Пейпал - помощ - 13-та тема

  • 61 833
  • 738
  •   1
Отговори
  • Sofia
  • Мнения: 3 020
Пейпал е система за онлайн разплащания.
Регистрацията в нея е бърза и лесна.
Използването й ви гарантира, че продавачът/магазинът няма да видят данните от кредитната ви/дебитната ви карта и да злоупотреби с тях.
За да регистрирате кредитна/дебитна карта в Пейпал, трябва да има задължително пари в нея, около 5 лева са достатъчни. В момента на добавянето на картата ще ви блокират 1 долар, който няма да изтеглят въобще. Това се прави, за да се провери, че такава карта наистина съществува. При верифицирането, ще ви изтеглят 1.50 евро, които ще ви върнат в баланса, след като въведете правилния код за верификация. Този код се получава от разпечатката на трансакциите ви, които дава банката ви. Може да го видите и в електронното банкиране, когато трансакцията бъде осчетоводена след 3-4 работни дни.

Регистрация в Пейпал:
Влизате на адрес: https://www.paypal.com
В лявата част на страницата под Account login намирате: New to PayPal? Sign up.
Имате два варианта ”Paypal for you” за личен акаунт или Paypal for business за бизнес акаунт. Избирате най-подходящия за вас и натискате жълтия бутон Get started. Попълвате личните си данни както следва:
-   E-mail адрес
-   Парола /между 8 и 20 символа и не може да повтаря мейла или името ви/
-   Повтаряте паролата
-   Име
-   Фамилия
-   Адрес /попълва се адреса, на който ще си получавате поръчките/
-   Град
-   Окръг
-   Пощенски код
-   Мобилен телефон
Кликвате на квадратчето „By ticking the box and clicking the button, I agree and consent to the terms of”, с което се съгласявате на техните условия. След това трябва да попълните номера на картата, датата на валидност и трите последни цифри от гърба й.
Когато влезете в акаунта си, вдясно ще видите таблица.
•   Confirm email address  - потвърдете e-mail адреса си – натискате го, влизате си в пощата, с която сте регистрирани и следвате стъпките от полученото писмо.
•   Link and confirm my debit or credit card – свързате и потвърждавате картата. Това е т.нар. „верифициране”, описано по-горе.
•   Lift your account limits – лимити за пращане и получаване на пари. Те са еднакви за всички, но може да ги вдигнете, ако ще купувате по-скъпи стоки.
•   Set up your security questions – Избирате си два тайни въпроса, на които помните отговора добре, в случай, че си забравите паролата
•   Policy Updates – правилата на Пейпал, по-скоро промените в тях. Не е нужно да правите нищо, само да ги прочете ако искате.


Как да верифицирате картата си:

Картата се верифицира, за да може да плащате с нея над 100 евро. Това означава, че когато изхарчите от тази карта 100 евро, ако не е верифицирана, картата  ще се блокира до въвеждането на кода за верификация. Може да платите 2 х 50 евро, или 100 пъти х 1 евро, на на следващото евро картата ви ще е блокирана.
За да верифицирате картата, трябва да го наредите в Пейпал. Само не става. След като наредите верификация, ще получите кода от вашата банка.
Като си влезете в акаунта, от страни, вдясно пише:
To Do List - Verify my Account.
Системата ще ви изтегли 1.50 евро.
Кодът се полава в месечното ви извлечение от банката-издател на картата ви. Може също да си поискате разпечатка на транзакциите си, или да го видите в електронното банкиране, ако имате такова.
Кодът не се получава веднага, а след 3-4 работни дни, когато се осчетоводи транзакцията.
Срещу него пише - PAYPAL EXPUISE XXXX, където ХХХХ са четирите цифри, които е кодът.
Когато въведете правилния код, системата ще ви върне 1.50 евро и те ще останат в акаунта ви, като може да плащате с тях.

Ако регистрирате втора карта, защото старата ви е изтекла, трябва отново да я верифицирате. Това е задължително вече и няма как да се избегне.
Ако регистрирате нова карта, защото старата ви е изтекла, но със същия номер, но различен секюрити код и дата на валидност - в общия случай не се налага да се верифицира отново. Въпреки това, проверете в началото на акаунта, в таблицата дали има To do list - Verify/Confirm my card.

Как да пуснете диспут:

За да пуснете диспут, намирате трансакцията, отваряте я и избирате Resolve a problem with this transaction. Следвате стъпките и описвате случая.
Ако не сте получили стоката - избирате I haven't received my item.
Ако стоката се различава от описанието - избирате The item I received is significantly not as described. В този случай ще ви накарат на върнете стоката за ваша сметка и едва след като продавачът си получи пакета, ще ви върне парите.
Внимавайте да не затворите диспута, защото няма да можете да го отворите отново.
Ако не намерите решение с продавача в диспута, може да ескалирате до Claim. По този начин оставяте решението за спора ви с продавача да бъде взето от Пейпал. Бутонът за ескалиране до Claim се появява няколко дни след пускането на диспута, не веднага.

Как да смените курса на валутата, така че да ви таксува по курса на вашата банка:
Това става в момента, в който тръгнете да плащате стока.
На екрана Review your information кликвате върху Other Conversion options.
Отваря ви се друг екран, от който избирате: Bill me in the currency listed in the seller's invoice.
След това натискате Submit.

Имайте предвид, че в Пейпал НЕ СЕ ВИЖДА наличността по картата, която сте регистрирали. Там ще седят само нули, ако ще и милиони да имате по картата. Това не е електронно банкиране и няма как да ви се виждат парите.

