ги върнеш, ако случайно размислиш.

# 6
  • Варна
  • Мнения: 36 616
Аз пък винаги съм се чудела (малко извън темата) какво ги правят тия обувки после - купени, носени примерно 4-5 дни и после върнати? Няма как да минат за нови...

# 7
  • Козлодуй
  • Мнения: 5 269
Аз пък винаги съм се чудела (малко извън темата) какво ги правят тия обувки после - купени, носени примерно 4-5 дни и после върнати? Няма как да минат за нови...
Продават ги на мен Simple Smile Купих си от един сайт не помня кой сандали за 60 лева на снимката изглеждаха с издута стелка като възглавничка а пристигнаха при мен разгазени и сплескани от очевидно доста по тежък човек на друга страна от моето стъпване и с много разхлабен ластик, но не съм ги връщала

# 8
  • Мнения: 1 034
препоръчвам 5-то авеню, по удобни и здрави  са от   българските, които съм имала

# 9
  • Варна
  • Мнения: 36 616
Месечинке, покажи ги поне да ги видим, стига само пуска фитили тука, нека си начешем езиците поне Simple Smile

# 10
  • Варна
  • Мнения: 25 249
Ето тези са:
https://www.deichmann.com/BG/bg/shop/home-jeni/damski-obuvki/bot … positionInList=31
Малко е шантаво това набраното, но установих, че така или иначе с крачол върху обувката ми харесва повече, дори и на тесните ми дънки, така че няма и да се вижда... Мерих сигурно всичките им модели от естествена кожа плюс един от изкуствените, всичките ми хлопаха и ги усещах дървени, само тези не, явно ми пасват на стъпалото...

Последна редакция: чт, 26 окт 2017, 14:40 от Mamma

# 11
  • Варна
  • Мнения: 36 616
Ъх. Нищо не се вижда. А като успях да копирам целия линк и го пуснах, на сайта на Дайхман ми казва, че продуктът вече не е наличен.

Ти ли успя да ги купиш последните?

# 12
  • Варна
  • Мнения: 25 249
Не съм ходила, след работа. Това е артикулният номер, по него може да се намери в сайта: 1131913

# 13
  • Мнения: 9 441


Тези ли са?

# 14
  • Варна
  • Мнения: 25 249
Да.

# 15
  • Стара Загора
  • Мнения: 3 018
Имам два чифта обувки естествена кожа от 5 авеню - едни лоуфъри и едни боти (купувани на промоция вземи едно намалено и второто ще е на 50% от цената). И двата чифта се оказаха супер неудобни, лоуфърите на петите отстрани от вътрешната страна имат едни ръбчета, които ми разраняват краката, ботите на места теснеят. При пробите в магазина не можах да преценя, че ще са неудобни и т.н. Има моменти, в които ми стават горе-долу удобни за ходене, но първите пъти, като ги обувам, е доста кофти. Същото ми се е получавало и от български обувки - най-вече този проблем с вътрешните ръбове, правещи рани (примерно имам няколко чифта от Кавалер, които са носени по веднъж и са ми правили зверски рани и краката са ми били в кръв, трябва да ги разтягам по някакъв начин и разхождам много вкъщи за да са евентуално годни за носене).
Иначе и двата чифта от 5 авеню са здрави, нямат разлепено, разшито или нещо друго.

# 16
  • Варна
  • Мнения: 25 249
Почти винаги ми правят и на мен проблем обувките в началото на сезона, най-често отзад на кокалчето на десния крак, понякога и отстрани. Много е гадно наистина. Дори и сандали са ми го правили този номер, пак на десния крак отзад на каишката, хем са отпуснати каишките. После ми стават много удобни. Едни единствени обувки си спомням, че ми бяха невероятно удобни от първия момент, не са ми убивали никъде, обаче в края на първия сезон едната подметка се сцепи непоправимо по дължина. Много тъпо, явно е била дефектна.
За разтягане на естествена кожа съм много доволна от спрей за разтягане, мисля че беше на Лустро. Ботушите ми като ги взех бяха ужасно тесни и на стъпалото и нагоре по прасеца, чудех се що съм ги взела изобщо, ама и тогава нямаше никакъв избор, че беше малко към края на сезона Crazy Пръсках ги няколко пъти с такъв спрей и се отпуснаха и напаснаха страхотно по краката ми, никакъв проблем нямам вече с тях.

# 17
  • Мнения: 1 467
Имам два чифта кожени обувки с ток на марката (5-то авеню). Едните ги обожавам и след 3 години вярна служба с мъка ще ги хвърля. Другите не са ми любими - извивката им е странна и тънка и усещам всяко камъче. Не мога да кажа, че качеството на обувките е изключително, но са ОК, освен капачета, нищо друго не съм ремонтирала по тях.

# 18
  • Варна
  • Мнения: 25 249
Благодаря ви Hug Взех ги, имам право да ги върна необувани в 2-месечен срок с касовата бележка, имат и 2 месеца гаранция. Дано да са ОК.

