Пейпал - помощ - 13-та тема

  • 62 063
  • 738
  •   2
Отговори
# 525
  • Мнения: 9
Здравейте, за първи път трябва да получа получа по paypal връщане на пари. Въпросът е, че на 7/6 получих съобщение, че парите са преведени и веднага след това, че  плащането е канселирано.

Получих потвърждение от продавача, че плащането не е канселирано и да си контактна  paypal, проблема е техен. Имам номер на транзакцията, но не разбирам как да го проверя. Пробвах да пиша емайл, но получих автоматичен отговор, какво да правя?

# 526
  • Мнения: 1 457
И какво пише в тоя автоматичен отговор? По спомен май винаги отговарят с автоматичен мейл, но в него трябва да пише, че ако не намираш решение в предложените опции, може да отговориш на получения мейл и някой ще разгледа проблема..

# 527
  • Мнения: 9
Да, точно така мога да отговоря на автоматичния емайл и го направих в петък, но ще нямам отговор. Пише, че емайлите се третират до 24 часа. Реших, че може да начин с  номера на транзакцията да видя какъв е статуса на този превод.

# 528
  • София
  • Мнения: 1 223
Според мен, вината е в продавача - не виждам как от без негова намеса ще се канселира рефунда.

Опитай да им пишеш във фейсбук, на лични.
https://www.facebook.com/PayPal/

# 529
  • Мнения: 738
Здравейте. Предстои ми да си направя Пейпал  регистрация. Като човек, който не е запознат и не е ползвал Пейпал се чувствам много несигурна и имам въпроси, отговор на които не намерих в първия пост или може би недоразбрах докрай. Моля ви за разяснения Simple Smile

1. Мога да плащам до 100 евро без верификация, това разбрах - така ли е? Т.е. мога да направя верификация и след като съм направила 1 или няколко плащания без да надвишавам 100 евро?

2. След като мина 100 евро, карта ще бъде блокирана. Явно не може да се ползва същата карта повече, т.е. няма да получа повече възможност да я верифицирам - така ли е?

3. Не намерих информация за комисионна при плащане, да разбирам ли, че се плаща само сумата, която искат от сайта, в който ще плащам?

4. Може ли да се регистрира Дебит Мастеркард? Някъде в нета попаднах на информация, че ако е дебитна картата, трябва да е Виза, затова питам.

5. Настройките за избягване на по-висок обменен курс, дадени в първия пост, важат и за плащане, не само за получаване на пари, нали така? Питам, защото ще ползвам Пейпал за плащане в долари, а картата ми е в лева. Какво може да се направи за избягване двойно превалутиране лева-евро, после евро-долари. Прочетох нещо подобно в темата, но никак не разбирам от тези банкови неща, сега тепърва ще навлизам и ми е много некомфортно да не съм наясно предварително.

Много моля да не ми отговаряте да прочета темите, ако не искате да ми отговорите на въпросите, просто подминете. Благодаря предварително Simple Smile


# 530
  • Sofia
  • Мнения: 15 553
3. Не намерих информация за комисионна при плащане, да разбирам ли, че се плаща само сумата, която искат от сайта, в който ще плащам?
Да, като купувач, няма да плащаш нищо допълнително.

4. Може ли да се регистрира Дебит Мастеркард?
Може.

# 531
  • София
  • Мнения: 3 167
....
1- Да

2. След като мина 100 евро, карта ще бъде блокирана. Явно не може да се ползва същата карта повече, т.е. няма да получа повече възможност да я верифицирам - така ли е? - Това мисля, че не е точно така. Просто като достигнете 100евро ще Ви подканят да верифицирате картата. Няма да можете да извършите плащания, но не се отнема възможността да се верифицира картата и да се използва в бъдеще.
3- имате отговор
4- Тук ще бъда малко по-подробна. Да, може да регистрирате Дебит Мастеркард!
Объркването идва от това, че за теглене на пари от ПП баланса към карта, преди време се изискваше Виза. Напоследък има много промени, а и не използвам тази опция, затова не се наемам да кажа какви са условията за тази операция. Ако все пак решите да извършвате тази операция, добре проучете условията, както и условията на банката Ви за входящ валутен превод!
5 - Настройките важат за плащане.
Доколкото виждам, ще използвате акаунта само за някой покупки. Направете акаунт, верифицирайте карта, настройте курса и Успешни покупки!

# 532
  • Мнения: 738
Много благодаря за отзивчивостта и разясненията. Ще плащам за да ползвам сайт няколко месеца и мисля, че няма да надвиша 100 евро, затова се чудя нужно ли е да верифицирам. Дали завбъдеще ще ползвам още Пейпал не знам. Пише, че може и с карта да се плаща, но не е желателно, затова няма да рискувам и ще направя акаунт.

# 533
  • София
  • Мнения: 9 920
Няколко дни след плащане с ПП, получих два мейла от този адрес: no-reply@mail.paypal.com
със заглавие:
Your account has been temporarily locked
Цъкам да видя какво искат и да въвеждам мейла си и гледам странен адрес :  https://saborlatino.ca/to/ke/fe/zo/ver/app/signin

Иначе стилистиката е много близка до оригиналът. Та, внимавайте.

# 534
  • Мнения: X
PayPal навсякъде пишат, че никога не пращат линкове на пощите. Винаги те приканват да си влезеш сам от Гугъл.

# 535
  • Мнения: 104
 Здравейте, използвам Пейпал главно за покупки. За пръв път реших да пращам пари и ми излезе съобщение на последната стъпка, че транзакцията не може да се извърши, защото е отказана от издателя на картата и да посоча друг начин на плащане. Някой да знае за какво става дума?

# 536
  • Мнения: 1 457
Може да звъннеш на банката и да ги питаш - щом трансакцията е отказана от издателя на картата, би трябвало там да ти кажат защо.. Може да е поради недостатъчна наличност, надвишен лимит и т.н.  Предполагам акаунта ти в ПейПал е верифициран?

# 537
  • Мнения: X
Здравейте, използвам Пейпал главно за покупки. За пръв път реших да пращам пари и ми излезе съобщение на последната стъпка, че транзакцията не може да се извърши, защото е отказана от издателя на картата и да посоча друг начин на плащане. Някой да знае за какво става дума?

Някои банки спират такива плащания от съображение за сигурност, ама малко се престарават. Смятат, че едва ли не някой се опитва да ти източи сметката. На баща ми му се е случвало няколко пъти. Звънни на банката, кажи им, че ти пращаш и да ти пуснат плащането.

# 538
  • София
  • Мнения: 436
Здравейте,
Изтече ми валидаността на виртуалната карта, взех новата, но не ми дава да я ъпдейтна.. не мога да разбера къде е проблема.
Изписва ми:
We're sorry. We're not able to process your request right now. Please try again later.
Досега с подновяването на картирте не съм имала проблем, на някой да се е случвало? Не би трябвало да иска верифициране, защото номера е същия, само кода и валидността се променя.
Трябва спешно да направя поръчка тази вечер, а плащането трябва да мине през Пей Пал
Ще съм благодарна за малко помощ!

# 539
  • Мнения: 5 250
Изтриваш я и я добавяш отново.

Общи условия

Активация на акаунт