Пейпал - помощ - 13-та тема

  • 61 980
  • 738
  •   1
Отговори
# 255
  • Sofia
  • Мнения: 15 549
Вярно е единствено, че някои сайтове приемат поръчки само от граждани на съответната държава. Peace

Възможно е проблемът да е в самия адрес (да не мислиш, че сайтовете не са наясно, че това е адресът на някоя фирма-превозвач?!), но също така е възможно причината да е в това, че картата ти, прикрепена към PP, е издадена от българска банка.

# 256
  • Мнения: 1 179
Странно е, че други пазаруват от този сайт -www.babymarkt.de. Ще попитам в темата за бебешки колички как извършват плащането.

# 257
  • Sofia
  • Мнения: 15 549
Тогава, наистина е по-вероятно да има проблем с адреса на конкретния превозвач – трябва да пробваш с друг. Peace

# 258
  • Мнения: 1 179
Благодаря за отделното време в опит да ми помонете!

# 259
  • гр. София
  • Мнения: 4 763
Здравейте, разбрах, че Пейпал въвеждат такса при плащане от 4%. Така ли е? Тази такса предполагам я плаща купувача. Трябва да направя покупка от сайт за по-голяма сума затова се интересувам. Тези 4% върху сумата, която плащам ли се начисляват?

# 260
  • Mediterraneo
  • Мнения: 38 206
Не съм засякла никакви проценти над точната сума за плащане. Ползвам пейпал почти ежедневно.

# 261
  • Куциндрел
  • Мнения: 24 542
Процентите се вземат от продавача.

# 262
  • гр. София
  • Мнения: 4 763
Нови, по-високи такси при превалутиране от една валута в друга. От 31.08.2018г.  #2gunfire
 
https://www.paypal.com/bg/webapps/mpp/ua/upcoming-policies-full?locale.x=en_bg

За това става въпрос. Влиза в сила от 31.08.2018г. Не ми стана ясно тези проценти при теглене на пари ли ще са или и при плащане? Ще ми се наложи плащане на голяма сума след тази дата и ме интересува аз като купувач ще дължа ли тези проценти?

# 263
  • Мнения: 449
Здравейте,искам да попитам -имах карта с която години пазарувах от айхерб(регистрирана в пейпал)безпроблемно,но преди няколко месеца при 2  различни поръчки в рамките на месец и достатъчно пари в картата от айхерб ми писаха,че не могат да изтеглят парите и искаха по второ плащане за всяка отделна поръчка през 15 дни направени.След като отказвах ми анулираха поръчките.Мислех,че при първата е проста случайност,но като стана и с втората спрях да пазарувам.Чета в темата за айхерб,че и други имаха абсолютно същия проблем.Въпросът ми е кой е по-точно виновен-дали айхерб или пейпал,защото старата карта ми изтече и ме е страх да регистрирам новата и да пазарувам чрез пейпал.

# 264
  • София
  • Мнения: 771
добър ден на всички. за първи път си позволявам да пиша в темата, досега не ми се е налагало.
искам да споделя с какво ме "зарадваха" пейпал днес:

Имам и официален мейл, че докато не ъплоудна нужната информация, акаунтът ми ще е блокиран.
Сблъсквали ли сте се с подобно нещо?
Клиент съм на пейпал от 2007 година, за пръв път ме блокират днес
дайте ми съвет, моля
Благодаря!

# 265
  • София
  • Мнения: 1 223
Обикновено, като минеш даден лимит /2500 мисля/ получаваш подобна честитка. Искат сканирана лична карта/шофьорска книжка, чиито адрес да съвпада с този в РР, както и сметка с адрес на твое име. Най-добре справка от банката с подпис, печат и ЛОГО. Срещала съм мнения, че става и с фактури, не по-стари от 3 месеца, от мобилен оператор, битови сметки и пр., стига да фигурират имена, адрес и непременно да има ЛОГО.
Препоръчително е след като изпратиш документите да им се обадиш, иначе може да те размотават с месеци.

И още нещо - Ако все още не си свързала банков акаунт към картата в РР, добре е да го направиш.

# 266
  • София
  • Мнения: 771
Много благодаря за помощта!

# 267
  • Габрово
  • Мнения: 1 015
Здравейте  !
Нуждая се от вашата помощ
Искам възстановяване на сумата в пей пал ,а единственото,което ми дава e да пиша съобщения в пей пал
Писала съм съобщения...но нищо не съм получила...

получих това съобщение  на мейла
Deadline to respond: 19 September 2018

You can escalate this problem to a PayPal claim before 19 September 2018. On that date, this case will close automatically. Once a case has been closed, it cannot be reopened or escalated to a PayPal claim. We encourage you to respond to the seller as soon as possible.

Transaction Details

На кое и   и какво трябва да кликна ?
Благодаря предварително за отговорите!

Последна редакция: чт, 06 сеп 2018, 18:46 от sesksta

# 268
  • Куциндрел
  • Мнения: 24 542
Не трябва ли в пейпал да отвориш кейс?

# 269
  • Sofia
  • Мнения: 15 549
Пише, че трябва да ескалираш диспута, иначе – ще бъде автоматично затворен на 19-ти септември.

За съжаление, не мога да те ориентирам стъпка по стъпка, защото никога не съм отваряла диспут в PP.

Общи условия

Активация на акаунт