# 19
  • София
  • Мнения: 39 773
С дъщеря ми основно си купуваме обувки на Graceland. Доволна съм. Ботите и ботушите ще ги нося втори сезон.
Щерката имаше боти на Highland Creek, но ги носи само един сезон (омалели ѝ).
На синът ми взимам на Fila.

# 20
  • Варна
  • Мнения: 36 616
На дъщерята взех едни балеринки Graceland, но за другото лято. Едни пантофи й взех сега за зимата, започна да ги носи, изглеждат ок.

Малко извън  темата, аз си взех ето тези боти от обувките.ком.

Скрит текст:




Изненадващо добри се оказаха. Аз досега високи обувки много рядко съм слагала и хич не ме бива да вървя на токове, но тази платформа се оказа супер стабилна и даже след половин ден на крак с тях не се чувствам дискомфортно. На всичко отгоре топлят страхотно.

# 21
  • Варна
  • Мнения: 25 249
Ох, как рискуваш да поръчваш обувки от нета, аз ходя, опипвам, меря и пак не съм сигурна кой номер ми е по-удобен, нали съм между два, от 10 модела един ми е наистина ОК, пък да купя без да меря ми се струва невъзможно.

# 22
  • Мнения: 9 441
И аз избягвам да купувам онлайн обувки вече. Не ми се набутва с доставка няколко пъти.

# 23
  • Варна
  • Мнения: 36 616
Ами аз първия път не улучих номера, взех 38, а се оказа, че за зимна съм 39. Платих 5-6 лева да ги върна обратно и си поръчах вече тези на точния номер. Залепнаха ми. Иначе съм много доволна, че супер бързо ми възстановиха парите по сметката. Защото аз първия път поръчах други, но като дойдоха не ми допаднаха като визия, а не ми и станаха. До 3-4 дни бяха ми върнали парите.

# 24
  • Мнения: X
Аз се заглеждам по XXL серията на Дайхман. Чудя се, ако поръчам он-лайн и не ми станат, мога ли да ги върна в техен магазин, или трябва по куриер.

# 25
  • София
  • Мнения: 13 154
Аз се заглеждам по XXL серията на Дайхман. Чудя се, ако поръчам он-лайн и не ми станат, мога ли да ги върна в техен магазин, или трябва по куриер.

Точно днес четох в сайта им в "Често задавани въпроси". Могат да се върнат в магазин.

И аз днес се уредих с боти.  Party

# 26
  • Мнения: X
Благодаря, в понеделник ще разгледам на спокойствие и ще поръчам.

# 27
  • София
  • Мнения: 9 555
На детето редовно купувам от Дайхман. Даже тази неделя я водих за ботушки за зимата. До сега никога не съм имала проблеми с техните обувки - здрави, не пропускат, а тя в кишата през зимата си джапа здраво с ботушките от Дайхман( не са гумени ).
Единствено сама се прецаках с едни пантофи за градината.  Купих й ги тази есен и в магазина й бяха ОК при пробване, но вкъщи като направи дълга разходка по коридора се оказаха големи. Досрамя ме да ходя да връщам (моя си е грешката, че там я накарах да направи само две крачки), казах си "ще й порасне крака, а и с по-дебел чорап ще паснат". Е, сигурно догодина ще й порасне крака,но сега и с термочорапи не става. Laughing Само дано все още харесва Мини Маус. Rolling Eyes Добре, че моя приятелка демонстрира завидна телепатия и ни подари нови пантофи от фалиралия й магазин за детски дрехи. Innocent

# 28
  • София
  • Мнения: 39 773
Аз единствено не бих купила отново обувки от набук за дребният. За отрицателно време от черни станаха сиви.

# 29
  • София
  • Мнения: 9 555
Аз единствено не бих купила отново обувки от набук за дребният. За отрицателно време от черни станаха сиви.

Това ме плаши! Точно от набук са новите ботушки за зимата, които взех на дъщеря ми. Сиви са, дано не последват съдбата на Вашите с преобразуване в някакъв друг звят. Scream

# 30
  • On the sea
  • Мнения: 1 849
Сега по празниците подариха обувки на дъщеря ми които се оказаха малки. Отидох да ги сменя с по-голям номер, но се оказа, че вече не са на същата цена и ме накараха да доплатя разликата в цената. Според вас това нормално ли е, не ми е заради парите, но просто останах изненадана с тази политика. А некомпетентността на заместник управителката ме изкара извън нерви, като мисля да напиша оплакване в сайта им от нея. Някой попадал ли е в подобна ситуация? Аз лично повече не бих пазарувала от там.

# 31
  • Варна
  • Мнения: 36 616
Според мен не е нормално, би трябвало да ти ги сменят без коментари по цената.

Пиши оплакване непременно. Опиши цялата ситуация точно.

# 32
  • Мнения: X
А издадоха ли ти касова бележка за разликата в цената или просто си прибраха парите?

# 33
  • Варна
  • Мнения: 25 249
то остана и да не издадат... Интересно ми е обаче в обратния случай щяха ли да ти върнат пари?

# 34
  • Мнения: X
Няма да се учудя, ако не са издали. Затова попитах. Пък и гаранцията от два месеца би трябвало да започне да тече от дата на смяната, а не от първоначалното закупуване.

