Пейпал - помощ - 13-та тема

  • 61 976
  • 738
  •   1
Отговори
# 465
  • SF
  • Мнения: 21 096
Как 20 лева?? Освен, ако не си трансферирала 2000 и това да е 1% такса.
Моята банка, ДСК, ще ме таксува с 1% от сумата.

# 466
  • Sofia
  • Мнения: 15 549
Определени банки имат такса "Входящ валутен превод", която в някои случаи е доста солена.

# 467
  • Варна
  • Мнения: 116
Бях ескалирала диспут за стока,която беше фалшива.Естествено върнах всичко,имам си и документ от Интерлогистика,номер за проследяване и уж всичко,за да си получа обратно парите,които хич не са малко....Днес от ПейПал ми пишат,че случаят е решен в полза на продавача,тъй като не съм върнала стоката...а аз най-грамотно съм изпратила всичко,което е необходимо....Е,как стана така...И как мога да реагирам или това е краят????

И още един въпрос:Върнах 4 пакета още преди 30 дни и дадох към Пей Пал документи за връщане на парите по транспортирането обратно.Получих мейли,че всички са одобрени и парите ще ми бъдат възатановени до 5 дни,минали са 20 и все още не е изплатен нито лев.Писах им,уж всичко е наред...,минаха още 10 дни и пак нищо.Правила съм го и преди и всичко е ставало за наколко дена....

Благодаря Ви!

Последна редакция: ср, 20 мар 2019, 10:16 от dontcheva1973

# 468
  • Sofia
  • Мнения: 15 549
Според тракинг-а, продавачът получил ли си е стоката обратно?

# 469
  • Варна
  • Мнения: 116
По данните от номера за проследяване -ДА,като едната от пратките е оставена в склад за съхранение и трябва да я вземат от там,тъй като при доставката,не е имало никой и не са отговаряли на тел.
изпартила съм и данните за съхранение,къде е,номер...абсолютно всичко....освен на продавача и на Пей Пал,също Sad

# 470
  • Sofia
  • Мнения: 15 549
Доста неприятно. Sad Някъде бях чела, че е много важно – при връщане на стока – да разполагаш с подпис на реципиента (за приемане на пратката). От PayPal страшно много държали на това и ако не съумееш да го предоставиш, често не решавали кейс-а в твоя полза.

А какво значи "една от пратките"? Те колко са и какво се е случило с останалите?

Към момента, по мое мнение, пробвай да се свържеш с PP по телефона и им обясни ситуацията.

# 471
  • Варна
  • Мнения: 116
Ами пратки от 4 покупки,сиреч 4 транзакции,към един и същ продавач.Аз ги изпратих като две,тоест в два кашона изпратих 4 те/по 2 във всеки.Едната пратка е останала на депо за съхранение..едната с 2 вътре е взета от търговеца.Оспорих и 4 те транзакции,  всяка поотделно и на обща стойност около 870 лв.За едната транзакзия ми върнаха парите...,ето следващата ми е отказана....,за другите две още не са решили.Проблема май е в тази пратка,която не е взета или е взета,вече и аз не знам от това депо...,но аз изпратих в писмо и обясних,защо тя е там...даже линк към нея имам къде е и т.н.....

Последна редакция: ср, 20 мар 2019, 12:12 от dontcheva1973

# 472
  • на пистата
  • Мнения: 5 827
Платих днес нещо в ибей.Стои ми като не платено,като натисна да плащам излиза платено.Имам имейл от пейпал с номер на транзакция,че е платето.В ибей обаче стои пясъчен часовник.Какъв може да е проблема

# 473
  • Мнения: 294
Имам проблем с картата немога да я регистрирам.Старата ми беше регистрирана,но изтече ,подмених я но немога да регистрирам новата.Трябва да сменя само секюрити кода и датата,но ми изписва че немогат да ми обработят заявката в момента.Това вече няколко пъти.Странното е че като се опитам да плащам с номера на картата онлайн ми изписва невалидна идентификация,а на пос терминал плащам без проблем.Не е от липса на пари.На някой случвало ли му се е?

# 474
  • Козлодуй
  • Мнения: 5 262
Не сменяй на старата номерата а създай нова карта Simple Smile Започни добавянето на ново Simple Smile

# 475
  • Мнения: 548
Здравейте, имам следния проблем:

Изтеглих си наличност от картата пейпала и след това я изпратих. Това беше преди 2 седмици, все още стои  pending транзакцията.
Тъй като ми трябваше да мине плащането, изпратих втори път през пейпал директно от банк акаунта ми. И те се отразиха веднага. Някаква идея какво се случва с първия превод?

# 476
  • Варна
  • Мнения: 116
Здравейте,използвах услугата на ПейПал за връщане на стока,регистрирала съм бележката със съответния тракинг номер.Стоката е приета от продавача.Поискала съм си парите по връщането за транспорта/бяха 4 пратки/,одобриха ме от ПейПал,но вече втори месец не съм получила нищо.Ползвала съм тази услуга и миналата година,всичко приключваше в рамките на седмица....

# 477
  • Мнения: 628
Здравейте!
Имам няколко въпроса за ПейПал, на които не мога да намеря отговор. Ето и казуса:
Имам направен профил в системата от 2016, но едва снощи добавих карта към него и осъществих първо плащане чрез ПейПал. Платих към частно лице 2700 рубли, като маркирах в процеса на плащане, че сумата е за услуга и ползвах валутния курс на моята банка (Райфайзен), а не този на ПейПал. Но вместо отсрещната страна да получи пълната сума на превода, постъпиха само 2558 рубли, а останалите 142 отидоха за някаква комисионна. След това се наложи да преведа още 200 рубли (за да допълня плащането заради удръжката) и отсреща постъпиха 180 рубли...
Какви са тези такси - предполагам е за превода, но ако е така, защо никъде в процеса на плащане не е упоменато това (за да може човек да прецени доколко му е изгоден този начин на плащане)? Според рускинята тази удръжка е много висока... Някъде четох, че за да удържат по-малки такси за превода е нужно да се отметнела някаква забележка, че превода се прави към член от семейството или приятел? Но никъде не видях такава отметка? Къде да я търся при следващи плащания?
В началото на темата е написано, че се уддържа такса от 1 долар, за да се удостовери, че прикачената към профила карта реално съществува, но при мен такова нещо нямаше? ThinkingThinkingThinking
Ще съм благодарна, ако някой може да отговори на въпросите ми! Благодаря предварително! Hands VHands VHands V

# 478
  • Sofia
  • Мнения: 15 549
Тази платформа не функционира безвъзмездно. Laughing Разбира се, че има такси.

# 479
  • Мнения: 8
Здравейте.Моля ако някой може да помогне със съвет.Правя поръчка на щори по мои мерки от алиекспрес.с продавача комуникираме със съобщения.последният път го попитах как става плащането с paypal.Изпрати ми това:
our PayPal ID:3104999457@qq.com
Това надежно ли е.Имам ли гаранции за парите си?Благодаря предварително!

Общи условия

Активация на акаунт