Пейпал - помощ - 13-та тема

  • 62 051
  • 738
  •   1
Отговори
# 195
  • София
  • Мнения: 1 223
Като отвориш поръчката, трябва да имаш опция за  канселиране. Ако не го направиш, ще се отмени автоматично след 30 дни.

# 196
  • София
  • Мнения: 244
Като отвориш поръчката, трябва да имаш опция за  канселиране. Ако не го направиш, ще се отмени автоматично след 30 дни.

Проблема е, че тя все едно не е завършена. Писах на съпорта на сайта, от който пазарувах да видим какво ще стане.

# 197
  • NE
  • Мнения: 10 999
Може ли да се прехвърлят 60€ от баланса в Пейпал към Mastercard?
2 € ли беше таксата или 1% от сумата?

# 198
  • Козлодуй
  • Мнения: 5 265
Има ли тема за Payza? От два дни не се отваря Simple Smile

# 199
  • Мнения: 1 457
Може ли да се прехвърлят 60€ от баланса в Пейпал към Mastercard?
2 € ли беше таксата или 1% от сумата?

2 евро е таксата на ПейПал, твоята банка също може да има такса, трябва да си погледнеш тарифата.
И преди можеше само към карта Виза да се тегли, да не са пуснали и към Мастъркард вече?
Последно теглих директно към банковата ми сметка, защото няма никакви такси, поне при "моята" банка.

# 200
  • Мнения: 1 457
Има ли тема за Payza? От два дни не се отваря Simple Smile

би трябвало да можеш да си влезеш в акаунта през payza.eu - явно това ще им е новия сайт, поне докато не си разрешат проблемите в САЩ

# 201
  • Хасково
  • Мнения: 222
Здравейте, искам да направя плащане към ioffer. Продавача ми изпрати на пощата платежно, но като искам да платя, ме прехвърля в paypal и ми изписва, че плащането неможе да бъде направено да опитам пак. И не става и не става. Какъв може да е проблема? Имам достатъчно пари в картата.

# 202
  • Plovdiv, Bulgaria
  • Мнения: 63
Здравейте, има ли някакъв проблем, ако се плаща като гост чрез пейпал? Имам имейл за възстановяване на един рефънд от ибей, но е от петък и още не съм получила парите по сметката. Колко време отнема по принцип?

# 203
  • Sofia
  • Мнения: 15 553
Писах вече в другата тема. А и въпросът се задава от различни потребители почти на всяка страница...

# 204
  • Мнения: 566
Днес си изтрих старата доларова карта,която изтече и си добавих новата.При верифициране на новата карта обаче не ми теглят прословутите €1.5 ... вече няколко часа.Става дума за ПИБ.Спечелил съм нещо важно (за мен) и МНОГО изгодно в Ebay , но търговеца има изискване да се плати до 24 часа.В банката нито са изтеглени пари,нито има такава заявка и се чудя какво става Thinking 
Имам PayPal от годините,когато не беше наличен за Бг и обикновено "плащай веднага" търговците не им обръщам внимание,но в случая съм спечелил нещо на 1/5 от реалната му себестойност и не желая да го мисля,защото в Ebay с големи червени букви е написал,че ако не се плати до 24 часа ще го релист-не.
Някой да е имал подобен проблем наскоро? Да има заявена верификация,а да не му теглят пари? Да мога да се ориентирам поне проблема в PayPal ли е,за да им се обадя,или в ПИБ...

# 205
  • Мнения: 1 457
имаш ли линк confirm card в профила си в ПейПал? Май не винаги искат да се потвърди картата и може веднага да я ползваш ако нямаш такъв бутон.
Или може да пробваш директно да платиш с карта, без да си влизаш  в профила в ПейПал.

# 206
  • Sofia
  • Мнения: 15 553
Изправена съм пред доста абстрактна чуденка и се колебая как да процедирам.

Казусът е следният – искам да закупя един по-скъп артикул (около 300 евро е цената му), но го намирам само в някакъв относително малък френски онлайн магазин.
Самият сайт ми изглежда читав – има добър рейтинг в ScamAdviser; предоставена е контактна информация (включително и адрес на магазина им в Париж); пише, че може да се плаща с PayPal; ship-ват до всички държави.

Пробвах се да им пратя запитване относно продукта, който съм харесала, но не получих никакъв отговор. Въпросът ми, разбираемо, беше написан на английски, но не мисля, че това е проблем, при положение че сайтът има и английска версия, т.е. нормално е да се предполага, че служителите им са компетентни в чуждите езици. Още повече, че бизнесът им не е ограничен само за пределите на Франция.

Не знам дали ще успея да установя контакт с тях – ще пробвам още веднъж-два пъти, но съм скептична.

При това положение, много се чудя как да процедирам.

Някой знае ли какъв е каналният ред, ако получа продукт, който, да речем, има някакви малки производствени дефекти и не ми върши работа в съответния вид?
Или пък ми изпратят реплика?
Или пък получа артикула, с липсващи прилежащи части (комплект е)?
Ясно е, че ще повдигна диспут в PayPal, но какво следва след това? Предполагам, ще ме накарат да върна артикула и след това ще си получа парите обратно?

Това, което ме тревожи, е дали горепосоченият сценарий е единствената възможна развръзка. Има ли шанс, в края на краищата, нещата да се развият по по-негативен начин? Т.е. има ли нещо, което пропускам, като размишлявам върху ситуацията?

Peace

# 207
  • Mediterraneo
  • Мнения: 38 291
Моята чуденка хич не е абстрактна.
На 23 март поръчах от Спортсдирект неща за 42 евро. Поръчката- потвърдена, парите- изтеглени, после поръчката обработена и до там. Последното обновяване на статуса е, че е предадена на куриер, но няма нито тракинг номер, нито име на куриера, нищо! Постоянно поръчвам от сайта, никога не съм имала проблеми, нещата ми пристигат за по- малко от седмица! Писах 2-3 мейла, нищо.
Съответно пуснах диспут в Пейпал. Никакъв отговор от продавача. Минах на следващата стъпка, на испански е reclamacion, не знам в английската версия какво е.
Какво следва сега? Надявам се да ми върнат парите, повече се надявам на нещата от сайта, де!

# 208
  • Варна
  • Мнения: 94
Здравейте, От дълго време ползвам Пейпал, но не съм обръщала внимание, че може да се добави банкова сметка. Каква трябва да е тя: разплащателна и в каква валута? Имам разплащателна в ДСК в лева и съответно Виза-дебит и виртуална Виза. Мога ли да добавя тази сметка и Виза-та към акаунта си(нормалната или виртуалната)? Винаги съм ползвала досега кредитни карти за плащане.
И още едно питане. Търговец в Алиекспрес ми иска акаунт в Пейпал, за да ми върне едни пари за дефектна стока,чийто диспут загубих. Трябва само да изпратя имейл адреса на акаунта си в Пейпал, нали? Ако случайно изпрати нещо, което малко ме съмнява, парите ще отидат в моя баланс, защото не съм платила чрез Пейпал, а директно с карта, които мога да използвам при бъдещи покупки. Правилно ли разсъждавам? Моля за помощ.

# 209
  • Мнения: 351
За PayPal е необходимо само да изпратиш email-a с който си регистрирана. А парите ще се върнат так от където са изтеглени - ако си платила с дебитна карта, ще се върнат в картата.

Общи условия

Активация на акаунт