Копирано от Планинарски форум,Ристо Туристо(Да не му отнемаме труда)
Настройки в Paypal за избягване на по-високия обменен курс.
1. Влизате в профила си в 'PayPal' с мейл-а и паролата си;
2. Натискате колелцето (горе, вдясно на екрана, до 'Log Out');
3. 'Payments';
4. 'Manage pre-approved payments';
5. 'Set Available Funding Sources';
6. 'Conversion Options';
7. Слагате отметката на 'Bill me in the currency listed on the seller's invoice.';
8. Натискате 'Submit'.

Промяната можете да направите още при първата покупка, като след като влезете в акаунта си в PayPal и изпише картата/ите, които са ви регистрирани в системата за разплащане, натиснете Conversion Options линка след номера на картата се намира. И там отмятате /Bill me in the currency listed on the seller's invoice./

Paypal никога не изпращат мейли с прикачени файлове, в които да попълваш каквито и да било данни.
Прикаченият файл или е вирус, или е опит да съберат от вас информация /пароли, банкови данни и т.н/ с цел да бъде хакнат вашият профил и да ви вземат парите!
Не отваряйте paypal през линк от електронната ви поща, отново има голяма вероятност, профила ви да бъде хакнат!

Ако сте направили някое от горните неща, проверете си хисторито за плащания, които не сте извършили.


Старите теми:
Пейпал - помощ
Пейпал - помощ - 2-ра тема
Пейпал - помощ - 3-та тема
Пейпал - помощ - 4-та тема
Пейпал - помощ - 5-та тема
Пейпал - помощ - 6-та тема
Пейпал - помощ - 7-ма тема
Пейпал - помощ - 8-ма тема
Пейпал - помощ - 9-та тема
Пейпал - помощ - 10-та тема
Пейпал - помощ - 11-та тема
Пейпал - помощ - 12-та тема

Последна редакция: пн, 06 ное 2017, 15:13 от bubanka

# 1
  • Sofia
  • Мнения: 15 511
Благодаря за новата тема! bouquet

Не съм плащала скоро с PayPal, но се надявам проблемът с конвертирането да не се е появил пак, че беше много дразнещо.

# 2
  • Варна
  • Мнения: 10 493
А рези дни да сте получавали писмо от тях - Your legal agreements with PayPal
Рядко го ползвам, но ми седи регистрацията. Честичко има фалшиви мейли от тяхно име за това питам.

# 3
  • Sofia
  • Мнения: 15 511
Да, аз получих наскоро.

Автентичният e-mail се различава от фалшивия по това, че в него винаги се обръщат към теб със собствените ти имена, а не, примерно, 'Dear customer'. Peace

# 4
  • Варна
  • Мнения: 10 493
Да, аз получих наскоро.

Автентичният e-mail се различава от фалшивия по това, че в него винаги се обръщат към теб със собствените ти имена, а не, примерно, 'Dear customer'. Peace

Да, да поименно беше.
Останах с впечатление, че ако сме съгласни с промените нищо не правим нали?

# 5
  • Sofia
  • Мнения: 15 511
Да, само те информират. Peace

# 6
  • Варна
  • Мнения: 10 493
Да, само те информират. Peace

Благодаря!

# 7
  • Мнения: 1
Здравейте,
това с конвертирането при плащане го оправих, но имам проблем с конвертирането при теглене на долари към картата. PayPal в момента си обръща долара по негов курс 1.60, а този на моята банка е 1.64. Как да променя по кой курс да обменя?

# 8
  • Мнения: 5 241
Има ли промяна в дните на защита, преди беше 30 или 45 дни, после бях чела, че е 180 дни  Thinking Отдавна не бях плащала с Пейпал и сега с новата версия даже не виждам откъде се пуска диспут ( дано не се наложи).

# 9
  • Sofia
  • Мнения: 15 511
Да, вече срокът е 180 дни. Peace

# 10
  • Мнения: 5 241
Да, вече срокът е 180 дни. Peace

Благодаря!

# 11
  • Мнения: 9
Имам проблем,добавих карта в пей пал,получих код за верификация,но не мога да я потвърдя няма го бутона.когато кликна върху картата ми иска да редактирам информацията и да пиша данните наново,ако го направя значи пак да чакам нов код,това е втория код,който ми пращат.имам пари,които трябва да прехвърля от пейпал към картата

# 12
  • Мнения: 77
Здравейте, опитвам се да си направя регистрация в Пейпал, изпратиха ми код, вкарах го,но на банк акаут продължава да си ми пише Confirmation Panding, като го отворя там изобщо не мога да вкарам кода, който имах от банката. Може ли малко помощ, благодаря предварително.

# 13
  • София
  • Мнения: 244
Здравейте,

Скоро ми изтече картата и трябва да променя данните в Пейпал. Номера на картата е същия, променен е само секюрити кода и валидността. Не се ориентирах от първия пост, трябва ли да регистрирам втора карта или мога само да сменя данните на съществуваща вече карта в моя акаунт?
Мисля, че в стара тема съм срещала пост, в който пише, че може да се сменят само кода и датата на валидност без да се регистрира нова карта, но не съм сигурна и затова питам.

Благодаря предварително!

# 14
  • Sofia
  • Мнения: 15 511
Трябва само да актуализираш данните на сегашната, не е нужно да я добавяш наново. Peace

Общи условия

Активация на акаунт