# 35
  • On the sea
  • Мнения: 1 849
Да издадоха ми касов бон. А още като отидох на касата да питам как мога да ги сменя също ми предложиха и да ми върнат парите. Изнерви ме първо когато попитах мога ли да ги сменя, че ми отговориха, че няма проблем да отидем да изберем размер, като кутията с нашите обувки остана на касата. Нямаше клиенти да кажем, че не ни е запомнила. Върнахме се до максимум 10 мин. и въпросната зам. управителка вече не ни помнеше, маркира ги и очакваше да ги платим, след което и напомних, че сме за смяна. Тогава ни каза, че трябва да изчакаме да дойде някой клиент и да маркира нещо за да ги изтрие (нямало друг начин, според мен невъзможно за верига големи магазини), след недоволство от моя страна и въпрос, ако никой не се появи и час ли трябва да чакаме се светна, че може да реши този проблем. След това ми поиска разликата в цената и след като я попитах защо трябва да доплащам ми отговори, че в момента цената била друга. Платих си разликата, но според мен това не е нормално, след малко ще напиша оплакването и дори и да не съм права се надявам да получа адекватно обяснение.

# 36
  • София
  • Мнения: 376
Да издадоха ми касов бон. А още като отидох на касата да питам как мога да ги сменя също ми предложиха и да ми върнат парите. Изнерви ме първо когато попитах мога ли да ги сменя, че ми отговориха, че няма проблем да отидем да изберем размер, като кутията с нашите обувки остана на касата. Нямаше клиенти да кажем, че не ни е запомнила. Върнахме се до максимум 10 мин. и въпросната зам. управителка вече не ни помнеше, маркира ги и очакваше да ги платим, след което и напомних, че сме за смяна. Тогава ни каза, че трябва да изчакаме да дойде някой клиент и да маркира нещо за да ги изтрие (нямало друг начин, според мен невъзможно за верига големи магазини), след недоволство от моя страна и въпрос, ако никой не се появи и час ли трябва да чакаме се светна, че може да реши този проблем. След това ми поиска разликата в цената и след като я попитах защо трябва да доплащам ми отговори, че в момента цената била друга. Платих си разликата, но според мен това не е нормално, след малко ще напиша оплакването и дори и да не съм права се надявам да получа адекватно обяснение.
Задължително ако сте недоволни оплакване, аз мога да кажа че дори при обаждане по телефона в централата реагират адекватно в ситуации.За некомпетентността на продавачите няма да коментирам  #2gunfire
Имах случай в който цените се разминаваха-от онлайн магазина и физическия.Продавачите не си бяха актуализирали намалението, при въпрос защо е така-  вдигат рамене и казват то единия магазин няма нищо общо с другия Shocked, при положение че в онлайн магазина им пише че в еди кой си филиал има еди кой си номер на ТАЗИ цена....веднага се обадих и корекцията беше направена,даже нямаше извинение от страна на служителя

# 37
  • On the sea
  • Мнения: 1 849
Аз също се оплаках. Изпратих им имейл, като реагираха доста бързо, още след обяда имах отговор, като ми обясниха, че промоцията била вече изтекла и въпросните обувки били вече на нормалната цена и за това служителката се била объркала (беше зам. управителка), предложиха ми да ми възстановят разликата в цената или да върна обувките, което вече няма как да стане, защото са обувани. Също така ми се извиниха от името на служителката. Нито смятам да ходя да си взимам 8-те лева, нито смятам повече да влизам в техните магазини.

# 38
  • Варна
  • Мнения: 25 249
Е, защо, все пак са постъпили коректно, извинили са се и са предложили да те компенсират. Всеки прави грешки и навсякъде може да има некомпетентен служител, важното е, че от централата са взели отношение. Според мен това само говори добре за Дайхман.

# 39
  • On the sea
  • Мнения: 1 849
Е, защо, все пак са постъпили коректно, извинили са се и са предложили да те компенсират. Всеки прави грешки и навсякъде може да има некомпетентен служител, важното е, че от централата са взели отношение. Според мен това само говори добре за Дайхман.
За това няма спор, веднага се отзоваха, но при положение, че попитах, възмутих се можеше да си направи труда да провери, аз това много ме ядоса. Защо трябваше да пращам имейл в централата за да се разреши проблема. Както и да е аз съм понякога доста горделива, като кажа нещо и край. Също така и преди няколко месеца купих ботуши на дъщеря ми (не бяха евтини) и още след първото обуване се обелиха. Та този случай ми беше " Черешката на тортата" както се казва.

# 40
  • Вестерос
  • Мнения: 38 251
Чак такива крайности...

Имам много обувки от там, главно от марката грейсланд. Само с тях ходя- летни, зимни, есенни, пролетни- не са мръднали! Удобни са, пришки ни една не са ми направили до сега. Фен съм им и като ми трябват каквито и да е обувки се запътвам натам винаги.

Имат 2 месеца гаранция обувките им. В Тенденз примерно дават 1.

# 41
  • Варна
  • Мнения: 25 249
И аз съм много доволна от ботите, толкова удобни, че нямам думи. Разкошни.

Общи условия

Активация на акаунт